Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
3D-ben nincs kör, sem henger. legfeljebb sok oldalú sokszög, amit aztán összesimít a 3D motor hard edge / soft edge vagy smoothing groupok alapján.
a gyakorlatban ez annyit jelent, hogy a beérkező fény nem törik meg, nem vet árnyékot az éleknél, hanem egyszerűen figyelmen kívül hagyja azokat, összefüggő síknak számolja felületet.
ez baromi jól működik, ha szemből nézed a felületet (annyira, hogy pl gondolnád, hogy a legtöbb játékban a fatörzsek négyzetalapúak? négyoldalú téglatestek. a Crysis 2-ben is)
ha viszont élből nézel rá, akkor kiderül a turpisság, de ez már sajnos csak ilyen...Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Projektor topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Új prémium hirdetések