Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • marcus.fenix

    aktív tag

    Jön ez a beszólás a Blizzard-tól, aki szinte mindíg másolt. Eleinte mások munkáját másolta (sem a hack&slash, sem a real-time stratégia nem az ő találmányuk) mostanában meg már csak a saját magáét. Lesz jó sok Diablo meg ilyen-olyan Craft, aztán ennyi. Mottó: hogyan lehet a lehető legkevesebb befektetett energiával a legtöbb pénzt bevasalni. Nagyon innovatív.

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Realradical #2 üzenetére

    Nem igazán fogok rágódni rajta... :N Mint ahogy azon sem csodálkozom hogy Győzike is "sztár". A sikerességnek már nem sök köze van a mögöttes tartalomhoz. Ezek a dolgok csak úgy megtörténnek... :)

    Nem kisebbíteni akarom a cég érdemeit. A Diabloval sokat játszottam anno. 13 éves voltam. Addig a korosztályig meg is felel ;]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Realradical #7 üzenetére

    Az első hozzászólásomban nem azt írtam hogy a Blizzard egy sikertelen cég igénytelen játékokkal. Csak azt hogy nem kéne leszólni másokat az innováció hiánya és a másolás miatt, mikor pont ők azok a cég, akik mindíg csak felkaptak egy már létező, ígéretes koncepciót, a végletekig polírozták, majd kiadták és meglovagolták a sikert. Arra is rájöttek hogy ha egy játék igényes, és nem kell már az első héten patchet tölteni hozzá, az sokaknak bejön. De nem arról híresek hogy kitaláltak volna bármi újat.

    Itt van például a készülő Diablo 3 ... az a híres Action/RPG. Tudják hogy akkor fog belőle a legtöbb elkelni, ha ugyanolyan egyszerű lesz mint az első kettő, és épp ezért ugyanolyan egyszerű is lesz... mint egy bot. Mert ők nem kockáztatnak holmi innovációval.
    Úgyhogy Action az megint lesz, szét lehet majd verni három olcsóbb egeret a rengeteg klikkeléssel, az RPG meg megint kimerül majd annyiban hogy lesz pár csóka akinek el lehet adni a hátizsák tartalmát, meg aki nyom a varázstárgyakra egy identify-t.

    Egy olyan számító cég ez aki egyetlen vásárlót sem kockáztat csak azért hogy újítson, vagy újakat szerezzen. A WoW grafikája sem azért ratyi mert nem tudnának szebbet csinálni, hanem mert kell az a jópár dollár, amit az Intel GMA-s, meg S3 Unichrome-os csókák fizetnek.

    Szóval a Blizzard, aminek összesen két-három koncepciója van, és ha valamit saját kútfőből akart csinálni abba belebukott (Hellgate London - habár ez is csak egy 3D Diablo klón) mindennek nevezhető, csak innovatívnak nem. Ezt az állítást tartom, akkor is ha a fanboyok megesznek reggelire.

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz D_r_u #10 üzenetére

    Az új Prince of Persia játékok, Assassin's Creed, The Witcher, Dark Messiah, Borderlands (egyelőre csak a leírások alapján gondolom ezt) Condemned, Red Faction - Guerrilla, Dead Space, Trine - ezekben mindben felfedezni vélek némi új koncepciót, még akkor is ha nem teremtenek teljesen új stílust. Amit nem is várhatunk el. Azt viszont igen, hogy azonos stíluson belül valahol megpróbáljuk felülmúlni az elődöket, vagy hozzátenni/megváltoztatni valamit amit addig nem láthattunk.

    Nagyon kíváncsi leszek például, hogy a Diablo 3 mit tesz majd le az asztalra 14 évvel az eredeti koncepció után. Valószínűleg ugyanazt mint az elődjei, feljavított grafikával.

    Sokkal kisebb nevek is mernek kockáztatni és megváltoztatnak egy korábbi koncepciót.
    A Volition lineáris FPS helyett sandbox TPS-t csinált a Red Factionból, a Divine Divinity készítői is elhagyták az elavult point&click rendszert, hogy valami újjal próbálkozzanak az Ego Draconisban. A Blizzard nem mert kockáztatni, és még az érdekesnek tűnő Ghost-ot sem fejezte be. Sőt, még az elpártolt szakadár emberei is ugyanazt a régi nótát fújják (Torchlight).

    Az MMO(RPG???)-kről nem tudok beszélni, mert nem játszok velük (voltak elvetélt próbálkozásaim, tehát nem előítélet) és nem is ismerek olyat aki játszik. Legalábbis 10-12 évesnél idősebbet. Igazából azt sem tudom kiknek készülnek.

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz D_r_u #10 üzenetére

    Mondjuk válaszolnom se nagyon kellett volna, mert a lényeg nem az újdonságokban és a reformokban rejlik, hanem abban hogy az idSoftware sem vágja a fejéhez a Cryteknek, hogy "Ha nem a mi Wolfeinstein 3D-nket majmolnád, akkor többet tudnál eladni a játékodból..." Sok online játék nem azért fürdik be mert rosszabb mint a WoW, hanem mert a begyepesedett játékosok miatt esélyt sem kap.

    Ha a Guild Warsban, vagy az Age of Conan-ben lett volna egy "Import WoW karakter" opció, akkor lehet hogy már többen játszanának vele mint a Blizzard termékével. De mivel a játékosok szívéhez nőtt a 99000. szintű sötét félelf csatasámánpaladin, és valószínűleg elfelejetették hogy ez csak egy qrva játék, így marad a WoW... :F

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz bozont #14 üzenetére

    Nem kell... de ellentétben a Blizzard nyilatkozatával, ez nem jelenti azt hogy a másik játék egy fikarcnyit is rosszabb mint a WoW, csak azt hogy később jött... Ahogy nézem az EVE Online például eléggé más mint a WoW. Nem hiszem hogy arról másolták volna.
    De ezt én sohasem fogom megtudni, mert nem vagyok oda az online játékokért, és a WoW-osok sem fogják megtudni, mert nekik meg jó a WoW.

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz ChromeX #17 üzenetére

    Azt írtam, hogy a világban sokszor előfordul, hogy olyanok érvényesülnek akiknek SZERINTEM (és ez itt a kulcsszó) nincs semmi értékelhető tulajdonságuk. Biztos hogy Győzikét is nagyon sokan értékelik, attól függetlenül hogy én nem nézem semmibe. Ezért híres. A Blizzardtól is sokmindenki el van ájulva, nekem meg egy háromjátékos cég, aminek csak a Starcraft és Warcraft játékai fogtak meg, és bár sokak szerint a játékosvilágot megváltották, az enyémet biztos nem... hogy te hol és milyen párhuzamot vonsz, vagy úgy egyáltalán komolyan veszed e a hozzászólásom, az nem nagyon érdekel :)

    Cathfaern
    Na ez egy értelmes válasz, érvekkel. Igazad is van. A sikerek igazolják a Blizzardot és pont. Ez a WoW téma meg amúgy sem nekem való, mert az MMORPG-kről amúgy is ez a véleményem.

    fordfairlane
    Még jó, hogy az életben azért nem minden úgy van ahogy te gondolod. Mert akkor teljesen sikertelen lennék... ;) Persze Győzikét azért tényleg nem érhetem utól... nem vagyok hozzá elég hülye :)

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz fordfairlane #21 üzenetére

    Már csak így tippelve, szerintem te sem vagy olyan sikeres mint a Blizzard, mégis van róla véleményed. Valószínűleg pozitív, különben nem túráztatnád magad itt. Nos nekem is van, és engedtessék már meg hogy ellenkezzen a tiéddel, ahogy neked is megengedtetik lesz@rni a véleményem. Eszem f@szom megáll rajtad. A további személyeskedést meg privátba kérem, mert nem akarom hogy ezt a nickemet is bannolják, mert akkor sosem leszek őstag, pedig nekem a PH! a kedvenc MMORPG-m, alig várom hogy szintet lépjek...

