Új hozzászólás Aktív témák
-
DR01DMAN
aktív tag
Közadakozásból 86 591 233 dollár az szép.
Ezt a Multi-Crew-s dolgot átültethenténk tankos szimulátorba. Jó dolog lenne.
-
Tyrel
őstag
Lesz az még 100 is...
Amúgy ez a multi-crew nem új, tavaly is bemutatták már egy még korábbi ill. még butább verzióját, na meg már a kezdetektől fogva erről beszéltek ill. messze ez lesz a játék egyik legjobban kidolgozott és legfontosabb része. Most szimplán csak megmutatták hol tart éppen.
Van még min dolgozni, de lassan-lassan odaérnek. Dogfighting modul már van, Social/Planetside modul korai-buta verziója augusztusban kijön, utána szeptemberben az FPS modul is elkészül végre, legkésőbb karácsonyra pedig a most bemutatott multi-crew-nek is lesz játszható verziója. E mellett pedig nagyban készül a Squadron42 és a háttérben a Persistent Universe ill. a játék MMO világa is.
Turenkarn
-
ddaydome
senior tag
Ennél a játéknál valahogy a Duke Nukem Foreverre asszociálok!
"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
-
Tyrel
őstag
SC-t nem fogják rebootolni 26-szor, nem fognak csődbe menni, nem fog leállni a fejlesztése, se semmi hasonló. Meggyőződésem hogy el fog készülni, még ha (amúgy aktív fejlesztéssel töltött) csúszásokkal is.
Ami SC-nél gázos lehet ill. 99% hogy lesz is az az hogy technikailag annyira új és annyira grandiózus dolgot szeretnének megvalósítani, hogy a megjelenés napján borítékolhatóan tele lesz bugokkal és exploitokkal. Egy ekkora és ennyire összetett játéknál esélytelennek látom a jól sikerült startot...
...viszont ha az elejét sikerül nekik valahogy túlélni a nélkül hogy a játékosaik 80%-a megutálná őket, akkor aztán kapaszkodhat a WoW meg az összes többi MMO is mindenestül, mert ebből bizony világmegváltás lesz.[ Szerkesztve ]
Turenkarn
-
nubreed
veterán
Biztos jó lesz ez a játék de nekem pont az a bajom vele, hogy mmo pedig nagyon hiányzik egy igazán jó space sim. Nincs időm mmo-zni, csapatot építeni vagy részt venni a csapat dolgaiban vagy hülye raidekre menni, ilyesmi, minden ami jellemző egy mmoban. Tudom, hogy lesz benne valami single player rész is, de mivel alapvetően ez egy mmo, nyilván nem az sp részre fektetik a legnagyobb hangsúlyt, meg gondolom nem is lesz hosszú.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
TESCO-Zsömle
félisten
SC-be az a jó, hogy nincsenek célok. Azt csinálsz, amit akarsz. Ha ahhoz tartja kedved, elmész
légiűrtársasághoz utasszállítókat vezetni megadott útvonalon és abban is lesz kihívás, azzal is jön pénz. Ez az első játék, ahol az eddigiek alapján nem érzi az ember kötelezőnek, hogy grind-eljen, raid-eljen vagy akármi.Én vagyok olyan szerencsés, hogy megvehettem azt a hajót, amit már akkor kinéztem, mikor még a nevén és a leírásán kívül semmit se lehetett róla tudni. Roncs-mentőnek (salvage) fogok állni akkor is, ha idő közben el kell adnom a dögöt, mert ezt szeretném csinálni. E mellett összeismerkedtem emberekkel, akiknek szintén vannak kisebb-nagyobb hajói, a nagyobbakba szívesen elmegyek pilótának, vagy ha kell, akkor akár ércet lapátolni egy aszteroidára, vagy bármit amit még nem csináltam.
A legtöbb MMO-nál folyton megy a skill-ezés, kell az XP, a jobb fegyver, a jobb felszerelés. CS-ben nem lesz XP. Az egyetlen skill, amit magaddal viszel, az a sajátod. A felszerelésnél is lesz limitáló tényező. A testpáncélnak pl 10 osztálya van az asszonyverőtől a Crysis-féle exoskeletonon át az Alien-ből ismert mechanikos embertankig. Ebből a 4-es szintű az utolsó, amivel bele tudsz ülni egy pilótaülésbe, a többit vagy tárolni kell, viszont akkor baj esetén oda is kell menni, fel kell öltözni, stb, vagy bevállalod, hogy a jobb cumódba ülsz/állsz hátul valahol...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
veterán
annyi, hogy viszont mivel nem hirtelen adják ki, amit 200 QA-s tesztelt mondjuk előtte, hanem már most is vagy egy éve folyamatos tesztelés alatt áll, és minden modult emberek tízezrei tesztelnek, így hamarabb kiesnek a változtatnivalók, illetve azok a dolgok, amikkel az embereknek gondjuk van, pl az irányítás. Ha megjelenés előtt egy fél évvel látta és próbálhatta volna mondjuk először "civil" a játékot, akkor ezeknek a gondoknak a jelentős része benne maradt volna, mert már úgysem tudnának változtatni. Vagy nem akarnának. Így viszont folyamatosan jönnek tőlünk is a visszajelzések és a bugreportok.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
atok666
őstag
Video alapjan meg tenyleg eleg messze lehet a kiadasi datum.
Atok
-
SunMount3r
nagyúr
Hosszú idő után, most láttam először hosszabb videót belőle és hát a HUD mintha más lett volna korábban. Nekem elég régimódinak tűnik, olyan Priveteer-es feeling-et ad (nálam ez nem feltétlen jó pont), ezt még átgondolhatnák azért. Pl. az ED-ben sokkal szimpatikusabb a HUD, van benne újdonság, nem ennyire "fapados". (Nem a cockpit nézetes műszerfallal van a bajom, az kell is, hanem a kijelzőkkel, ha már Sci-Fi (mert az), akkor ráférne egy kis futurisztikus design, vagy frissítő ötlet, amit eddig máshol még nem láttunk.)
Remélem lesz ez még -sokkal- jobb is...
-
veterán
válasz SunMount3r #15 üzenetére
A HUD folyamatosan változik, mert ez is modulárissá vált, olyan megoldás kellett, aminek egy részét a pilóta lepasszolhatja a másodpilótának vagy másoknak, ugyanakkor elvileg mindent kezelhet ő maga is. Szerintem jól néz ki, különösen pl a Scythe esetén, ahol látszik hogy elsőnek a Vanduul változat bootol be, majd ezt írja felül az emberi UI. Nehéz dolog amúgy, mert mindamellett hogy látványosnak kell lennie, iszonyat sok valós adatot kell megjelenítenie, realtime.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz SunMount3r #15 üzenetére
"olyan Priveteer-es "
Mondjuk ugyan az a fazon a szülőatya .
Amúgy a kijelzők nagy része még placeholder.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
annál azért több, Zane már elég sokat dolgozott rajtuk hogy csak placeholder legyen.
De tud a srác, ilyenek/hasonlóak lesznek ott, ahol nem annyira az a lényeg, hogy ne akarjon sokat a képből.
videó[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #18 üzenetére
Cutlassben még placeholder.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
deakpeti
tag
Jo lesz ez szerintem
Ha mar megtisztellek azzal hogy radirok akkor tisztelj meg azzal hogy viszza irsz!ugyan igy forditva is!koszonom:)
-
SunMount3r
nagyúr
válasz Menthirist #18 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyet mondok egy űrhajó szimulátor esetén, de nekem az a holografikus változat még mindig jobban tetszene (bár nem sokat árul el az a kép). Valahogy ezt kéne kombinálni a műszerfalas feeling-el valami hybrid megoldásban és akkor senki nem húzná a száját. (Bár tudom elvileg a holo-s is benne lesz, de ezt ki kéne terjeszteni valahogy a többi gépre is). De az a műszerfalas amolyan old-school "vadászgépes" cucc inkább és jóval látványosabbra is meg lehetne csinálni. Valahogy a kontúrok sem az igaziak, sem a kijelzőkön sem a "szélvédőn", nem érzem benne az egységet. (De a továbbiak részleteit már csak tanácsadói bérezés fejében vagyok hajlandó megosztani az illetékesekkel... )
[ Szerkesztve ]
-
Kakaduku
senior tag
Ha van itt olyan aki támogatta a projektet és aki oda van a játékért, azoktól elnézést kérek, de a véleményem az, hogy soha nem lesz kiadva. Hány éve van fejlesztés alatt a játék?
Ez túl hosszú idő és tudom, hogy a jó munkához idő kell, de többet és többet akarnak és van egy olyan mondás is, hogy sokat akar a szarka... -
veterán
Pedig ennél tényleg nem lehet többet hozzátenni:
Ez nem egy COD, amit 1,5 év alatt össze lehet hányni. A GTA 5-öt több mint 5 évig fejlesztették 260 millió dollárból (3x annyiból mint eddig itt össze jött). Ott valahogy mégsem volt pattogás hogy sosem jelenik meg, vagy hogy a vaporware és biztos lenyúlják a pénz 80%-át mert nem kerülhet ennyibe egy fejlesztés.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Futás, futópályák
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- HBO Max & OD topic
- SSD kibeszélő
- iPhone topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs