Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz nubreed #11 üzenetére

    SC-be az a jó, hogy nincsenek célok. Azt csinálsz, amit akarsz. Ha ahhoz tartja kedved, elmész légi űrtársasághoz utasszállítókat vezetni megadott útvonalon és abban is lesz kihívás, azzal is jön pénz. Ez az első játék, ahol az eddigiek alapján nem érzi az ember kötelezőnek, hogy grind-eljen, raid-eljen vagy akármi.

    Én vagyok olyan szerencsés, hogy megvehettem azt a hajót, amit már akkor kinéztem, mikor még a nevén és a leírásán kívül semmit se lehetett róla tudni. Roncs-mentőnek (salvage) fogok állni akkor is, ha idő közben el kell adnom a dögöt, mert ezt szeretném csinálni. E mellett összeismerkedtem emberekkel, akiknek szintén vannak kisebb-nagyobb hajói, a nagyobbakba szívesen elmegyek pilótának, vagy ha kell, akkor akár ércet lapátolni egy aszteroidára, vagy bármit amit még nem csináltam.

    A legtöbb MMO-nál folyton megy a skill-ezés, kell az XP, a jobb fegyver, a jobb felszerelés. CS-ben nem lesz XP. Az egyetlen skill, amit magaddal viszel, az a sajátod. A felszerelésnél is lesz limitáló tényező. A testpáncélnak pl 10 osztálya van az asszonyverőtől a Crysis-féle exoskeletonon át az Alien-ből ismert mechanikos embertankig. Ebből a 4-es szintű az utolsó, amivel bele tudsz ülni egy pilótaülésbe, a többit vagy tárolni kell, viszont akkor baj esetén oda is kell menni, fel kell öltözni, stb, vagy bevállalod, hogy a jobb cumódba ülsz/állsz hátul valahol...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák