Új hozzászólás Aktív témák

  • Fratello

    tag

    válasz Ryder62 #12 üzenetére

    Ezt az „áradt belőle a hangulat” dolgot kicsit részletezhetnéd, mert nekem a Fallout 3-ból az alábbiak maradtak meg:

    - Borzasztó ronda, színtelen, FPS-re teljesen alkalmatlan engine (a NW-ban kicsit javítottak rajta)

    - Érdektelen, lapos, sehová nem vezető és dögunalmas főszál (totál elszúrt befejezéssel, amit csak egy fizetős DLC javított ki)

    - „open-world” világtérkép (ez volt a legrosszabb): vagyis félórás bolyongás után a semmiben találtál egy random romba dőlt várost, amiben (ha elég kitartó voltál) akár egy egész szál cigit is zsákmányolhattál (az NW-ben MINDEN, térképen lévő objektumhoz vagy járt egy mellékküldetés, vagy minimum egy cetli, amiből megtudhattad mi történt ott, és miért néz ki úgy ahogy kinéz, vagyis mindenhez járt háttérsztori, és az volt a nem kidolgozott, mi?)

    - Egyedül ami jó volt, azok a nevesített mellékszálak, ha nem fulladtál bele addigra a porba és az unalomba…

    - …és ennyire emlékszem, pedig háromszor álltam neki végigjátszani, és harmadjára majdnem a kétharmadáig eljutottam (NW-t 100 óra játékidővel fejeztem be, mert ott VOLT MIT CSINÁLNI.)

    Amúgy ez egyfajta Bethesda-betegség, mert a Skyrim hasonló problémákkal küzdött ami a világtérképet illeti: a fejlesztők annyira beleszerelmesedtek hogy egy naaaaaagy open-world térképet gyártanak, hogy elfelejtették utána tartalommal megtölteni, úgyhogy rámolhattad ki a hatvanadik tökugyanolyan medvebarlangot, meg zombidungeon-t amíg bele nem untál az egészbe. Remek egy olyan nyitott világú játék, ami pont ebbe a rohadt nagy „nyitottságába” fullad bele…

Új hozzászólás Aktív témák