Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fratello

    tag

    válasz Ryder62 #16 üzenetére

    Oké, (asszem) leesett mi kettőnk között a különbség: te a lootra mész, én a sztorira...

    1. "Főszál valóban unalmas de most komolyan, egy sandbox RPG-ről beszélünk."

    Őőőő, ennyi erővel semmiféle főszál ne legyen, és nincs min idegeskedni, nem? Végülis minek sztori egy ilyen játékban, a lényeg hogy jókat lehessen benne mászkálni, mint pl. a... Minecraft-ben? :DDD

    "Szóval ha jól értelmezem, az a bajod hogy kapsz egy fullos játékteret amit több száz óra felfedezni."

    2. Rosszul értelmezed. Az a bajom a Fallout 3-al, hogy NINCS mit felfedezni benne (illetve van, de minek), mert ugyan adott egy hatalmas open-world világtérkép, de elfelejtették "hasznos" tartalommal megtölteni: vannak teljesen funkciótlan romok, romvárosok, és a kettő között hatalmas üresség... Te ezt komolyan élvezed? Rábukkansz egy töküres romhalmazra, amiben nincs semmi (maximum lelőhetsz pár random banditát/szörnyet/mechagodzillát/turborkot), se funkciója, se értelme, csak úgy van a semmiben, és ez játékélmény?

    A NV-ben (igazad van, persze hogy nem NW) pont hogy ÉSSZEL van feltöltve a világtérkép, nincsen két egyforma objektum, és pont azért, mert pl. az elsőre egyformának tűnő barlangoknak is külön kis háttérsztorija van, amit fel kell deríteni, össze kell rakni, és élvezni kell hogy nem RandomEmptyObjectxxx-et rámolod ki húszasával hogy meglegyen a hatszázadik plasma defender loot-od...

    "Ellenben a full üres sivatagban mekkora jóság bolyongani."

    Tökéletesen leírtad a Fallout 3.-at, szebben én se tudtam volna megfogalmazni, ennyi volt az a játék.

    3. "Telepítetted a World of Pain-t a játékhoz? Gondolom nem. Na az megmutatja hogy kellett volna kinéznie a new vegasnak.
    ("Adds 114 new & intense locations to the wasteland filled with enemies and loot.")

    Ezt most komolyan mondod? Láttad te egyáltalán a NV világtérképét (úgy értem teljesen kilockolva)? Annyi objektum van rajta hogy egymás szájába érnek! Hova fér el azon MÉG 110 CUCC? (Komolyan nem értem, ez fizikai képtelenség, és a DLC térképek ennél még durvábban sűrűbbek)

    4. "A nagyszerű quest rendszer nem ér semmit miközben az interiorok 1 perc alatt bejárhatóak, unalmasak - barlangok, barlangok és még több barlang - nincs semmi loot, és érdektelen."
    "De van mit csinálni ja, tele van olyan questtel ami keresztül rángat a fél pályán csak azért hogy felvegyél egy tárgyat vagy beszélj valakivel hogy aztán megkaphasd a "quest complete"-t."

    Na ezzel kezdtem, engem a "beszélj valakivel" rész ezerszer jobban szórakoztatott a NV-ben (persze kellett hozzá egy épelméjű fejlesztőcsapat ami tartalmat és mélységet adott neki, és az nem a Bethesda volt), mint a "loot"...

    Mindegy, nem fogjuk meggyőzni egymást, (és nem is kell, csak kissé sarkosnak tartottam a kezdő "A NV egy rakás hulladék" mondatodat). Számomra a Fallout 3 volt az a játék, ami meggyőzött arról, hogy Bethesdától soha többet ilyet, a Fallout: NV pedig arról győzött meg, hogy végülis egy Fallout MMO nem is lenne olyan rossz ötlet a Black Isle-tól...

Új hozzászólás Aktív témák