    A Blizzard találta föl az RTS-t? Nem, volt egy Dune 2. A Blizzard találta fel a hack&slasht? Nem, bár a point&click az ő műve. Övé volt az első MMORPG? Nem. Ő találta föl a spanyolviaszt? Nem. Kéne neki más játékfejlesztőket oltogatni hogy nem érdemes másolni a WoW-ot. Nem. De megtehetik. Ahogy te is leírhatod még párszor hogy szerinted mennyire sikertelen vagyok... :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz fordfairlane #23 üzenetére

    Gondolom hogy az összes MMORPG-t kipróbáltad, és onnan tudod hogy a WoW-ot koppintják. Kb. annyi összehasonlítani őket mint egy Crysis versus Modern Warfare 2. Attól mert mindkettőben lőni kell, még nem mondja egyik fejlesztője a másiknak hogy hé: ne koppintsd az én játékomat mert nem éri meg. De rájöttem már a WoW banda olyan mint a CS banda... nem létezik más játék... ha pedig mégis, akkor az csak szarabb lehet mint a kedvencük.

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz fordfairlane #25 üzenetére

    Tehát ha jön egy játék, ahol látsz egy puskát az orrod előtt, meg egy életerő és páncélcsíkot valahol a képernyőn, akkor nem adsz neki több esélyt, mert ezt már láttad a Doom I-ben igaz?

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz bozont #27 üzenetére

    Pont leírtam hogy ahelyett hogy a Blizzard új dolgokon törné a fejét, inkább a meglévő játékait csiszolja a végletekig. A sikerük biztos nem abból származik, hogy korszakalkotó változásokat vittek be a WarCraft meg a StarCraft közé. Inkább fogták a már bevált koncepciót (megint) ráhúztak egy új köntöst, ezzel biztosítva hogy a régi fanok újra mellettük álljanak, és ha valaki új belépőként megvette a játékot, nem kellett csalódnia mert nem egy kísérletet vett kézbe, nem bétatesztelésre hívták pénzért, hanem egy majdnem hibátlan, évek alatt polírozott játékot kapott. Érdekes hogy mennyire harcoltok és kötekedtek, amikor egyértelmű hogy a Blizzard sikere nem az innovációról szólt, hanem egy atombiztos stratégiáról amit napjainkig is alkalmaznak. Nem érdekelte őket hogy mennyien fognak sírni a Ghost után, az elemzők szerint nem termelt volna elég profitot, ezért eldobták. Szöges ellentétben azokkal a lelkiismeretes fejlesztőkkel akik akkor is végigvisznek egy projektet, ha az bukásra van ítélve, a Blizzard sikerének titka a rideg számítás. Most hogy már tudjátok hogy miért sikeresek, remélem leszálltok a témáról. Kicsit idegesítő ez a "Blizzardról csak jót vagy semmit féle fanboykodás" de ha még nem volt elég, akkor csak hajrá.

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Viktor77 #30 üzenetére

    Szerintem sokra mennek az egyediségükkel. Az Interplay-nek például annyi. De kiadott egy bughalmazt amit Falloutnak hívott és csinált egy folytatást, és olyat tett az asztalra, amiről nem vitáznak fórumokon, és nem játszanak kockafejűek Fallout-os a pláza közepén BigMac-et majszolva hogy mindenkivel tudassák hogy ők még akkor is Fallout-oznak, amikor nincs mellettük a gép, nem döntött eladási rekordokat azzal hogy mindenkinek kedvez egy kicsit, és nem foglalkoztak vele hogy M ratinget kapott a játék, meg hogy hányan nem fognak vele játszani... és mégis, a célcsoportnak olyan élményt adott, amit azok sohasem felednek el. Hiába kelt el a Bethesda műanyag sz@ra több példányban, ezt csak annak köszönhette hogy felhígította az eredeti koncepciót.

