Új hozzászólás Aktív témák
-
GegeWarrior
senior tag
Le a kalappal! Csecsén néz ki
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
félisten
-
menalcas
őstag
Tényleg nagyon szép, bár ott a Capitolium a háttérben elég gagyi 2d-s, de hát lehet csak én vagyok szőr szál hasogató
Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.
-
Elijah Baley
tag
"sikerült a már eddig is tökéletes multiplatform támogatást tovább korszerűsíteniük, így az Unreal Engine 3.0 jelenlegi verziója iPhone 3GS-től kezdve a legmodernebb hardverekig mindenen képes működni"
Bármilyen hardveren, amiben a GPU/célhardver támogatja Dx11-es algoritmusok végrehajtását.., gondolom Ps3-on és Xbox360-on nem nagyon fogunk már ilyet látni.., majd nextgen...
"Anizotropikus szűrés? - ez az a ritka trópusi betegséget kimutató szűrő-vizsgálat??? - úgy hallottam nagyon veszélyes azaz anizo-tropik, de állítólag már van ellene védőoltás is..."
-
nagyúr
Nagyon szép.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
KKaresz45
senior tag
válasz Elijah Baley #4 üzenetére
Az engine működik minden hardveren, nem a DX11 támogatás. Ez azt jelenti, hogy az UE 3.0 megy a konzolokon is, amit kérdeztél, csak gondolom, hogy DX11 effekteket nem fog használni.
A DX11 olyan hardveren megy, ami támogatja, persze. C64-re sem fogják megcsinálni. Bár azon az UE sem megy, akármennyire is multiplatform.
-
Gude
senior tag
Mutatós
Ha leöltétek az utólsó vadat,ha kivágtátok az utólsó fát,ha megmérgeztétek az utolsó folyót,majd rájöttök,hogy a pénzt nem lehet megenni. -indián mondás-
-
VIC20
őstag
Milyen erőmű kell majd ehhez?
-
-
rumkola
veterán
az NV kivonul mi?
-
Frigo
őstag
Hmm nem lepődnék meg ha az Epic korábbi techdemóihoz hasonlóan ez is egy készülő játékból lenne.
-
Angel1981
veterán
Nem lenne egyszerűbb mondjuk UE3.5-nek nevezni, mint " UE3.0 DX11-el"?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak platformosodik. Nem az NV szűnik meg a VGA-piacon, hanem a VGA-piac lesz jelentéktelen. De ezt már korábban is említettem. Amit most bemutattak leghamarabb 2013-ban lesz játékokban. Ezért is futott egy GeForce GTX 580 Tri-SLI tesztgépen. Mire lesznek ilyen játékok, akkorra kész lesz a Maxwell APU, ami egymagában futtatni tudja a Windows 8-at. Ebben a Maxwellben lesz vegyítve a GPU és a Denver project alatt készülő CPU mag.
[link] - itt olvashatsz bővebben a tervekről.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
pschio
őstag
A képek látványvilágról a Szárnyas fejvadász jutott eszembe. Szépek de majd a játékban is jól fog kinézni?
''Én nem süllyedek a hülyék szintjére, mert ott legyőznének a rutinjukkal''
-
smkb
őstag
Ez semmit nem vona le abból, hogy az NV pénzt rakott a legnépszerűbb liszenszelhető PC játékmotornak a DX11 részébe, ami meg ugye PC exkluzív. Azaz, ha ebbe pénzt tett, akkor biza neki még számít a PC VGA piac, állíthatsz bármit. Az meg, hogy az NV tette ezt, nyilván sugallja, hogy ez a DX11 engine az ő PC VGA platformjaikon fogja jól érezni magát, és mivel a legnagyobb számban felhasznált 3D engine, ezért sok játékban találkozhatunk majd vele...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem a PC-s VGA-piac számít nekik (az senkinek sem számít). Azzal semmire sem mennek. A platformjuk számít, ami fejlesztés alatt áll. A Maxwell már nem GPU lesz, hanem APU. Megveszed az alaplapot az APU-val rajta és csókolom. Azért raknak ilyen távoli projektbe pénzt, mert most lényegtelen áldozni a PC-re, úgysem tudják rábeszélni a gyártókat, hogy rakjanak VGA-t a termékekbe. Nézd az egészet az OEM-ek szemével. Többe kerül a VGA beépítése, mint amennyivel meg lehet növelni a gép árcéduláját. Mi ebben az üzlet nekik? Erre csak egy gyógyír van az NVIDIA számára a saját PC-s platform. Nem lesz IBM PC kompatibilis, de platform lesz, és futtatja majd a Windows 8-at. Utóbbi elég fontos tényező.
Azért remélem nem hisszük azt, hogy az AMD Gaming Evolved programban azért van manapság négyszer annyi játék fejlesztve, mert hirtelen az AMD olyan tökös lett. Fenéket. Ugyanannyit áldoznak rá, mint régen, csak az NV húzta szűkösre a büdzsét. Lehet nyakalni az AMD marketingszövegét, hogy a Gaming Evolved program az game changer, de a valóság az, hogy az NV 2009-ben 40+ TWIMTBP játékot hozott, míg 2010-ben ez a szám 10 alá csökkent. Ez világosan látszik, hogy nem az AMD miatt van. A Gaming Evolved program nem akadályozza meg az NV-t, hogy a játékokra partneri viszonyt alakítsanak ki. Egyszerűen az van, hogy a Tegrában sokkal több a pénz, és a VGA-piac a platform szempontjából úgyis lényegtelen. Majd ha a Windows 8 megjelenik, akkor vissza lehet térni a PC támogatására. A fenti hír alapján ez látszik is. Az UE3 felújított verziója 2012 végén lehet leghamarabb játékokban. Pont ideális a platform szempontjából. És igen, lényegében az a cél, hogy ne vegyél NV VGA-t. Vegyél helyette NV platformot. Minden vállalat ezt sulykolja, már aki ugye teheti. Ne válogass alkatrészeket. Ott a platform, azzal több szolgáltatást kapsz. A régi PC-s legózás ideje kezd leáldozni. A kulcstényező a platform lesz. És minő véletlen, hirtelen mindenki platformot fejleszt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Dark KillerX
addikt
Sztem már a BulletStorm-ot hajtott U.E is ütős!Az melyik verzió?
-
PCrevRM
tag
Remélem, itt már elfelejt csillogni a rozsda, realisztikusan...
We are Outcast Consensus 1
-
VIC20
őstag
-
h-yle
addikt
Ezt kifelejtettétek az egész végéről:
"The coolest part of all? All this technology is in Unreal licensees hands today. When Epic updates, so does everyone else. The whole gaming industry’s been sort of reluctant about a next generation of consoles, but Epic – and the rest of the tech business – have other plans.
“If the next game consoles can’t do this, well, Apple increased their iPad [graphical performance] by nine times today,” Rein said."
Szóval tényleg a platformokban van a jövő...
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
ROLI22
csendes tag
válasz Dark KillerX #24 üzenetére
3.5 ha jól tudom
-
cheatergs
senior tag
Lehet, hogy technikailag nagyobb a fejlődés a 3.0 és a "3.975" között, mint a 2 és a 3 között, de látványban nem látok akkora mutatványt, mint anno a 3-as motor első képein.
Mondjuk annak nem volt nehéz, mivel az első két UE-engine az én szememben szörnygenerátor volt, amilyen elnagyolt formákkal dolgoztak.[ Szerkesztve ]
Mindig minden mindegy
-
SzlobiG
félisten
Ideje volt már, mer unom a "sima" U3 engines gémeket és csak úgy özöllenek.
-
-
Morden24
nagyúr
Mindkettő kurva gusztustalan, ha egyben azt jelenti, hogy a másik gyártó kártyáin szarabbul megy ezért a játék.
De még ez is csak egy dolog, mert optimalizáció oké, fasza.
Viszont az tényleg kőkemény, amikor kivesznek egy komplett támogatást egy motorból/játékból, ld. Assassin's Creed-nél a dx10.1 mód.Sectumsempra - For Enemies
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A támogatás teljesen normális, egy gyártó küldhet programozókat a csapatba, hogy ellenőrizze mennyire fut jól a program a hardvereken, és probléma esetén javaslatot tegyen az optimalizációra. Az a gusztustalan, ha az egyik gyártó kérésére a másik gyártó fejlesztőit nem engedik dolgozni, esetleg teljesen szabványos kódok bekapcsolását feltételes elágazáshoz kötjük. Nem kevés TWIMTBP játékot lehet mondani, ahol történt ilyen. Te tudsz olyan Gaming Evolved játékot mondani, ahol az NV bármilyen hátrányt szenvedett, vagy bármilyen szabványos effekt tiltásra került, mert NV kártya volt a gépben?
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Assassin's Creed esetében hibás volt a kód. A botrány abból fakadt, hogy a marketinges nem tudta normálisan elmagyarázni, hogy mi volt a hiba. Azt mondta, hogy a DX10-hez képest a DX10.1-es renderben két fázis párhuzamosan dolgozik, így kevesebb munkát végez, ezért kiveszik a támogatást, mert hibás a kód. Erre reagált a programozó társadalom, hogy ez hazugság, mert pont az a lényege a DX10.1-nek, hogy párhuzamos legyen a végrehajtás a Multisample Access mellett. Ekkor került az UBI és az NV megbélyegzésre. Valójában az egész egy félreértés volt, és ezt az UBI is beismerte, hogy jobb lett volna, ha programozó magyarázza el a dolgot, de így történt. Valójában azért vették ki a kódot, mert a párhuzamos feldolgozás nem volt megfelelően időzítve, így keletkezhetett rossz eredmény. Ritka dolog volt, de benne volt a hiba. A javítás is egyszerű lett volna, de inkább kivették a támogatást, mert DX10-ben jó volt a kód, és ez a döntés volt a legolcsóbb. Semmi köze nem volt ehhez az NV-nek, csak rosszul lett az egész tálalva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Löncsi
őstag
Legjobb az NFS:Shift-es megoldás.
If (Radeon) fps_max=20;
Persze patch javította idővel, de nagyon durván nézett ki a grafikon mikor különböző Ati/nVidia kártyákat mértek/teszteltek.
[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
mad1
veterán
Elnezegetve a kepeket,eleg sotetek nem?Jobb lett volna vmi nappali kep is hogy lathassunk is valamit.Ez a feny es tukrozodes siman elerheto mas enginekkel....
Ne szemetelj ! = Steam
-
F34R
nagyúr
Bexarás mennyire szép képe van , remélem a közeljövőben elég sok játék fogja majd lisencelni
-
ProEvoFan
nagyúr
Ezt a hírt úgy is lehet értelmezni h az UE3 motoros játékok jobban fognak futni Nvidian, mint ATIn
-
elithun
őstag
Remélem hasonlóan jó lesz, mint az eddigi UE-k.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
oxox
addikt
szep
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
julius666
addikt
Én baromi kritikus vagyok a grafikával kapcsolatban általában, de ez valami pofátlanul szép a képek alapján
-
sti10p
senior tag
Így képről szép, de nem hiszem, hogy azon is javítottak volna, hogy a többi engine-hez képest törpének érezi magát a játékos benne és a karakter modelleket is aránytalanul kicsinek. Jó lenne ezen a téren is tovább lépni végre. Nekem inkább marad az Id engine a favorit...
[ Szerkesztve ]
XY
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Premier előzetesen az xDefiant
- Nintendo Switch
- Vicces képek
- További aktív témák...
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest