Új hozzászólás Aktív témák
-
erahurka
félisten
-
erahurka
félisten
-
erahurka
félisten
Befejezted amúgy az első bajnokságot? Argentinában nálam nagyon kemény volt az AI, de végül bajnok lettem max pontszámmal Aztán jött a felismerés, hogy az egész játék ez a néhány helyszín, csak más kocsikkal Nekimegyek azért a következő kategóriában aztán meglátom mennyire unom meg. Vagy elválasztom rally cross-szal.
-
erahurka
félisten
válasz Mrdevil #1843 üzenetére
Másodikban van az Opel Kadett amivel szenvedtem. Aztán mikor nézegettem azt a kategóriát (azt hiszem H2), rá is jöttem mivel volt bajom: hátós kerekesek! A felsőbb kategóriák talán jobban mennek majd, azok 4WD kocsik ha jól láttam.
Kadettel is nyertem amúgy végül a Historic cuccban, de ott már úgy kell koncentrálni hogy két szakasz után a fülemen folyik ki az agyam. 1-es AI ellen
Karrierben nincs hatása az AI beállításoknak amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz Mrdevil #1847 üzenetére
Külsőből megyek. De azt nem értem, hogy az autó hangja ilyenkor miért kívülről van. Mármint értem hogy kívülről nézem, de ha egyszer belül sokkal jobb hangja van! Jó lenne ha át lehetne állítani, hogy hiába kívülről nézem, olyan hangja legyen, mintha benne ülnék. GT Sportban is elég zavaró.
-
erahurka
félisten
válasz Carlos Padre #1849 üzenetére
De ez egy JÁTÉK.
-
erahurka
félisten
Nem hiszem el végig vezettem és nem láttam egy jobbos kanyart aztán 26. lettem
Mi a francot csináljak hogy lássam merre kell menni???? Ezt a szart már komolyan Igazán jelezhetné egyértelműbben merre kell menni, mire meglátom hogy autók állnak az egyenesben bőven késő.... Valóságban megkérdezném a parasztot mellettem hogy itt merre és mondaná....
-
erahurka
félisten
Valóságban nem ilyen pályabejáró arcok vannak akik aztán segítenek összeállítani hol mi férhet el a nagymenőknek? Jégkémnek hívják őket. Aztán lehet nagyon félreértettem valamit mikor a magyar fotós beszélt róla egy Racsing Zone adásban.
Amúgy rally versenyeket hol lehet követni? Mármint nézni. Gondolom élőben nem adják így hogy egyesével időre mennek.
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
válasz Carlos Padre #1866 üzenetére
Az egész játék erről szól...
-
erahurka
félisten
Vettem egy első kerekes H2-t és megint jó vagyok Mit kéne állítani a hátsó kerekes autón hogy úgy viselkedjen mint az első kerekes?
-
erahurka
félisten
válasz Carlos Padre #1906 üzenetére
Csak egyszer lehet próbálkozni. Legalább valaki lesz mögöttem is
-
erahurka
félisten
Na! Vezetem 9 ponttal a H2 RWD bajnokságot, második lettem Ausztráliában és nyertem Argentinában
Most jön majd a két szopó pálya, Spanyolország és a polák fosadék szar. Remélem nem bukok sokat ezeken. Nem tudom aszfalton milyen lesz a setupom, nem biztos hogy jó lesz a megemelt hasmagasság.
-
erahurka
félisten
Hihetetlen mit csinál ez a fos játék. Tök jól megyek a class leaderrel, erre a class leader jele fogja és egyszer csak kilő mintha benyomta volna a nitrót és berepül a célba, ad 10 másodpercet. Ezt mégis hogy????????
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Harmadik lettem a lengyel rallin
17 pont előnnyel várom Új-Zélandot. Azon agyalok még hogy betegyem-e a hármas motort vagy maradjak a kettesen. Félek hogy a több teljesítmény miatt többet hibáznék, Spanyolországban benn volt a hármas és szenvedtem vele, de ott az aszfalt is nehezítette a dolgot.
-
erahurka
félisten
Nem lehet beállítani a rallik hosszát? Francnak sincs kedve 8 szakaszt menni helyszínenként. Amúgy ez a Pro szint a 4WD MG-vel kb. lehetetlen. Nem értem hogy kéne gyorsabban menni így is van hogy bukok. Kicsit lemegyek az útról azonnal pörget, gyakorlatilag nem lehet elhagyni az utat mert bármikor vége lehet.
-
erahurka
félisten
Na jó én elengedtem a karriert szerintem. Az nem fizika hogy a homok betonként viselkedik ne vicceljünk már. A rühes kerítésnek is ha szemből mész neki vasbeton, ha oldalról picit nekicsúszol szétesik és beleforgat a falba. Nevetséges az egész. 13. helyen voltam 6 szakasz után de az egésztől elment a kedvem mikor megláttam hogy 8-ból fog állni minden ralli.
Na ez a Rally Cross érdekes lesz Pro nehézségen
[ Szerkesztve ]
-
erahurka
félisten
Top 1000-ben vagyok a Monthly Challenge első eventje után De szép lenne megtartani a végéig!
-
erahurka
félisten
válasz Carlos Padre #2012 üzenetére
Az első ellenőrző pontig lehet elmenni.
-
erahurka
félisten
A daily challenge-eket lehet neten követni valahol? Jó lenne tudni, hányan mentek hogy tudjam milyen messze vagyok a Tier 1-től.
-
erahurka
félisten
Pályán elhúzott mint a szar. Bebugolt mert kiugrottam a rajtnál. Codemasters játék úgyhogy nem lep meg. F1-ben is van hogy átugorja az AI az utolsó szektort és megy egy 40 másodperces kört
Én meg pont felborulni akartam ma egy rally szakaszon mert van az az achievement hogy 3x pörögjek meg és nyerjek, de sehogy se sikerült.
-
erahurka
félisten
A Community Challenge-ek hogy működnek? Tegnap lenyomtam kettőt, legalább 100,000 kreditet kellett volna nyernem velük, erre most beléptem hogy megnézzem mi lett a vége, és nem ír semmi rewardot.
-
erahurka
félisten
Á elment a kedvem az egésztől. Ez a mocskos rohadék szar nem cserélt kereket két szakasz közt mikor már felnin mentem. Ez a fosadék Audi meg teljesen vezethetetlen, egyenesen megyek Ausztráliában és hordja az autót össze-vissza az út. Vicc hogy ezzel versenyeztek.
-
erahurka
félisten
Tegnap pont nézegettem trófea szinten mi nehéz ebben a játékban, a Colin DLC-t ilyen 10/10-re írták
Bizonyos szinten nyilván mindent el lehet vezetni. De ez az Audi egy vadállat. Aszfalton tűrhető még mert ott legalább egyenesben betapad, aztán győzzön az ember lefékezni a kanyarig Ha egy szúnyog ráfingik az R2-re már 100-zal repeszt
-
erahurka
félisten
Mindent bead easy-n az alapjáték
Lenyomtam a mai Group B challenge-eket, 44 másodperc hátrány mindkettőn. Tier 2 közepe tája, remélem sokan hibáznak Argentinában. Az a baj, hogy nem hallgattam magamra és alapon hagytam a váltót Argentinára, pedig ott is meg kellett volna hosszabbítanom a fokozatokat hogy finomabban gyorsuljon ne ilyen disznó mód. Egyszer keresztbe álltam, egyszer meg beakadtam. Meglátjuk, elég korán van még, de nem számítok Tier 1-re. De annak örülök azért hogy egyelőre úgy néz ki, 4-ből 4-szer sikerül Tier 2-t mennem, úgyhogy a ha lesz két Tieres challenge, sikerülhet a trófea.
-
erahurka
félisten
Kellemes meglepetés volt tegnap az R5, mondjuk New Englandben van hely veretni bármivel. De előtte aszfalton is megküldtem a WV-t és ott is jól ment (amíg egy optimista kanyarban el nem repültem).
Mennyire eltérőek az autók ebben a kategóriában? Nekimennék a Citroennel az R5-ös Historic bajnokságnak, csak félek hogy koppannék vele a WV után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Horgász topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó i5 7500 3.4GHz + ASUS GTX 1050 Ti 4GB + 2x8GB DDR4 2400MHz + Kingston 500GB SSD
- Huawei Sound - Co-Engineered with Devialet - gyönyörű kis méregzsák
- iPhone 13 mini RED 256GB tárhely - független
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest