Új hozzászólás Aktív témák
-
Nordic
Közösségépítő
A csapatorientált rpg-nek pont az az egyik legfőbb eleme, hogy minden társad karakterét teljesen testre szabhasd mind a ruházat, mind a fegyverek, mind a fejlődés/ szintlépés/ skillosztás terén. Ha ezt elveszik, az már nem csapatorientált, mert a társak csak vannak, követnek, automatikusan ütnek és kész. Ráadásul a DA2 olyan szinten le lett egyszerűsítve, még a főkaraktert se lehetett rendesen testre szabni, hogy nem lett más mint egy sima TPS akciójáték egy klasszikus fantasy világba ültetve. Ugynez igaz a ME2-re. Én ott hagytam abba, mikor rájöttem, hogy a társakon szinte semmit sem lehet módosítani, így csak annyi volt a dolgod, hogy eldöntsd kivel mész küldetésre és ennyi. Az első részhez képest nekem ez igencsak karcsú volt, így igazán az se érdekel, hogy milyen jó történetről maradtam le, mert én rpg-t akartam játszani, nem akciójátékot. Ebből az egyszerűsítésből egyre kevesebb jó fog teremni a régi öreg motorosoknak, mert egy-két játék kivételével manapság nem jelenik meg olyan gém, amit többször is végig lehet játszani. Sajnos egyre több kiadó tendál errefelé, és ezért is jönnek ész nélkül futószalagon a játékok, nulla innovációval, de botegyszerű játékmenettel.
-
M3Ny3'T
senior tag
Korábban pont ezt a felfogást nevezték pár hsz-szel feljebb casual player-nek.
Ha nem akarsz ilyen stílusú játékkal ökörködni, akkor miért ilyen stílusú játékkal ökörködsz? "Hánóóóóóóórmááááááális?!"Skype-on lány az informatikusnak: Milyen színű a szemed? Informatikus: #0034ff
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hardcore café
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen