Új hozzászólás Aktív témák

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Realradical #7 üzenetére

    Az első hozzászólásomban nem azt írtam hogy a Blizzard egy sikertelen cég igénytelen játékokkal. Csak azt hogy nem kéne leszólni másokat az innováció hiánya és a másolás miatt, mikor pont ők azok a cég, akik mindíg csak felkaptak egy már létező, ígéretes koncepciót, a végletekig polírozták, majd kiadták és meglovagolták a sikert. Arra is rájöttek hogy ha egy játék igényes, és nem kell már az első héten patchet tölteni hozzá, az sokaknak bejön. De nem arról híresek hogy kitaláltak volna bármi újat.

    Itt van például a készülő Diablo 3 ... az a híres Action/RPG. Tudják hogy akkor fog belőle a legtöbb elkelni, ha ugyanolyan egyszerű lesz mint az első kettő, és épp ezért ugyanolyan egyszerű is lesz... mint egy bot. Mert ők nem kockáztatnak holmi innovációval.
    Úgyhogy Action az megint lesz, szét lehet majd verni három olcsóbb egeret a rengeteg klikkeléssel, az RPG meg megint kimerül majd annyiban hogy lesz pár csóka akinek el lehet adni a hátizsák tartalmát, meg aki nyom a varázstárgyakra egy identify-t.

    Egy olyan számító cég ez aki egyetlen vásárlót sem kockáztat csak azért hogy újítson, vagy újakat szerezzen. A WoW grafikája sem azért ratyi mert nem tudnának szebbet csinálni, hanem mert kell az a jópár dollár, amit az Intel GMA-s, meg S3 Unichrome-os csókák fizetnek.

    Szóval a Blizzard, aminek összesen két-három koncepciója van, és ha valamit saját kútfőből akart csinálni abba belebukott (Hellgate London - habár ez is csak egy 3D Diablo klón) mindennek nevezhető, csak innovatívnak nem. Ezt az állítást tartom, akkor is ha a fanboyok megesznek reggelire.

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

Új hozzászólás Aktív témák