Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz pmheros #20 üzenetére

    igen... én kb. 1óra alatt teljesen kiábrándultam az új részből... az egy dolog, hogy befagyogatott időnként a játék forgás közben high textúrákkal... (normalra kellett vennem, hogy rendesen menjen... nem szép, hogy 2giga ramot azonnal felzabál és rondább/sz@rabbul megy, mint pl a crysis) az optimalizáció iszonyatosan sz@r lett, de ezt még lenyeltem... a mozgás a másik pont, ami idegesített... fullra kellett húznom az egeret, hogy legalább forogjon a karakter, de akkor sem volt igazi... valahogy pc-n ezt is elbénázták (aki nem tudja, miről beszélek: hasonlítsa össze az előző 2 résszel a mozgást/forgást vagy bármelyik értelmes fps-ével)

    ami végső soron nálam betette a kaput, az a következő pár dolog volt:

    1: sztoriban a nem túl színvonalasra sikerült filmekhez nyúltak :(

    2: a zene valami irtó pocsék tüctüc volt, amíg játszottam vele :( (érdemes belehallgatni az avp1 audio disc-jébe... na, az "ZENE"... totál olyan érzésem volt tőle anno, mintha egy film lenne a játék)

    3: az alienek fel-felbukkanása sem nem váltott ki igazán félelmet... inkább csak nevetést :( időnként bolond módjára futkároztak összevissza a falon és várták, hogy lepuffogtassam őket... (ami időnként nehéz volt a retardált irányításnak köszönhetően) a facehugger-ek sem lettek ijesztőek, mert bejöttek a közelharci interakciók és simán elkapkodta a marine őket :( mellesleg ugyanez megvolt a nagyobb dögöknél is... nevetséges, hogy félkézzel elkapja egy marine a kifejlődött alient, behúz neki párat vagy felkeni a falra... bugyuta lett az összhatás :( kimaradt szinte minden félelemkeltő dolog a játékból a pittyegést leszámítva... az meg, hogy a lőszer hiányával próbálták kelteni a feszültséget az végképp vicc... anno a filmekben azért rendesen fel voltak pakolva fegyverrel és mégsem értek vele túl sokat, ha a közelbe került egy dög :(

    4: belenéztem a predator kampányba is, ez is betette a kiskaput szépen: milyen már, hogy wolverine módra nekiugrok 10méterről kihúzott pengékkel a parasztnak és még utána csépelnem kell egy darabig, mert egyébként felkel :( rendben, hogy kell balansz, de ezt szvsz. ésszerű keretek között kellene megtenni... ha nekem ugrana 10méterről egy 80kilós jószág 2x2 20centis pengével, szerintem nem mennék onnan sehova... főleg, hogy még a golyóálló mellények is sz@rt sem érnek szúrófegyver ellen...

    tudnám sorolni még a pontokat, de ezek eddig teljesen elvették a kedvem a játéktól... én a hangulata miatt akartam vele játszani, de az sehol nem volt... még a left4dead is sokkal izgalmasabb móka...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz TazLeacher #40 üzenetére

    nem a reális sérüléseket hiányolom... attól messze van nagyon a játék (kb a deus ex-ben találkoztam egyedül olyan sérülésmodellel, ami a reálishoz kezdett húzni: sérült a kezed->nehezebben céloztál, sérült a lábad->lassabban mozogtál, stb) hanem az a bajom, hogy a predatort (szvsz) logikátlanul lebalanszolták... a filmekben is durva volt a pengéivel meg az eddigi részekben is... nincs elárasztva mindenféle puskával és a pengék az alapfegyverei... veszélyes vele a harc, mert testközelbe kell menni az ellenhez és addig beszedhet pár találatot... de ha már oda eljut az ember (vagyis predator), akkor öljön már instant, ahogy kell :)

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • mephi666

    nagyúr

    válasz Lacc88 #44 üzenetére

    nem vártam én olyat, hogy totál reális legyen a játék... szó sincs erről... először is: normálisan optimalizált motor kellett volna... (hihetetlen, hogy 16giga körül van maga a játék és ahhoz képest nem is olyan szép, mellesleg buta a konfigolhatósága) a látványvilága még rendben van és illik is a játékhoz... a gépigényhez viszonyítva nem reális... mielőtt magammal kerülnék ellentmondásba :)

    az a legfőbb bajom, hogy az avp név miatt egy nagyon hangulatos, pörgős túlélőhorrorra vártam és nem kaptam meg... ez nem túlélőhorror, ahol egyszerűen nem érzed veszélyesnek az ellenfeleket... egytől-egyig mindet... :( itt pl. "cammog" feléd az alien, néha összevissza rohangászik és 6-8sörtől betompulva is lazán lepuffogtatod őket... ha pedig közel kerül hozzád, akkor sebezget valamennyit, de bejönnek az interakciók és lazán ölöd, stb... annyira nem veszélyesek... mellesleg tömegben jönnek kiszámítható időközönként betervezett helyeken, ahol a "gps" átvisz... egyszerű is lett a játék és a hangulata is elveszett... nem értettem ezt az iránytűs hülyeséget egyébként egyáltalán :( írtam már, hogy a régi játékoknál szinte sehol nem volt ilyen, emiatt érdemes volt "megtanulni" a pálya elrendezését... akkor lett volna ez igazán f*satós, ha nincs iránytű és itt-ott random spawnolnának az ellenfelek... mellesleg interakciók nélkül, durvább sebzésekkel... itt már nem is kellett volna párosával jönni az idegeneknek, mert 1-1 is elérte volna a kellő hatást, ha a szellőzőből a nyakadba ugrik... a stimpack-ek is érdekesen jöttek be meg a checkpoint-os mentésrendszer is béna... tényleg nem kihívás így a játék és nem emelkedik a pulzusom, mert tudom, hogy kb. minden sarkon mentési pont van... nem érzi az ember, hogy "tétje van" és figyelni/f*sni kell... az első résszel anno felváltva nyomtuk és f*stunk, mint a gép... izgultunk magunkért meg egymásért, hogy sikerüljön befejezni 1-1 pályát...

    ebben a bő bekezdésben amit leírtam, kb. ez bánt legjobban... :( túlélőhorrort ígértek és egy átlag akciójátékot kapott a nép... szerintem...

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák