Új hozzászólás Aktív témák

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz Bogyi007 #1287 üzenetére

    Érdekes téma ez a gaming szolgáltatások fōleg a GP,mert az EA Access piaci részesedése szabad szemmel nem látható. Olvastam a PSNow vs. GamePass-rōl,ahol átlagoltak,statisztikákat készítettek meta-átlag,játékidō,átlag életkor (egyébként mindkettō 8-10 év között van) és nagyon hasonló a két szolgáltatás,csak az egyik drágább, de kb. ugyanannyi felhasználója lehet. Az érdekes az,hogy a Sony nem reklámozza,míg az Xbox-nál az egyik legkomolyabb selling point (service&bc). Ami az egyiknek szemét, a másiknak kincs,ugye?!
    Tavaly a RedDead2-bōl egy hónap alatt elment ~20millió. A GamePassnek a büdös életben nem lesz ennyi felhasználója és ez a tény magáért beszél,mik a valós igények. Phil Spencer annyit mondott: enjoys millions of subscribers, ami lehet 2,3 vagy 5.Biztosak lehetünk benne,hogy nem tizenmilliókról van szó,mert ezek a cégek szeretnek dicsekedni,kirakatba helyezni az eredményeiket és az xbox divízió ebben a genben számokat még nem nagyon közölt. Nem úgy,mint azelōtt: 1,2,3,4 ésatöbbi.
    Persze tök jó dolog,hogy van (mint a bc), de nem kell túlértékelni. A legtöbben a legújabb és legjobb játékokkal szeretnének játszani, ebbōl van több a Sonynál. Ezért ōk a piacvezetōk
    Szerk.: az elōzō generációban xbox360-al kezdtem (volt mindkettō), majd a vége felé beszereztem egy ps3-mat,mert jöttek a MetalGear,GT,Uncharted,Last of Us amiért megérte megvenni. Nem azért,mert az öreg third-partykat olcsón adták...

    [ Szerkesztve ]

    Life, Uh, Finds A Way

Új hozzászólás Aktív témák