    Mint ahogy filmekről, zenéről és minden más alkotásról elmondható, általában nem az az igényes alkotás ami a legtöbb embernek bejön. Nem az ami a rádióból folyik, nem a kommersz, amit a legtöbben vesznek, vagy amit a TV-ben a legtöbben néznek, hanem azok közt vannak a legjobbak amiről megoszlanak a vélemények... A Blizzard minőségi kommerszben utazik. Gazdasági szempontból előrébb van mint az Interplay... hát persze hisz még talpon van, és virul. Technikai, vagy művészi szempontból nem biztos hogy előrébb van. A spanyol Rebel Act stúdiónak egy játéka lett, a Blade of Darkness. Létrejöttét nem a piac kérte, és a végeredményt nem a piac formálta. Kiadták amit megálmodtak, úgy ahogy megálmodták, és megkérdezték hogy kell-e. Nem kellett, bezártak. De büszkék lehetnek arra amit csináltak, mert bár egy szűk réteghez szólt, az a réteg elismerte őket.

    Tehát attól hogy pár éve minden nyomi tamagocsit akart venni, én még tartom magam hozzá hogy a tamagocsi egy eszméletlen gagyi sz@r. Ezt a hasonlatot megint csak az ültesse a Blizzardra aki akarja. Amit akartam azt már leírtam.

    bozont

    Szavak és mondatok kiforgatásából ötös.
    Mindenesetre nekem elfogytak az érveim, bár nem is vártam hogy valaki ezek után a sorok után hazamegy és egy sóhajjal letörli a WoW-ot... :)

    Wolverine
    először épített a szűk hardcore réteg helyett a casualokra - ja nem tudtam hogy ez ma már erénynek számít... :F

    Tudom hogy a Guild nem bukott... sőt, a kritikusok feljebb értékelték mint a WoW de utána biztos ők is maradtak a már feltápolt karakterüknél a régi jó Blizzard játékban.

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Viktor77 #34 üzenetére

    "Most akkor azért szar szerinted a WoW mert sokan játszanak vele? Ha 200.000-en nyomnák akkor minőségi lenne (ez jön le abból amit írtál)?"

    Nem gondoltam, hogy ezt magyarázni kell...

    Nem, nem azért szar a WoW, mert sokan játszanak vele. Azért szar (számomra) mert engem nem motiválnak a monoton gagyi küldetései, az elnagyolt grafikája és a viccesbe hajló karakterei, a gyenge harcrendszere, és a "játszom még egy kicsit hátha jön valami fasza drop vagy, lépek még egy szintet" témája. Ha ez akár egy milliárd embernek is bejön, nekem akkor is ratyi marad. Tehát nem szar, csak nekem szar!

    Dehát egy igazi fanboy sosem nyeli le az ellenvéleményt, ugye?
    Furcsa, de engem még akkor sem zavarna ha lehúznátok egy általam istenített játékot, ha teljesen érvek nélkül állnátok elő vele...

    Amit idéztem az arra szólt, hogy ócska dolog valaminek a minőségét azzal bizonygatni, hogy hány embernek tetszik.

    Na jó... végre itthon vagyok, és vár a Dragon Age. Jó éjt mindenkinek. Bocsánat ha valakit megbántottam, végülis felőlem tényleg mindenki azt csinál és gondol, amit akar. Az én életem se jobb se rosszabb nem lesz tőle ha ti tovább WoW-oztok, tehát nem vitatkozom tovább. :) :R

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Lenry #36 üzenetére

    Neked ennyiről szól? :F
    A Dragon Age drop meg szintlépés nélkül is megállná a helyét. Akár filmként is.
    A Dragon Age RPG. A WoW-ot ne csúfoljuk már annak. A WoW egy MMOhogyishívják...

    Viktor

    Anyit írtam, hogy a Blizzard minden, csak nem innovatív... Van négy xCraft-ja, készül az ötödik, van két Diabloja, készül a harmadik, és van még egy WoW. Kurva innovatív. Ez nem is vita tárgya és nem értem hol ebben az ideológia.

    Mellesleg a Warcraft 2-vel, és a Starcrafttal pedig 1000 százalék hogy többet játszottam nálad, ezt látatlanban is ki merem jelenteni, tehát még csak ellen-fanboy sem vagyok. Na viszlát!

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz bozont #41 üzenetére

    Szerintem nem attól lesz valami RPG, hogy hány könyvet írtak mellé. Inkább a választás lehetőségétől (például hogy egy adott problémának többféleképpen is neki lehet menni), vagy attól hogy a döntéseid valamilyen mértékben befolyásolják a játék kimenetelét. De már az is elég ha némi jellemszintű választási lehetőség adott. Lehet írva akármilyen háttérsztori, ha nem jól van elmesélve, és neked csak annyi a szereped benne hogy agyonverd a következő rosszfiút.

    A hatalmas tartalom mellett (amit a WoW játékosok nagy része nagy ívben leszar) mi emlékeztet még a WoW-ban egy RPG-re? Milyen választási lehetőségek állnak előtted, milyen szerepet játszol?
    Például hogy tűzlabdával vagy jégesővel nyírod ki a respawnoló ellenfeleket?

    Ja persze van benne RPG, stratégia, és akció - csak egyik sem állja meg a helyét. De ha már itt tartunk, hogy a WoW nagyobb RPG mint a Dragon Age, a kövekező biztos az lesz, hogy még a Planescape Tormentet és a Fallout 2-őt is felülmúlja, akkor tényleg nincs miről vitatkozni. A WoW tényleg korunk legcsodálatosabb játéka. Már megértem a kissrácokat akik lógnak a suliból, és a felnőtteket akik a családjukat hanyagolják, és minden egyes embert aki miatt a játékipar tönkremegy mert nem vesznek meg mást hisz a WoW minden igényt kielégít. Nem is WoW hanem WOW!

    Istenem, miért tetted ezt velem? Miért pont én vagyok vak eme nemes játék erényeire?
    Hisz gépet se kéne fejleszteni már évek óta, meg játékokat se, csak a havidíjat pengetném és kész. Miért büntetsz engem, nem értem? :F

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Realradical #44 üzenetére

    Nem kell gugliznom ahhoz hogy tudjam mi az igazi szerepjáték.
    Az igazi szerepjáték ott kezdődik hogy pen&paper, kalandmester, és dobókocka.
    A lapozgatós könyvektől kezdve a M.A.G.U.S-on, Shadowrunon, Codex-en át mindennel játszottam, a M.A.G.U.S-sal hosszú éveken át, kalandmesterként és játékosként is.

    Tény hogy imádtuk a MAGUS világára írt regényeket a társaimmal, és sokszor beleszőttük a kalandjainkba, ettől függetlenül már a megjelenésük előtt is nagyon jól eljátszottunk.

    Miután a barátok szétszéledtek az országban, mindenkinek hiányzott a szerepjáték, és ha már nincsenek társak, akkor egyetlen alternatíva a PC-s szerepjátékok világa volt. Persze volt egy két gyökér a csapatunkban, aki ritkán szólalt meg, de akkor is hülyeséget mondott, nem érdekelte a történet, csak hogy az ő karaktere legyen a legtáposabb, meg hogy mikor lép szintet, és a folyamatos faszságával és a beleélés teljes hiányával mindíg tönkretette a játék hangulatát, ezért többeket is kizártunk.

    Ő és a hozzá hasonlók most jól elvannak a MMORPG-kkel, legyen az WoW, vagy bármelyik más. Az igényesebbje, aki a hangulatot, a történetet, és az igazi szerepjátékot keresi a PC-s játékokban, sokszor csalódik, de még mindíg több élvezetet nyújt egy zárt RPG, amibe nem rondít bele egy rakás idióta külsős, és a végeredmény csak azon múlik hogy a játék írói mit tettek elénk.

    Nemrég a Divinity 2 Ego Draconis-t töröltem le, mert az alkímista úgy viselkedett mint egy buzi stylist, a katonáknak gyerekhangjuk volt, és beleélés nélkül beszéltek, és az egész játék elpoénkodta saját magát. Ha vannak elvárásaid, akkor nehéz elragadó RPG-t találni.
    Ha nincsenek, akkor beugrasz egy WoW félébe, és viszlát...

    Áruld már el hány morális döntést kellett meghoznod egy WoW-ban, hány lehetőség nyílt kijátszani igazán a karaktered jellemét, hány válaszút és fordulópont van a sztoriban, és van-e esély rá hogy a többi játékos karakter helyettesiteni tud egy single player RPG-ben előre megrendezett, a színbe teljesen beleillő karaktert? A szuper lore hogy jött át az egy helyben toporgó semmittevő NPC-ken keresztül? Attól hogy a játékról kiadnak mindenféle hiperkomoly videót, amikor belépsz, az egész illúzió szertefoszlik és csak bohócnak öltözött játékosok meg agyonszínezett mesevilág marad. Volt már játék aminek ez jól állt (King's Bounty) de a WoW nem tartozik közéjük. Gyerekes és sekélyes.

    Az hogy összedobtok egy csapatot, és elindultok gyakni, az nem szerepjáték. Semmilyen írott háttér nem teszi azzá.

    Nem kellett száz könyvet kiolvasni, de még az előzményeket sem kellett kijátszani ahhoz hogy valaki élvezni tudja a Morrowindet mint szerepjátékot. Pedig nem AD&D.

    haas
    " EZ a szerepjátszás. Nem az, hogy kattintgatsz, eladod a lootot, és nézed a tízperces átvezetőket fullHD-ban. "

    Hát erről van szó. Amióta nincs lehetőségem a pen&paper játékra, minden RPG-ben azt keresem, és ha valahol csak egy szikrát is találok akkor játszom. A számítógépekkel elég szép lehetőség teremtetett az igazi szerepjátékra, mert a fantázia mellé nem árt a látvány, de nem mindíg használják ki. Nagyon jó ötletnek tartottam anno a V:tM - Redemption-ben volt olyan lehetőség hogy a kalandmester berendezhetett egy helyszínt vagy készíthetett egy pályát (egy kalandod) amibe a játékos karaktereket belecsöppentve folyamatosan irányíthatta az eseményeket. Sose próbáltuk ki. De egy ilyen motor a MAGUS világára egy jól összeszokott csapatnak megváltás lenne...

    [ Szerkesztve ]

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Realradical #54 üzenetére

    Igen, az még messze van.

    Addig is ,ha valaki megalkotna 3D-ben egy világot, akár csak egy meglévő élő szerepjáték alapján, kiadná a játékot néhány előre elkészített küldetéssel kedvcsinálónak, plusz egy teljes értékű WYSWYG editort, és lehetőséget, hogy 1 játékos teljhatalommal, kalandmesterként lépjen be, míg a többiek, mondjuk 4-8 fő játékosként, akkor egész jó dolgokat lehetne összehozni. Igaz, a kalandmesternek rengeteg dolga lenne mire kidolgozna egy modult, de játék közben rögtönözhetne is ,vagy terelgethetné a karaktereket, beszélhetne, és cselekedhetne az NPC-k helyett stb.

    Ha a világ a maga fizikájával és harcrendszerével minden gépen telepítve lenne, akkor akár interneten keresztül is mehetne a dolog.

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Wolverine #58 üzenetére

    Úgy gondoltam hogy dedikált szerveren mehetne akár internet protokoll segítségével, hogy egymástól távol lévő barátok is nyomulhassanak együtt... semmiképp sem MMO formában.

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz Realradical #60 üzenetére

    Igen, a Redemptionban volt ilyen, írtam is a #51-ben. Sajnos nem tudtuk kipróbálni pedig volt benne fantázia...

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

  • marcus.fenix

    aktív tag

    válasz bozont #63 üzenetére

    A WoW MMORPG-ként fut ha jól tudom.
    De most már tényleg hagyjuk lógva a témát.

    Végülis a hsz.-eitekből kiderült hogy attól függetlenül hogy harapósak vagytok, ha valaki a játékot szapulja, még tök normális emberek vagytok :DDD

    Az NWN modnak utána fogok nézni, köszönöm :R

    Az összes rap-et hallgató kemény csávónak küldöm e dalt: http://www.youtube.com/watch?v=5PsnxDQvQpw - és remélem tudnak angolul, különben azt hinnék kedveskedek...

Új hozzászólás Aktív témák