- Alkoholista nevelde
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- SGF24 - Felbukkant a Black Myth: Wukong is a show-n
- Battlefield 2042
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Test Drive Unlimited 2
Új hozzászólás Aktív témák
-
etejedu
őstag
Ezért nem volt csajom a főiskolán!
-
sss
senior tag
Tudom off, de a Heroes 2-höz vajon létezik hd mod?
-
addikt
-
Carline
őstag
A laptopon megvan a WOG kiegészítő és éjszakásban majdnem mindig lenyomok egy XL pályát.
Vagy ha ráunok, akkor egy Xcom Ufo vagy Xcom Terror in deepet.
Ezek a régi, körökre osztott stratégiák nagyon bejöttek.˙ɐʌloɹoslǝɟ ʞɐuuɐʌ ʞouoɟǝlǝʇ ɐ ɹɐɯ ɐɯ 'ʞɐʇloʌ ᴉɐʇɐpɐ ƆԀ sǝ doʇdɐl ɐ uǝƃǝɹ ʇʇI
-
Sanchez638
addikt
Nekme is a 4. a kedvenc, de ha úgy van, 2-3-al is eltologatom.
Más Ezek a remake-nek nevezett cuccok jó kis pénzverdék... Kiadják a sok ember észbe kap milyen jó is volt, aztán rájönnek, hogy semmit nem kaptak...
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
zh1972
tag
mai napig elővesszük! ) Immáron a lányom 14 éves, de ugyanúgy szereti mint ha mai "HD" grafikás lenne, mert itt nem a "HD" grafika a lényeg! ...tegnap azon röhögtem, hogy a gyerek meg az asszony hot seat-ezett!!! )))) (Ott a cross kábel de nem érdekelte őket!!!) )))
-
aktív tag
válasz Luck Dragon #50 üzenetére
Hát... szvsz a 4. volt a sorozat legalja.
A cikket olvasva elszomorít a dolog, hogy az Ubisoft az elmúlt 1 év nagyobbnál nagyobb fiaskói után sem értékelte át az üzletpolitikáját. Örülök, hogy mégsem vettem meg mert orbitális csalódás lett volna a számomra tekintve, hogy unokabátyámmal meg öcsémmel rengeteg időt öltünk a harmadik részbe a kiegészítőkkel együtt és így kiadni az alap 1.0-t a kiegészítők nélkül az felér a rajongók szembeköpésével.
-
nagyúr
-
Fitzgerald
veterán
Az 5? Minden szempontbol elorelepes volt a 4-hez kepest. Sokan a Heroes 3-hoz hasonlitottak. A 4 pedig oriasi visszalepes a 3-hoz kepest.
Ez nem csak a jatekosok tobbsegenek, hanem a szakma egyontetu velemenye is.
A 6 viszont tenyleg hurkale lett, akarcsak a 4.[ Szerkesztve ]
-
Ide is beszúrom, mert azóta is röhögök rajta
| MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'
-
ztylor
csendes tag
válasz Luck Dragon #50 üzenetére
A HoMM III volt mindig is az igazi kultusz, sosem felejtem el a több órás éjszakai multikat...
JOE
-
ldave
félisten
válasz Fitzgerald #62 üzenetére
Szerintem meg sokat lépett előre a 4. rész a megújulás útján az elődökhöz képest. Na bumm. Főleg a hősök szerepe terén.
A Slime draws near! Command?
-
ldave
félisten
Végülis mindegy, nem akartak egy újabb Heroes 3-at, mertek változtatni. Valakinek bejött ez a lépés, másnak nem. Lehet az előbbi a szűkebb réteg, igazából nem nagyon tudom, mi az általános vélemény ezzel kapcsolatban. A Heroes 3-mal én is jóval többet játszottam, de csak azért mert gimiben több időm volt.
A Slime draws near! Command?
-
Djuree
félisten
több órás? mi volt hogy együltő helyünkben napokat(!) játszottunk alvás nélkül (starcrafttal felváltva). xl pálya alvilággal jó nehéz fokozaton, kitartott vagy 2 napig.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
kovsol
titán
válasz Fitzgerald #62 üzenetére
Nekem a 3 és az 5 volt a kedvenc a szériából.
May the Force be with you!
