Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #9 üzenetére

    Szerintem a Blizzard nem is a (másolt) koncepció miatt lett sikeres, az még nem elég az üdvösséghez. A Blizzard játékok erőssége a lore és a hangulat, ami viszont már saját kútfőből került ki, ez a nem mindegy. Azért az nem véletlen hogy a legtöbb játékuk etalonnak számít a maga kategóriájában.
    Az meg természetes, ha egy cégnek fontos a profit, de a Blizzard legalább figyel egy kicsit a rajongókra is.

    De abban azért egyetérthetünk szerintem, hogy van valóságalapja annak amit állítanak. Én is WoW-ozok, de egy másik ugyanilyen vagy hasonló mmo miatt nem fogom ott hagyni azt a sok beleölt órát és mások sem, ahogy ez látszik is (pl Warhammer Online).

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #13 üzenetére

    De mivel a játékosok szívéhez nőtt a 99000. szintű sötét félelf csatasámánpaladin, és valószínűleg elfelejetették hogy ez csak egy qrva játék, így marad a WoW...

    És ez miért baj? Ha nekem az adott mmo tetszik és még nem untam rá, miért kellene egy másiknak nekikezdeni?

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #15 üzenetére

    Igaz, viszont nem is jobbak (most csak a fantasy témájúakra gondolok). És pont ez az, ha nem tud elég pluszt nyújtani úgy nem fognak váltani. Én általában kipróbálom az újabb mmo-kat, mégis milyenek (már amelyiknél van rá lehetőség), úgy hogy tapasztalatból beszélek. Ha ingyenes játéktól van szó, az megint más. A WoW mellett én is játszogatok eggyel, mert nem tudok mindig és nem is akarok előfizetni rá, de ha egy havidíjas darabról van szó, akkor azért kell egy bizonyos plusz hogy otthagyjam (vagy mellőzzem egy ideig) ha már ennyit belefektettem. Például az Age of Conan világa nekem nem tetszik annyira, így a játékot is kevésbé élvezem, akármennyire jó is a grafika vagy a harcrendszer, stb.
    Az EVE Online meg pl (állítólag, ezt még nem próbáltam, de a listán van) egy jóval komolyabb, összetettebb játék mint a legtöbb MMO, ezért rétegjáték. Na meg sci-fi témájú, nem fantasy ez is lehet visszatartó erő (én mondjuk szeretem mindkét stílust).
    Arról meg egyik fejlesztő sem tehet, hogy a játékosok többsége az egyszerűbb, kevésbé összetett játékmenetet részesíti előnyben.

    [ Szerkesztve ]

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #24 üzenetére

    Azért még annyit elmondhatnál, ha a Blizzard úgymond ctrl+c => ctrl+v módon gyártja a játékait, akkor mitől annyira sikeresek? Hiszen egyik sem mutat semmi újat, vagy nem?

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #29 üzenetére

    "Inkább fogták a már bevált koncepciót (megint)"
    Végül is évente ontja az újabb rókabőröket. Ja, nem várj, az az EA. Szerintem kevered a kettőt.

    "...ha valaki új belépőként megvette a játékot, nem kellett csalódnia mert nem egy kísérletet vett kézbe, nem bétatesztelésre hívták pénzért, hanem egy majdnem hibátlan, évek alatt polírozott játékot kapott."
    Ezt nem is értem hogy képzelik. :Y Indítok is egy petíciót "More bug in SC2" címen asszem.

    "Érdekes hogy mennyire harcoltok és kötekedtek, amikor egyértelmű hogy a Blizzard sikere nem az innovációról szólt, hanem egy atombiztos stratégiáról amit napjainkig is alkalmaznak."
    A mocskok, de nem baj, én azért valószínűleg jót játszok majd az "új" játékaikkal. Amik megint sikervárományosak (persze nincs semmi kőbe vésve).

    "Nem érdekelte őket hogy mennyien fognak sírni a Ghost után..."
    Dehogynem, eleinte ők is sokat vártak a játéktól, de nem sikerült teljesíteni az elvárásokat és ha jól tudom nagyrészt nem is a Blizzard készítette a játékot. Mindenesetre, a nyilatkozatok szerint nem teljesen kizárt, hogy valamikor majd újraélesztik a projektet.

    "..., az elemzők szerint nem termelt volna elég profitot, ezért eldobták. Szöges ellentétben azokkal a lelkiismeretes fejlesztőkkel akik akkor is végigvisznek egy projektet, ha az bukásra van ítélve, a Blizzard sikerének titka a rideg számítás."
    De a Blizzard nem is ment csődbe, sőt... :U

    De azért várjuk meg mi lesz az eddig ismeretlen titkos projekttel is. Igaz, sajnos ez is MMO lesz, de állítólag valami forradalmi újdonsággal készülnek és nem a zeddigi világokra fog épülni.

    [ Szerkesztve ]

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #40 üzenetére

    Igazából a Dragon Age sem teljes értékű RPG, elég messze áll attól. De pont te mondtad, hogy nem igazán játszol MMO-val, így a WoW-ot sem ismered nagyon, különben tudnád hogy az a tartalom ami a Dragon Age-ben található eltörpül mellette (és akkor a témában íródott könyvekről ne is beszéljünk ami még pluszban hozzá tesz).

    mod.:

    "Anyit írtam, hogy a Blizzard minden, csak nem innovatív... Van négy xCraft-ja, készül az ötödik, van két Diabloja, készül a harmadik, és van még egy WoW. Kurva innovatív."
    Most ha eltekintünk attól, hogy nem találtak ki egy új játékstílust minden egyes darabhoz, szerintem minden részben volt pár újdonság (vagy innovatív dolog :) ) ami elegendő volt a sikerhez. Például itt van a Starcraft amiben akár 100+ nagyságrendű sereget is irányíthatunk egyszerre, vagy a már említett hős rendszer bevezetése a Warcraft 3-ban, de akár a WoW-ban is rengeteg kisebb-nagyobb olyan újdonság található ami a megjelenése előtt egyik mmo-ban sem volt megtalálható.

    [ Szerkesztve ]

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #43 üzenetére

    Pont erről beszéltem, úgy teszel állításokat a WoW-ról hogy nem is ismered, különben tudnád most mekkora butaságokat írtál. :(

    "Szerintem nem attól lesz valami RPG, hogy hány könyvet írtak mellé."
    Ezt mondjuk nem tudom honnan szűrted le, mert én nem ezt mondtam, ha visszaolvasol.
    Sőt, azt sem állítottam, hogy a WoW RPG, max annyit hogy tartalmaz olyan elemeket, mint ahogy a Dragon Age is.

    "A hatalmas tartalom mellett (amit a WoW játékosok nagy része nagy ívben leszar)..."
    És ettől miért lesz rosszabb egy játék? Ez meg ne a WoW vagy Blizzard hibája legyen már.

    [ Szerkesztve ]

  • bozont

    veterán

    válasz marcus.fenix #51 üzenetére

    Viszont azt nem mondta senki, hogy a WoW egy RPG lenne, vagy akármelyik mmo-ról legyen szó (a vérpistike meg egy külön állatfaj, más kategória :D ). Nem is értem, hogy jött ez fel.

    #56
    Ha ilyet keresel, nézz körül a Neverwinter Nights környékén. Ha nem is hivatalos mod-ról van szó, de létezik hozzá egy olyan amit keresel. Mindenféle modult lehet készíteni és a játékmester valós időben is beavatkozhat a játékba, történetbe. Nem tudom pontosan mi a neve, de még régebben egy lan-party alkalmával játszottunk vele, de a srácot nem ismerem aki hozta. Azt nem tudom neten keresztül lehet-e játszani a moddal, de nem elképzelhetetlen.

Új hozzászólás Aktív témák