-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz Paxker315 #198616 üzenetére
Egy nem elhanyagolhato aprosag kimaradt: milyen budzseben gondolkozol?
Leon hangosabb, Golf szvsz eleg csendes, A3 biztos meg annal is jobb. Megneznem az A Mercit, 1-es BMW-t, Miniket is, legalabb osszehasonlitasi alapnak, hogy mi elvarhato a kategoriaban. Illetve -meglepo- egy jo gumival a J Astra is nagyon csendes, 170-nel siman lehetett beszelgetni benne a hatso sorban ulokkel is. Annal arra kell figyelni, hogy jo ules legyen benne (combtamaszos vagy agr). Es abban legalabb hagyomanyos automata van. -
veterán
válasz Paxker315 #198616 üzenetére
Most milyen autód van?
Említetted a Priust, feleségemnek Prius 3 van, ha mindenképp automata, az a legolcsóbban fenntartható automata autó. Nem kap szívbajt autópályától sem, 150-160-at próbáltuk már vele. Létezik halkabb autó az mondjuk igaz. A normál városi felhasználásra ez a legjobb, ez írja ezt a legjobban. Gondolom nem az nyaralásra veszel autót, hanem a mindennapokra.
VAG-ból csak olajos DSG nagyobb motorral.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Doki16
addikt
válasz Paxker315 #198687 üzenetére
Hibrid Jetta is szárazkuplungos: Getriebeart, serienmäßig 7-Gang-DSG (DQ200)
Nagyon ritka autó, nem sok tapasztalat van vele. Egy időben én is kacérkodtam vele, de végül meghoztam a sokkal logikusabb döntést és Toyota hibridet vettem.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz Paxker315 #198687 üzenetére
A hibrid is száraz kuplungos sajnos, pedig annó amikor vették ismerősék megkérdezték, és direkt azért vették meg mert azt mondták az már olajos.
De azóta láttam szétszedve is a váltót... valóban száraz kuplungos.Mellesleg elég szar váltó...a kuplungot több ok miatt is kb 100-150 ezrenként cserélni kell benne. (Kinyomó csapágy a gyenge pontja nem a kuplung, de csak egyben cserélhető persze)
A váltóshoz jár egy Pesti ember, CSAK Pesti Dugózás ugyan ez a váltó és 80ezer km-enként tönkremegy a kinyomócsapágy...[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Paxker315 #198700 üzenetére
Jó barátom a napokban vitte az első 15 ezres szervizre a RAV4 hibridet, budapesti márkaszervizbe. Olaj, olajszűrő, pollenszűrő, munkadíj szumma 50 ezer Ft!!!! (kapott kedvezményt az olajra, teli áron 53 000 lett volna)
Hihetetlen. VW-nél minimum dupla az ár márkaszervizben. -
Qru
MODERÁTOR
válasz Paxker315 #199783 üzenetére
Az LA-nal a valtasi pontokba nem nyulnak bele nekem azt mindtak. Egyszer megtettek, de osszekuszalodott a valto sw tole igy inkabb visszaraktak a gyarit. Havernal is 70-nel siman bevalt 6-osba.
Csak a kuplungok elofesziteset meg a tarcsakat osszeszorito nyomast novelik (hogy ne csusszon meg a kuplung).
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #199821 üzenetére
Ez a 400 Nm egy gyári ajánlás. A 380, 390 Nm meg lehet a gép mérési hibahatára, vagy a mérési metodika miatti csalás. Az sem mindegy, hogy főtengelyen méred, vagy keréken...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Kiskokó
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Paxker315 #199885 üzenetére
Léptetni lehet, de beletekerni nem. És gyakran hallgatok 1-2 órás mixeket. Meg hiába lehet léptetni, ha nem léptetni akarom, hanem belemenni a YT letöltött-ekre, hogy ne használjon adatforgalmat.
Érdekes módon pl SD kártyáról lehet tekerni. Sima bluetoothos nem streamelős lejátszás esetén már nem emlékszem fejből.https://tinyurl.com/rasoapro
-
akooos
veterán
válasz Paxker315 #199915 üzenetére
Nem felesleges, csak sokan nem bírják elengedni azt a szót, hogy chiptuning. Ez inkább motoroptimalizálás, teljesítménynövekménnyel és talán fogyasztáscsökkenéssel. Csak szerintem a legtöbb embernek még mindig a NFS: Underground jut eszébe bármi ilyen szó hallatán.
-
veterán
válasz Paxker315 #199915 üzenetére
Csináltasd meg, egyszer élünk. Én érzem a különbséget, úgy érzem ezzel lett olyan az autó ahogy ki kellet volna jönnie a gyárból (170ló/350Nm -> 206ló/440Nm)
A DSG szeret alacsony tartományban lenni (1200-1400 közt), és ha csak finoman nyomod a gázt kanyarból kifele, és nem vált vissza, akkor ebben a tartományban semmi nem történik.
OC után már van némi nyomaték itt is, és érezhetően kihúz a kanyarból.
Valójában minden fordulatszámon érezhető.
Még a pálya sebességtartománya az, ahol nagyon nem mindegy hogy x, vagy 1,2x lóerő gyorsít-e, lentebbi tartományban megvan az 1,25x is.
Amit én még akartam, de végül elmaradt (de ami késik az ugyebár nem jön időben ), hogy a váltási pontokat feljebb írni, ne 1100-1200 legyen az abszolút minimum fordulat, hanem 1400-1500 környéke. Nem szeretem, hogy 60-nál 6-ba teszi és ha visszalassítok még 55-nél is ott tartja. majd valahol 75-80 körül tolja a 6-ost, ráér az addig. Nem akarok se motortartó bakokat, se kettőstömegűt cserélni "időnap előtt" (ahogy a faluban mondják az öregek).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Paxker315 #199922 üzenetére
Az összetartó nyomást növelik, amennyire kell. Amerikaiak húzták már fel 700Nm-ig és bírja. Ott mondjuk már nem a 11-2bar-ra növelték a 10bar-t hanem 17-18-ra.
Amúgy meg nagyon sokan járnak a lachip-hez, jó ideje csinálják, ha nagy gond lenne gondolom nem csinálnák.
Másrészt azért mert benne van a kocsidban nem kell mindig tövig nyomni a gázt. De ha 400 helyett 440-ed van nyomatékcsúcson az egyben azt is jelenti, hogy mindenhol máshol is magasabb a nyomatékod, tehát 1500-nál is és 4000-nél is.
Harmadrészt a váltó elvált, a 440Nm-t kb akkor tudod használni ha kirakod kézibe és lepadlózod.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Ed3r_X_
nagyúr
válasz Paxker315 #199946 üzenetére
Ugyan nem Audi, de barátomnak Rapid van, szintén ezres TSI@95 paci. Ő most hagyta el az 50 ezret, semmi baja nem volt eddig, pedig néha igen hajtja
A koksztól szerintem egy darabig még nem kell tartani, de később majd benne lehet a pakliban.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #200031 üzenetére
esetleg erre? diós tisztításra kb 110 ezret saccolok, a többiről nem sok elképzelésem van, nem márkaszervizesek milyen árakon végzik. Tippre 200-220 ezer körül megállna minden (olaj-szűrők-gyertyák-koromtalanítás)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #200075 üzenetére
"városban 6-osba váltva alapjáraton "kússzon" 50-el"
Annak örülni fog a pénztárcád, mert pikk-pakk ledarálja a kettőstömegűt.
Szerk.: Ha nem ismered a CRTDI "alaptörvényt", akkor vázolom: 1500-as fordulat alá ne enged, lehetőség szerint motorfékkel sem.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
yodamester10
őstag
válasz Paxker315 #200075 üzenetére
Használd sokat egészséggel,de azért át kellene lapozni az ilyen cikkeket is mielőtt megveszed Tudom messze van még,lehet nem is lesz stb de ha igen és új adó rendszer lesz nekik vagy nem lesz kinek eladni.
[Hadüzenet a dízel autóknak: mihamarabb el kellene tüntetni őket egy friss tanulmány szerint] -
veterán
válasz Paxker315 #200150 üzenetére
Én biztos nem nyúlnék addig hozzá, amíg garis, nem tudom meddig tervezi megtartani, ha gari letelte után csere akkor nem opció, de ha még évekig meg akarja tartani én kivárnám azt a bő évet.
Van ez a cég, itthon is vannak de nem tudom ott is van-e gari, itt azt mondják 2 év garanciát adnak, de csak az autó forgalomba helyezésétől:
https://www.oct-tuning.com/en/products/volkswagen/passat-b7/pevwpab7d/pe33-detail
Van egy kollégám, tízen éve mérnök a világ minden pontján az autóiparban, benne volt a Hellcat ECU és váltó paraméterezésében is, ő mondta hogy elég sok ilyen sufnituning cég megkereste, hogy segítsen a chiptuningban, belenyúlkálásban, ez volt az egyetlen aki nem tűnt neki kókánynak. Persze ez azt is jelentheti, hogy akik nem keresték meg azok nem kókányok és értik mi az ázsió.
Ha megnézed elég konzervatív számokat ajánlanak mind teljesítménynek, mind nyomatéknak. Lehet, hogy ők tudják mennyit visel el valójában tartósan minden, de
természetesen az is lehet, hogy máshol sem kapsz többet, csak ráhazudják.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Bandit21
addikt
válasz Paxker315 #200241 üzenetére
Gyújtás rajta van? Van pár dolog amit csak akkor enged ki-be kapcsolni, ha rajta van a kakaó.
Amikor vettük a két autót én is ki ültem néha este a garázsba nyomkodni aztán csodálkoztam, hogy pár dolog miért nem megy.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Paxker315
addikt
válasz Paxker315 #200241 üzenetére
erre valami tipp? Légüres parkolóban, járó motornál, P-be húzva, ácsorogva sem nagyon tudtam aktiválni. Ha kipipálom, és továbblépek a menüben, Errort ír ki, aztán meg már nem is engedi újra pipálni Motor leállítása, újraindítása után ugyanez a minta.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
bul07
nagyúr
válasz Paxker315 #200262 üzenetére
Nem lehet hogy valaki utólagosan kapcsolta be, és hogy te most kikapcsoltad csak úgy nem lehet visszakapcsolni
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
macilaci78
nagyúr
válasz Paxker315 #200320 üzenetére
Vannak típusok, amiknél szopóroller a szerelés. Továbbá nem derült ki, mi van az árban: gyári alkatrészek, gyártói beszállítói, vagy alsó polcos.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz Paxker315 #200331 üzenetére
Nekem elől a 312 mm-es fék van (Golf 7); ez kellett 1,5 éve:
- Első féktárcsák 27840 Ft, 2020.11.17. 100.3300.20 Zimmermann
- Első fékbetét 14620 Ft 2020.11.17. 25683.200.2 ZimmermannMagyarán 42 ezer forint volt az anyag (elől, két oldalt), most se lenne több mint 50.
maximilian4: Gratulálok!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest