Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wesder

    félisten

    válasz Bogyi007 #1287 üzenetére

    Ezt nagyon sokan nem fogjàk/akarjàk megérteni.

    I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

  • Carlos Padre

    veterán

    válasz Bogyi007 #1287 üzenetére

    Az a baj az ilyen hozzászólásokkal, hogy óhatatlanul is az a sztereotípiát erősíti, miszerint az Xbox az olcsójánosok és ruppótlan csicskák kedvenc választása, akiknek a potya az isten, életükben nem vettek még játékot PC-re, de mivel már nem bírják követni az leszállt hardver árakat az xboxban találják meg a szamításukat (meg az 5.5 alatti ps4ben) és a seggüket a földhöz verik örömükben az ea access és a 200 forintos gamepass miatt. Ezen sértődés helyett inkább szégyellje el magát aki magára ismert :p
    Ha neked annyira hiányzik egy gamepass szerű szolgáltatás a Playstationgról ajánlom, hogy frissítsd fel a tudásod a ps now-ról. Nekem volt ea access előfizetésem egy évig, az egyetlen hasznos dolog a trial volt benne, sok pénzt megspórolt nekem. Ugyanakkor nem éreztem, hogy nekem megéri, hogy (amúgy ingyenes) játékdemókért fizessek, mert ami játékuk érdekel úgyis hamarabb megveszem, mint ahogy bekerül, ami meg nem érdekel, az kipróbálás erejéig sem érdekel. Szóval (jelenleg és ebben a formájában) az ea access pár embernek nagyon jó, de a nagy többségnek konkrétan kidobott pénz.

    Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

  • hombre[EU]

    veterán

    válasz Bogyi007 #1287 üzenetére

    Érdekes téma ez a gaming szolgáltatások fōleg a GP,mert az EA Access piaci részesedése szabad szemmel nem látható. Olvastam a PSNow vs. GamePass-rōl,ahol átlagoltak,statisztikákat készítettek meta-átlag,játékidō,átlag életkor (egyébként mindkettō 8-10 év között van) és nagyon hasonló a két szolgáltatás,csak az egyik drágább, de kb. ugyanannyi felhasználója lehet. Az érdekes az,hogy a Sony nem reklámozza,míg az Xbox-nál az egyik legkomolyabb selling point (service&bc). Ami az egyiknek szemét, a másiknak kincs,ugye?!
    Tavaly a RedDead2-bōl egy hónap alatt elment ~20millió. A GamePassnek a büdös életben nem lesz ennyi felhasználója és ez a tény magáért beszél,mik a valós igények. Phil Spencer annyit mondott: enjoys millions of subscribers, ami lehet 2,3 vagy 5.Biztosak lehetünk benne,hogy nem tizenmilliókról van szó,mert ezek a cégek szeretnek dicsekedni,kirakatba helyezni az eredményeiket és az xbox divízió ebben a genben számokat még nem nagyon közölt. Nem úgy,mint azelōtt: 1,2,3,4 ésatöbbi.
    Persze tök jó dolog,hogy van (mint a bc), de nem kell túlértékelni. A legtöbben a legújabb és legjobb játékokkal szeretnének játszani, ebbōl van több a Sonynál. Ezért ōk a piacvezetōk
    Szerk.: az elōzō generációban xbox360-al kezdtem (volt mindkettō), majd a vége felé beszereztem egy ps3-mat,mert jöttek a MetalGear,GT,Uncharted,Last of Us amiért megérte megvenni. Nem azért,mert az öreg third-partykat olcsón adták...

    [ Szerkesztve ]

    Life, Uh, Finds A Way

Új hozzászólás Aktív témák