-
Yeffy
veterán
pont egy hete jött rám a nosztalgia, hogy feltegyem a H3 Complete-et, rengeteget toltam anno én is, így feldobtam. le is köt azóta rendesen, viszont a WOG kieggel (amivel még többet toltam, mint az alappal + SoD-dal) bajom van, nem tudom feltenni rá. pedig egy két plusz funkció nagyon kéne.
tudnál vagy valaki tud ebben segíteni? elakadtam sajnosa cikkhez: elég gáznak tartom egyrészt ezt a dumát, hogy eltűnt a forráskód (lásd daraa érve feljebb, ugyanezt gondolom én is), de még ha így is van, ezt komolyan ki merték így adni? eszméletlen... legalább tényleg, azt a sz_ros pályagenerátort beletették volna... omfg
szerk.: egyébként meg (lehet hülyeséget írok) ha nagyon akarnák, szerintem másnem az eredeti H3 Complete-ből vissza tudnák fejteni a forráskódot, nem? gondolom nem az NSA írta, meg már csak 16 éves program, gondolom nem lenne annyira bonyolult, ha tényleg minőségi munkát akartak volna letenni a rajongóknak, és nem szembeköpni őket a gyors lóvéért.
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
wolfman
veterán
ha tényleg minőségi munkát akartak volna letenni a rajongóknak, és nem szembeköpni őket a gyors lóvéért.
Ubisoftról beszélünk. Nekik csak utóbbi létezik.
De tényleg. Egy jó ideje már simán nem az EA a legborzalmasabb cég, hanem az Ubisoft.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Yeffy
veterán
nézd. évek óta nem igazán követem már a játékokat, így nem ismerem annyira az ubit. én még ott "járok", hogy az EA a pénzgyáros, és lesz_r mindent. úgy látom, sajnos már más is felnőtt ehhez a feladathoz.
bár én mindig azon tudok csodálkozni (EA-nél is megtettem), hogy ha ennyire "szembemennek az igényekkel", évek óta, akkor hogy a rákba nem csődölnek be? számomra érthetetlen...
[ Szerkesztve ]
Big girls ride harder. ヅ || Kondi powaa'!
-
félisten
Aki szeretné kirakni a polcra, annak... LINK
Ugyanott MMH6 Complete 3k...
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
nagyúr
válasz Fitzgerald #62 üzenetére
... és (#74) W.Wilson: játékmechanika terén valóban nagyon hasonlít az 5 a 3-hoz. én három dolog miatt rühellem nagyon:
- egyrészt pár dolog már a 3-ban is túl volt csinálva (pl. a unitok upgrade-elhetősége, ill. speciális feature-ei) - ezekre az 5 még egy lapáttal rátett
- a harcok részben a fentiből következően nagyon hosszúak és vontatottak (-> unalom)
- míg a kampány mapek grafikailag nagyon szépek és változatosak, játékmenet tekintetében borzasztóan egysíkúak. tudom, hogy ez részben szubjektív, de nekem kínszenvedés volt minden mapon mindig ugyanazokat csinálni - egy idő után meg is untam.a 4-es szerintem is előrelépés volt, csak, ahogy korábban már írtam, a sok jó ötletet nem sikerült egységes játékká csiszolni. ill. volt pár olyan döntés, ami személy szerint nekem tetszett (pl. attack - retal szekvencia helyett egyszerre üt mindkét harcoló fél), de a többségnek nem jött be - ez pedig sajnos az "így járt" kategória.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nap
addikt
Az eredeti kiadás sem csúnya fullHD-ben, meg ennél a játéknál nem is az a lényeg...
Az elveszett forráskód legendája...Most néztem, hogy a wog régi oldala eltűnt, de találtam helyette ezt. Köszi a HD meg a HOTA linkeket! Kár, hogy a hota nem működik együtt a wog-gal.
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
-
mcs
veterán
válasz Fitzgerald #62 üzenetére
A 4 kritizálását sose értettem. Rengeteg hasznos újítást hozott, mint például a hősök harcba vonásat. Beraktál kettőt a csapatodba, és egyiknek a védekezési-támadási képességeit, másiknak pedig a varázs képességeit fejleszthetted párhuzamosan. Bár a halott hős hurcolása kicsit furának tűnt, de mégiscsak újraéleszthetted a várban, így nem veszett el.
A pályák száma volt rettentően kevés. -
nap
addikt
A fakó, élettelen grafika, a mindent 3D-sítünk mánia nagyon hazavágta a hangulatot. Hiába lettek volna benne jó ötletek, a kidolgozás nem sikerült jóra. A gyakori fagyások sem segítettek megkedvelni a játékot.
A hármas (és a modok hozzá) nagyon magasra rakta a lécet. Lehet, ha az eredeti fejlesztőcsapat csinálja a negyedik részt is, akkor egy jó játék születik.[ Szerkesztve ]
browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent;false | wing32.dll -> Windows\SysWOW64 | január, február, itt a nyár...
-
Fitzgerald
veterán
Az hogy ki milyen változtatást tekint újításnak vagy éppen visszalépésnek, nyilván elég erősen szubjektív.
Az hogy kinek mennyire jön be az art, az megint.
De az egésznek volt egy nagyon steril, statikus, élettelen hatása. Ahogy már mások is írták feljebb, nem állt össze kerek egésszé. Nem volt egységes sem játékmechanizmusában, sem művészileg, sem sehogy.
Nem voltak emlékezetes pillanatai.
Ezek lehetnek apróságok, de egy jó játék esetében valahogy mégis megmaradtak az emlékezetünkben. Biztos vagyok benne, hogy aki játszott régen Heros 3-at, azok közül sokaknak ez a dal az egyik első dolog ami beugrik, ha meghallja, hogy Heroes 3.Ha mindezen túl is lépünk, akkor még mindig ott van az, hogy a Heroes 4-el egyidőben több hasonló játék is megjelent műfajon belül, igen erős volt a konurencia.
Ezek közül pedig az Age of Wonders 2 magasan verte a Heroes 4-et, a Shadow Magic-el pedig sokáig a műfaj talán legjobb játéka volt. Szerintem még ma is az egyik, ha nem a legjobb. -
xuldar
őstag
Aha. A hős közelharci képességeit kimaxolva terminátorrá vált, behemóthordákat reggeliztél vele, varázsolni nem lehetett rá, megölhetetlen volt. Ha közelharci képességek helyett support és varázsló skilleket fejlesztettél, az első célpont mindig ez a hős volt, akivel varázslás helyett a halhatatlanság italát kellett itatni minden körben. A terminátor hős egy ütéssel többet sebzett mint 30 behemót. A balance egy nagy büdös nulla volt, ez az igazság. Hiába voltak pozitív újítások, ha ezek miatt egy nagy
az összkép. Méltán utált darab a Heroes sorozat történetében.kutyagumi Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
nagyúr
válasz Fitzgerald #85 üzenetére
vizuálisan nekem sem tetszett a 4-es, viszont emlékezetes pillanatokkal tele volt. egyrészt a kampány sztorik messze a legjobbak benne mindegyik rész közül (ebben pont a 3. rész kiemelkedően gyenge - a kiegészítőknek van 1-2 megvillanása, de azon kívül olyan sablonosak, mint az atom), másrészt az átalakított harcrendszer, az új fejlődési fa és a kreatúrák újrabalanszírozása miatt jópár olyan harc volt (a kampányok elején, ld. lejjebb), aminek a megnyerése katartikus élményt nyújtott. a 3-ban egy ilyenre emlékszem - General Kendall az egyik kampány végén az orb of inhibitionnel, akit az egyik patchben aztán meg is nerfeltek.
sajnos a balance-ba nagyon csúnyán belerondított a hősök aktivizálása a harcban. az ötlet nagyon jó, csak a kampányokban, ahol a hős folyamatosan fejlődik, a 4. és 5. mapeken már felesleges volt seregeket toborozni, mert egy jó might hős egyedül végigment a pályán. megjegyzem, ez a probléma a 3-asban is létezik egy jól összerakott varázslóval, csak kevéssé markáns.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
#65675776
törölt tag
A forrásra meg azt mondom, hogy ha már remake, akkor mi a túró akadályozta meg őket abban, hogy teljesen újraírják? (Lásd Settlers 2: The 10th Anniversary, annak kb semmi köze kódügyileg az eredetihez.) Az AC egyes változataihoz minden egyes patch 10-20x annyi kódot kénytelen tartalmazni, mint a HoMM3 tokkal vonóval, modokkal.
-
#65675776
törölt tag
Settlers 2 Gold -> Settlers 2: The 10th Anniversary
Mintha lenne némi változás.
-
mcs
veterán
Na igen, 4ben volt egy grandmaster védekező és támadó might hősöd jól felszerelkezve kellően erős fegyverrel és pajzzsal, aztán szanaszét lehetett rugdosni a fekete sárkányokat is. Ráadásul kettőt rúgott egyszerre, a sárkány meg szinte alig bírt megsebezni.
Hát még a csata előtti potion of immortality ivászat mennyi pluszt jelentett. Azt ugyebár nem csak harc közben lehetett meginni, hanem a térképen is.[ Szerkesztve ]
-
doooo
veterán
Azért az a hős sem két perc alatt fejlődött olyanná..
mellesleg nem tudom, hogy mit kritizálják ilyen hevesen a 4. rész grafikáját, amikor messze túlmutatott az előzőkön, legalábbis a lehetőségekhez mérten. Nem volt valami 3D-s csoda, de pl. gyönyörűen volt rajzolva, nem voltak méteres pixelek rajta, aprólékos volt.. Én valamiért nagyon beleszerettem, ha nem is játszom egyfolytában, még a mai napig a gépemen van..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen