Új hozzászólás Aktív témák
-
Mentem. Ott a kép is, hogy top26-ot sikerült is menni rajta. Van már pár top 30-as időm is.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Én nem mindig érzem nehéznek. Itt a nehéz az, amikor tényleg jó időt akarsz menni. Lefaragni a tizedeket. Ma kész voltam idegileg az egyik spanyol szakasztól. De igazából végigmenni normálisan a szakaszokon, az nem okoz nehézséget.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nincsnév007
őstag
free roamban elég jól lehet gyakorolni. én nagyon ajánlom, meg lehet ismerni hogy az autó hogy működik a murván meg az aszfalton.
-
Itt van egyébként a mai Club stage időm, ha valakit érdekel: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Itt meg a szombati Club szakasz + kocsi, ha érdekel valakit. A videó címe mindent elmond arról, hogy mit gondolok róla. [link] Mindenképp menjetek egyet rajta ha jót akartok magatoknak, mert brutális. Tele van kisebb hibákkal így is az időm.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
erahurka
félisten
Top 1000-ben vagyok a Monthly Challenge első eventje után De szép lenne megtartani a végéig!
-
kiserik
senior tag
Aki a falu után kirakta a szögeket, annak köszi szépen. Mehettem végig jobb oldalsó gumik nélkül
-
válasz kiserik #2007 üzenetére
Én így vagyok jelenleg második : [kép] Megint azt hittem, hogy tetőn gyorsabban megy.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nincsnév007
őstag
a shakedown mit jelent?
-
Steve1207
veterán
válasz nincsnév007 #2010 üzenetére
Az enyém is elég ramatyul nézett ki. Mire megszoktam az irányítást az utolsó szakasz előtt lezúgtam a bal kanyarban és nem tudtam sehogy se "felmászni"
.
-
Carlos Padre
veterán
válasz nincsnév007 #2009 üzenetére
Bemelegítés, végig mehetsz a pályán.
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
erahurka
félisten
válasz Carlos Padre #2012 üzenetére
Az első ellenőrző pontig lehet elmenni.
-
LucentTwo
tag
Elindítottam a következő bajnokságot, kicsit nehezen ment, mert bugos volt az oldal.
Arra gondoltam, hogy kicsit legyünk rally-sabbak, ezért 4 stage-t raktam be egymás után. (ez csak egy próba, hogy kinek mennyire tetszik, ha ilyen van) Mindenhova raktam be szervizt, hogy ne az legyen a gond, ha valaki lezúzná. -
erahurka
félisten
A daily challenge-eket lehet neten követni valahol? Jó lenne tudni, hányan mentek hogy tudjam milyen messze vagyok a Tier 1-től.
-
válasz LucentTwo #2014 üzenetére
Na jó, most felkúrt a játék. Átmenet egy teknős méretű kövön, és Thermical damage. Ennyi volt az egész..... Azt hittem bent hagytad azt a durva sérülési modelt, de nem. Nem értem ez mi a szar volt. Mármint persze lehet ilyen, de eddig egyetlen levezetett szakaszom alatt nem volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mezcal
addikt
Egy fűszáltól fejre áll az autó, szimulátor ide vagy oda, ilyen könnyen nem borul fel egy autó. Sokáig követtem a ralibajnokságot, tudom, hogy miről beszélek. Ma mentem Argentin első futamon durva jól, hibátlanul, a vége előtt valami kis szaron felborult az autó...
Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
erahurka
félisten
Pályán elhúzott mint a szar. Bebugolt mert kiugrottam a rajtnál. Codemasters játék úgyhogy nem lep meg. F1-ben is van hogy átugorja az AI az utolsó szektort és megy egy 40 másodperces kört
Én meg pont felborulni akartam ma egy rally szakaszon mert van az az achievement hogy 3x pörögjek meg és nyerjek, de sehogy se sikerült.
-
Szerintem jól büntet a játék. Nem érzem túlzónak. Most valószínűleg alul kaphatott valami nagyot. Meglepett, ez van majd legközelebb. Nyomom a McRae dlc-t nagyon frankó, medium-on van mikor megizzaszt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Érdekes azért azt látni, hogy ez a srác, ezen a szakaszon: [link] ad a gépnek több mint 23mp-et Very Hard-on. Én meg alap Mediumon, ha nem is vért izzadtam, de azért elég nehezen lett meg. Egyébként ez a Colin McRae: Flat Out dlc egyik "feladata".
Kellemes ez a DLC. Szituációkat kell megoldani benne sokszor. Agyontört autóval érj be minimum 10.-nek, ne törd meg az autót, és nyerd meg a szakaszt, és ilyenek. Eleinte setup-hoz se lehet nyúlni sok feladatnál. Most volt nekem talán az első, hogy beállíthattam az autót.
Volt olyan feladat, hogy (ha jól emlékszem) Új Zéland rally-n három szakasz 11km, 16km, és talán 8km. És meg kell nyerni a ralit. Érdekes módon azt vettem észre, hogy minél hosszabb a szakasz, annál jobban el lehet verni a medium AI-t. A 16km-es szakaszon több mint fél percet adtam neki. Rövidebb, 8km-es és alatti szakaszokon viszont kiegyenlítettebb. Ott nem fér bele a hiba, megforgás például. 1-1 elfékezés még igen. Jó persze ez skill-től függ, most magamról beszélek. Egy profi teljesen más téma.Van egy beállítási lehetőség, a "váratlan események". Ti miket fedeztetek fel eddig? Lerobbant autó a szakaszon, drón repül felém, felreppenő madár raj. A drónnál marhára meglepődtem.
Most kezdtem kicsit beleunni a Time Trial-ozásba. Unom, hogy ott nem lehet rendesen az időjárási körülményeket beállítani. Kicsit uncsi már a száraz, nappali szakasz. Ezért is jó ez a Flat Out DLC. Lassan meg a karriert is folytatom. Mert rájöttem, hogy alig ismerem az alap szakaszokat.
Egyébként jelenleg azt mondom, hogy Finnország a legbrutálabb helyszín a játékban. De minden tekintetben, brutál jó is, és brutál nehéz is. Ott plusz egy lépéssel előre kell gondolkodni a navigátor alapján. Mi lesz az ugrató után, mi lesz az emelkedő után, a lejtő alján. Néha ugye direkt mondja, hogy merre tarts az ugratón. De rengetegszer neked kell figyelni a következőre. Például van ahol már az emelkedőre keresztbe kell felcsapatni az emelkedőn, hogy a túloldalán jó szögbe fogjál talajt.
És még a Svéd rali-ról akartam írni. Attól féltem a legjobban, de nem vészes. Ha rontasz is, jó esetben megfog a hófal. De volt egy feladat, hogy Ford Sierra Cosworth RS500 (RWD) nyerj úgy, hogy semmilyen sérülést nem szerezhetsz. Sima liba volt. Még hátsó kerekessel se annyira nehéz havon menni.
Látom, szépen kopunk a Club szakaszokról. Már csak 5-7 fő nyomja őket. Nyomom én is nyugi, bármi is lesz indítva. Csak mindig elb*szom.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Nem, az csak egy beállítás a menüben. Unexpected Moments. Kicsit utána néztem mik lehetnek még. Például az úton átszaladó állatok (szarvas). És például ez, ezt érdemes megnézni, durva: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz erahurka #2025 üzenetére
Esküszöm, hogy én is ezt akartam írni, hogy ha ez nálad történik, te tuti letörlöd egyből a játékot! Én hood cam-mel megyek, nekem nem lenne gáz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
erahurka
félisten
A Community Challenge-ek hogy működnek? Tegnap lenyomtam kettőt, legalább 100,000 kreditet kellett volna nyernem velük, erre most beléptem hogy megnézzem mi lett a vége, és nem ír semmi rewardot.
-
válasz nincsnév007 #2027 üzenetére
Ha elindítod a Karriert, egy Championship-et. vagy egy szakaszt, akkor annál tudod külön beállítani. Nem a fő beállítások menüben.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Mezcal
addikt
https://www.youtube.com/watch?v=zd42XRX-EKU
Ennyit ér a kormány a Dirt Rallyban!Playstation 5 SE CFI-1116A - Bugatti Divo távirányítós
-
-
erahurka
félisten
Á elment a kedvem az egésztől. Ez a mocskos rohadék szar nem cserélt kereket két szakasz közt mikor már felnin mentem. Ez a fosadék Audi meg teljesen vezethetetlen, egyenesen megyek Ausztráliában és hordja az autót össze-vissza az út. Vicc hogy ezzel versenyeztek.
-
válasz erahurka #2036 üzenetére
Édes istenem, ne rinyáljál már. Hát magadnak kell kiválasztani az új gumikat, a szerviz alatt. Sőt, azt is ki lehet, hkgy legyen e nálad pótkerék, ami +20kg.
A B csoportos Audi meg nem a világ vége, csak nem kell nyélen nyomni neki mindig, ha meg igen, akkor lassan, fokozatosan. Én elég minimális segítségekkel nyomom, és kezelhető mind. Gyakorolni kell.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Te hogy csináltad azt, hogy a mostani Club versenyben, az első szakaszon nem mentél, a többin igen?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Kiléptél, és engedett a következő szakaszra? Ezt nem is tudtam, hogy így működik. Azt hittem, hogy ilyenkor az egész event-ről kitilt. Bárcsak nekem lett volna ilyen lehetőségem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Én is ezzel küzdök, hogy egyáltalán végigérjek.
Ezért rossz az, hogy a Time Tiral-lal kezdtem, azt nyomom állandóan. Ott ugye ki kell hozni a legtöbbet egy - egy próbálkozásból. A karrier viszont valószínűleg türelemre "nevelt" volna, de azt meg a Clubman szinten abbahagytam, mivel hoztam az első helyeket.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz erahurka #2045 üzenetére
Gondoltam, hogy minél magasabb a nehézségi szint, annál nehezebb.
Mentem már mindenféle kocsival, kivéve a rally cross-t. Azt még ki sem próbáltam. Alapból se vagyok oda az RX-ért. (A Nitro Circus féle Nitro Rallycross pár pályája azért vagány).
Szerintem minden kocsi szokható, de, hogy milyen nehézségi szintig tudok a géppel versenyben marani, az rejtély. Kontrollerrel én a Hard-ot se tartom reálisnak, de még nem próbáltam. Majd a Colin DLC-ban lehet, hogy teszek egy próbát.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
erahurka
félisten
Tegnap pont nézegettem trófea szinten mi nehéz ebben a játékban, a Colin DLC-t ilyen 10/10-re írták
Bizonyos szinten nyilván mindent el lehet vezetni. De ez az Audi egy vadállat. Aszfalton tűrhető még mert ott legalább egyenesben betapad, aztán győzzön az ember lefékezni a kanyarig Ha egy szúnyog ráfingik az R2-re már 100-zal repeszt
-
válasz erahurka #2047 üzenetére
Néztem én is amikor dumáltátok a PS4 topikba. Azért vannak húzósak. Bár nem tudom, hogy mit ad be easy-n. De a DLC-k között vannak durvák. Szerencse, hogy én ezekre tojok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
erahurka
félisten
Mindent bead easy-n az alapjáték
Lenyomtam a mai Group B challenge-eket, 44 másodperc hátrány mindkettőn. Tier 2 közepe tája, remélem sokan hibáznak Argentinában. Az a baj, hogy nem hallgattam magamra és alapon hagytam a váltót Argentinára, pedig ott is meg kellett volna hosszabbítanom a fokozatokat hogy finomabban gyorsuljon ne ilyen disznó mód. Egyszer keresztbe álltam, egyszer meg beakadtam. Meglátjuk, elég korán van még, de nem számítok Tier 1-re. De annak örülök azért hogy egyelőre úgy néz ki, 4-ből 4-szer sikerül Tier 2-t mennem, úgyhogy a ha lesz két Tieres challenge, sikerülhet a trófea.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Victus 16 - 16.1" FHD IPS 144Hz / i5-12500H / 16Gb DDR5 / 1Tb PCIe 4.0 / RTX 3050 Ti / HUN
- Lenovo S3 Yoga 14 i3-5010 4Gb ram 180Gb SSD FHD érintő, számlával, garanciával
- ZBook 17 G6 17.3" FHD IPS Xeon E-2286M RTX 3000 32GB 512GB NVMe DVD író gar
- Hp 470 G5 17,1" i5-8250 8/256 VGA 930MX 2Gb számlával, garanciával
- IPhone 15 Pro max 256GB gyári független hibátlan 2024.12.13.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest