Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #08052480

    törölt tag

    válasz BalaNce87 #12 üzenetére

    Nem a motorról beszélek, hanem magáról a játékról. Annyi és olyan minőségű szkriptekkel dolgozni mint az MW2 esetében rengeteg gürit jelent, ellentétben a Crysissal, ahol ezek száma jelentően kevesebb és igazándiból csak az AI-ra kell rágyúrni. A multija pedig egy átgondolatlan, kiegyensúlyozatlan és ezer sebből vérző borzalom volt, pocsék mapokkal, a folytatásra azért észbe kaptak, külön bagázsra is bízták.

    "azért valljuk be nem lehetett akkora munka összedobni az mw2-őt a cod4 után, egyáltalán nem lett jobb,"
    ah, ugyan, biztos egy leányálom mindent tökéletesre csiszolni akár egy olyan terepen, mint a hegymászós rész, volt és a játék bővelkedik ilyenekben. De ebbe már ne menjünk bele, leírtam, csak sajnálni tudom, hogy nem látod be...

    "Az hogy ilyen szinten külön választják az fps-t az már mondhatni viccnek is rossz, egy műfajt képviselnek, a crysisba és a codba ugyanazt kell csinálni menni előre megcsinálni a küldetéseket,"

    ennyi erővel az rts-t sem kellene elválasztani az fps-től. Mész oszt csinálod a kuldiket...

    "Őszintén ki venné meg az mw2-őt 10rongyért ha nem lenne multija?"

    akkor jobban rágyúrtak volna a szinlglire, de nyilván nem lenne akkora tábora

Új hozzászólás Aktív témák