Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rumkola #14 üzenetére

    Csak platformosodik. :) Nem az NV szűnik meg a VGA-piacon, hanem a VGA-piac lesz jelentéktelen. De ezt már korábban is említettem. Amit most bemutattak leghamarabb 2013-ban lesz játékokban. Ezért is futott egy GeForce GTX 580 Tri-SLI tesztgépen. Mire lesznek ilyen játékok, akkorra kész lesz a Maxwell APU, ami egymagában futtatni tudja a Windows 8-at. Ebben a Maxwellben lesz vegyítve a GPU és a Denver project alatt készülő CPU mag.
    [link] - itt olvashatsz bővebben a tervekről.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz smkb #21 üzenetére

    Nem a PC-s VGA-piac számít nekik (az senkinek sem számít). Azzal semmire sem mennek. A platformjuk számít, ami fejlesztés alatt áll. A Maxwell már nem GPU lesz, hanem APU. Megveszed az alaplapot az APU-val rajta és csókolom. :) Azért raknak ilyen távoli projektbe pénzt, mert most lényegtelen áldozni a PC-re, úgysem tudják rábeszélni a gyártókat, hogy rakjanak VGA-t a termékekbe. Nézd az egészet az OEM-ek szemével. Többe kerül a VGA beépítése, mint amennyivel meg lehet növelni a gép árcéduláját. Mi ebben az üzlet nekik? Erre csak egy gyógyír van az NVIDIA számára a saját PC-s platform. Nem lesz IBM PC kompatibilis, de platform lesz, és futtatja majd a Windows 8-at. Utóbbi elég fontos tényező.

    Azért remélem nem hisszük azt, hogy az AMD Gaming Evolved programban azért van manapság négyszer annyi játék fejlesztve, mert hirtelen az AMD olyan tökös lett. Fenéket. :N Ugyanannyit áldoznak rá, mint régen, csak az NV húzta szűkösre a büdzsét. Lehet nyakalni az AMD marketingszövegét, hogy a Gaming Evolved program az game changer, de a valóság az, hogy az NV 2009-ben 40+ TWIMTBP játékot hozott, míg 2010-ben ez a szám 10 alá csökkent. Ez világosan látszik, hogy nem az AMD miatt van. A Gaming Evolved program nem akadályozza meg az NV-t, hogy a játékokra partneri viszonyt alakítsanak ki. Egyszerűen az van, hogy a Tegrában sokkal több a pénz, és a VGA-piac a platform szempontjából úgyis lényegtelen. Majd ha a Windows 8 megjelenik, akkor vissza lehet térni a PC támogatására. A fenti hír alapján ez látszik is. Az UE3 felújított verziója 2012 végén lehet leghamarabb játékokban. Pont ideális a platform szempontjából. És igen, lényegében az a cél, hogy ne vegyél NV VGA-t. Vegyél helyette NV platformot. Minden vállalat ezt sulykolja, már aki ugye teheti. Ne válogass alkatrészeket. Ott a platform, azzal több szolgáltatást kapsz. :) A régi PC-s legózás ideje kezd leáldozni. A kulcstényező a platform lesz. És minő véletlen, hirtelen mindenki platformot fejleszt. :D

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rumkola #31 üzenetére

    A támogatás teljesen normális, egy gyártó küldhet programozókat a csapatba, hogy ellenőrizze mennyire fut jól a program a hardvereken, és probléma esetén javaslatot tegyen az optimalizációra. Az a gusztustalan, ha az egyik gyártó kérésére a másik gyártó fejlesztőit nem engedik dolgozni, esetleg teljesen szabványos kódok bekapcsolását feltételes elágazáshoz kötjük. Nem kevés TWIMTBP játékot lehet mondani, ahol történt ilyen. Te tudsz olyan Gaming Evolved játékot mondani, ahol az NV bármilyen hátrányt szenvedett, vagy bármilyen szabványos effekt tiltásra került, mert NV kártya volt a gépben?

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Morden24 #33 üzenetére

    Az Assassin's Creed esetében hibás volt a kód. A botrány abból fakadt, hogy a marketinges nem tudta normálisan elmagyarázni, hogy mi volt a hiba. Azt mondta, hogy a DX10-hez képest a DX10.1-es renderben két fázis párhuzamosan dolgozik, így kevesebb munkát végez, ezért kiveszik a támogatást, mert hibás a kód. Erre reagált a programozó társadalom, hogy ez hazugság, mert pont az a lényege a DX10.1-nek, hogy párhuzamos legyen a végrehajtás a Multisample Access mellett. Ekkor került az UBI és az NV megbélyegzésre. Valójában az egész egy félreértés volt, és ezt az UBI is beismerte, hogy jobb lett volna, ha programozó magyarázza el a dolgot, de így történt. Valójában azért vették ki a kódot, mert a párhuzamos feldolgozás nem volt megfelelően időzítve, így keletkezhetett rossz eredmény. Ritka dolog volt, de benne volt a hiba. A javítás is egyszerű lett volna, de inkább kivették a támogatást, mert DX10-ben jó volt a kód, és ez a döntés volt a legolcsóbb. Semmi köze nem volt ehhez az NV-nek, csak rosszul lett az egész tálalva.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák