Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GypsFulvus2

    őstag

    válasz Jander #11 üzenetére

    Óóó. Vérbeli? Egyetlen igazi? Hmmm. Azért ajánlom figyelmedbe mondjuk a Drakensangot, ha igazi és vérbeli RPG-re vágysz a közelmúltból. Amolyan régi vágásúra. De az elmúlt 10 évbe belefér még a Nevervinter Nights első része, vagy a sandbox vonulatból a Morrowind is. De ennyi elég is példának.
    Sokak véleményével ellentétben sztem a Dragon Age jó és szórakoztató játék volt. De azért már erősen látszott rajta a törekvés, hogy a hardore RPG fanokon kívül megvegyék a kazuárok is. Ha pl. az Obsidian adta volna ki, akkor meg is dícsértem volna a fejlesztőt... de a Bioware-től kicsit többet vártam. Ezzel együtt jó játék, szeretem. De ez a 2. rész (legalábbis amit eddig mutattak belőle) elrémít. Úgy látszik komolyan vették, hogy 10 millát kell eladni belőle. És jön majd egy fröcsi-fröccs sihi-suhi játék, ahol 50 kilós kiscsajok 2,5 m-es pallossal 3 fejet nyisszantanak le egy csapással. Az utóbi 2-3 trailer alapján ez a benyomásom. De ne legyen igazam.

    [ Szerkesztve ]

    "Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Jander #11 üzenetére

    Az elmúlt 10 évben olyan címek voltak (a Bioware-től), mint a KotoR, ami körbepisili a DAO-t, ha szerepjátékról van szó.

    Ha sznob p&p rpg-s lennék, akkor kijelenteném, hogy

    1. már onnantól nem lehet "vérbelinek" nevezni egy szeretpjátékot, ha a lore teljes mellőzése mellett is végig lehet tolni, mert a küldetések kvázi mindig kimerülnek a menj oda és tégy pontot az életére képlet alkalmazásában.

    2. amikor annyira gyenge a képesség és képzettség felépítés, mint amennyire a DAO-ban

    Nos, és mivel valójában TÉNYLEG sznob p&p rpg-s vagyok, ezért ki is jelentem :)

    És nem azért nem olyan jó a DAO, mert magyar ember vagyok, hanem azért, mert láttam már jobbat, konkrétan a Bioware műhelyéből, tehát tudom, hogy nem ennyire képesek.

    Félreértések ne essenek: jó játék a DAO, szórakoztató, szép, néhol jó ötletekkel, ráadásul dark fantasy (próbál lenni). Viszont a vérbeli szerepjátéktól kilométerekre van, és önmagán belül is rengeteg hibája van. Azt meg sajnos be kell látni, hogy egy cRPG franchise-nak a vére-veleje a szabályrendszer, mert erre kell építkezned, ezt kell fejlesztened. Nem véletlen, hogy inkább eldobják, és leegyszerűsítik.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz Jander #11 üzenetére

    Hát nem tudom...

    Ha csak az elmúlt 10 évet nézzük: Baldur's Gate 2, Wizardry 8, Neverwinter Nights 1-2, Knights of the Old Republic 1-2, The Temple of Elemental Evil, Drakensaang, Arcanum, Icewind Dale 1-2, Morrowind, Oblivion... ez mind leveri. De ha még 2 évet visszamegyünk, a Baldur's Gate 1 meg a Planescape Torment is bekerül a listába.

    (#13) Ilsyde: Hát igen, a DAO maradandóan rossz nyomot hagyott bennem. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    ***

Új hozzászólás Aktív témák