Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    Nem értem én sem ezt az egészet.

    Mindenki sír az optimalizáció miatt, mint anno a Crysis 1-nél is. Lássuk már azért, hogy mit kell kiszámolnia annak a szerencsétlen gépnek. Nagyon is jól vannak optimalizálva. Elég sokat foglalkozom CryEnginnel és UnrealEnginnel is és Crysis 1-től 100-ad olyan szép játékok is megeszik a nagy gépeket reggelire optimalizáció nélkül, a Cry játékok pedig elég jól elfutnak, persze legtöbbször kompromisszumokkal, de hát ez van. Nagy terek, sok vegetáció, sok effekt = nagy gépigény, azért ezek a játékok nem egy tetris szintjén állnak.

    A látvány/gépigény arányban gondolkodva nagyon is a helyén vannak ezek a motorok. Épp most dolgozom egy kis rpg játékon egy másik enginnel és bizony vért izzadok, hogy ha a CE-hez hasonló látványorgiát akarok elérni, egyszerűen meghal a gépem (i7 3770k, 7970, SSD), míg például a CE editor mindezt valós időben tudja, nem hogy lefordítva és optimalizálva az adott játékot.

    Egyszerűen csak divat szidni őket. De nézzétek meg például a Stalker nyújtotta látványt egy CE3 játékhoz képest és akkor is belátható, hogy bizony rengeteg optimalizációs munka lehet utóbbiakban.

    (#45) kovgab: egy újabb tengerbűvölő. Csak egyszer nyitnál meg egy Editort és akkor tudnád, hogy miért van/volt az ott, de segítek nem népszívatásból, egyszerűen a program működéséből következik. Ettől lesz a víz olyan amilyen (hint: alakfüggetlen és "tökéletes" ütközésszimulációs). ;)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák