Új hozzászólás Aktív témák
-
ViiiiktorOC
senior tag
Ez a ‘Yes’ mindig megmosolyogtat!
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
wednesday
őstag
Ahogy elolvastam pár kritikát, lehet a Videogamer értékelése közelebb áll a valósághoz, mint a többi pontszám.
Akció TPS játék, és nagyrészt nem feladok és célpontok kiiktatásából áll a játék jó része. Tehát nem az van, hogy van egy pályarész 1 vagy több célponttal és oldjuk meg a feladatot ahogy akarjuk. Inkább menekül és a feladat A-ból eljutni B-be. Van néhány kivétel.Pedig ebbe a játékba volt minden reményem, ha már az UBI kivégezte az összes taktikai, logikai akció játékát.
[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
Gametrailersen is eléggé lehúzták és őszintén szólva tényleg úgy tűnt a videóból, hogy vannak durva gyengeségei és hülyeségei, de úgysincs olyan értékelő, akivel 100%-ban egyet lehet érteni. Szóval ha valakit elkap a hangulat, a hibái ellenére is lazán "beszippanthatja."
Remélem egy demót azért kiadnak, kicsit engem is visszafogott most, miután elolvastam és megnéztem pár tesztet.[ Szerkesztve ]
-
Youri
veterán
Elég nagy a szórás, de gameplay alapján én sem tartom nagyra...
RTX ON
-
wednesday
őstag
Én azt olvastam ki, hogy úgy lehet élvezni a játékot, ha nem blood money vár tőle az ember. Hát csak mi más várna egy Hitman játéktól egy régi rajongó. Én ezért tartok tőle.
WTF Is... : Hitman : Absolution ?
Nem néztem végig nem is akarom, de a 10 perc után kezdődő gears of war játékmenet, remélem csak egy opció. Bár azt is olvastam, hogy a "batman látásmódra" is rá van kényszerítve az ember. Mert csak úgy lehet haladni, ha nem akar rambozni. -
wolfman
veterán
Az első 3 megjelent videó után azt éreztem, hogy ez egy szörnyen elbaszott egy játék lesz, majd a többi videó után megnyugodtam, javult a helyzet. A legutóbbi 2-3 videónál minden kételyem elszállt és megnyugotdam, hogy csak jó lesz ez. Most ezek az értékeések azt jelzik, hogy az első megérzésem volt a helyes. :'(
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
GegeWarrior
senior tag
Jó lesz ez, majd holnap kiderül! De előzetesek alapján jónak tűnt.
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
-
dante0425
tag
Valahogy mindig is hidegen hagytak ezek az értékelések. Még mindig kíváncsi vagyok a játékra
-
Wasp_HUN
tag
Pedig érdemes tovább nézni. Később TB próbálja azért kiemelni a pozitív dolgokat is, de persze összességében valami nem az igazi ezzel a Hitman-nel kapcsolatban.
Az egyik fő gond az, hogy tényleg sok helyen a készítők arra számítanak, hogy használják az emberek az "instinct"-et.
Sajnálatos, hogy ez a sorozat is arra a sorsra jutott, mint a Splinter Cell.Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
Rav3n02
senior tag
Most már nagyon viszket a tenyerem...vagy nagyon jó lesz, vagy elveszti a lényegét a játék, amitől mindig is Hitman volt a Hitman
-
wolfman
veterán
Ha nem az egyszerűséghez szokott, buta mai fiatalság pénzszagú segge lenne kinyalva a játékvilágban, akkor nem lenne olyan hogy ösztön és nem látnánk át a falon, meg nem egy bazinagy nyíl mutatná hogy "Shoot him die! Ok, His dead! The secret door is here! Investigate the hidden bloody fingerprint here" stb.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wednesday
őstag
Igen, nyilván nem arról van szó, hogy önmagában játszhatatlan lenne. Biztos el lehet vele szórakozni. Csak én attól tartok hiányzik belőle az a lényegi rész, ami a régi részeket jellemezte. Arra gondolok, hogy van egy küldetésem, felmérem a terepet a környezetet és elkezdek azon agyalni, hogy ez mégis, hogyan kivitelezzem. Mert a legjobb sikerélmény és elégedettség az volt, mikor egy elgondolt ötlet megvalósult.
-
Wasp_HUN
tag
Ez alapvetően még nem is gond. Sajnos ez üzlet így érthető, ha próbálnak minél szélesebb réteghez eljutni. Amennyiben nehezebb nehézségi fokon, kikapcsolt rásegítéssel játszható a játék, akkor még lehet is belőle valami. Azonban a videó alapján nem úgy tűnik, hogy túlzottan is büntetné azt a játék ha valaki csak egyszerűen nekiáll és lemészárol mindenkit a pályán. Az előző részben ugye ott volt ennek kiküszöbölésére egy rendszer ami figyelte mennyire voltál alapos, illetve maradtak e szemtanúk vagy videofelvétel. Egy ilyesmi ide se ártott volna. Az se baj, ha kikapcsolható lenne.
Szóval a meglátásom szerint nem azzal van a baj, hogy egy eredetileg "hardcore" játék az alkalmi játékosok számára is elérhető akar lenni, hanem azzal, ha emiatt az eredeti közönséggel szemben kell kompromisszumokat kötni. Persze minden régi szériával ez történik.
A fedezék rendszerrel, meg a slow motion animációkkal engem ez a rész nagyon a Max Payne 3-ra emlékeztet, de ez legalább enged is játszani és nem csak átvezető videók gyűjteménye 1-2 percnyi játékmenettel megfűzserezve.Senior Wasp - 1st Legion/HUN Reloaded [RAX]
-
bpx
őstag
ha az idősebbek (nem kell komolyan venni ) meg nem mindig a régi szép időket emlegetnék és a jövőre is figyelnének, akkor tudnák, hogy lesz Purist Mode, ahol nem lesz ösztön, de még HUD sem, tehát pl. még azt sem fogja látni a játékos, hogy hány golyó van a tárban (bár a zongorahúrhoz ez nem is szükséges), vagy "alert meter" sem
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
Csak ott van a gond ha a játékmenet és a pálya design akciójáték felépítésű és nem a lopakodós taktikára épül. Azzal azért tisztában vagyunk, akármilyen szabadságot is rakhatnak bele egy játékba az mindig kötött és korlátozott lesz valamilyen szinten. És valamilyen stílusra azért erősebben épít. Egy COD pálya felépítése és lehetőségei is eltérnek mondjuk egy Tief-től.
Pont erre is olvastam egy kritikát. Vannak részek, ahol ösztön nélkül csak mészárolni lehet, mert anélkül nem jutsz előbbre. Fontos, hogy mit támogat a játék. Ha csak szimplán kivesznek valamit a programból, amire épül a játékmenet, az nem ugyan olyan, mintha eleve úgy tervezték meg, hogy ezek nélkül is végigvihető (ez majd elválik, itt még én akarom előre leírni).
Vannak -e olyan lehetőségek mint a régebbi részekben. Beöltözünk pizzafutárnak, elvágjuk a telefonvezetéket, megrongálhatunk sok dolgot, elcsalhatjuk többféle módon őröket. Elérhetjük -e, hogy a mi kis közbeavatkozásunkkal a delikvens a saját halálához járul hozzá stb.Szerk: Jah és ami a legfontosabb a Hitmanba. Majd kiderül, hogy mi gondolkozunk és tervezünk a játékba, vagy csak végigmegyünk a kijelölt úton pár apró (gyak. lényegtelen) döntés és eszköz kiválasztása mellett.
[ Szerkesztve ]
-
wolfman
veterán
A régi szép időkben meg az fordult elő néha, hogy végigjátszás nélkül nem is lehetett tudni, hogy egy adott ponton mi a pi.sát kell csinálni. Különösen igaz volt ez a point and click stílusra.
Pl. Day of the tentacle-ben mikor el kellett érni, hogy csapjon be a villám Benjamin Franklin sárkányába, úgy kellett, hogy a kövér sráccal el kellett kezdeni mosni az egyik lovaskocsit, majd mivel rettentő peches, egyből beborult és elkezdett villámlani. Na annó ezt, ha nem nézek utána, nem tudtam volna, hogy így kell!„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Normi™
őstag
Kotaku Yes or No,nem hernyóznak,valami vagy jó vagy nem,nincs középút,esküszöm tetszik
[ Szerkesztve ]
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
he7edik.
addikt
Professional: Expert (Profi) – Minden egyes megtett centiméter valódi élet-halál harcot jelent (gyakran fegyver nélkül); lehet, hogy csak többszöri nekifutásra sikerül elérni célpontodat.
Nincsenek a játékos által kijelölt checkpoint-ok
Az Instinct használat után elfogy, és nem töltődik vissza
Nincsenek Instinct-tippek
A lehető legtöbb ellenfél a leggyorsabb reakciók mellettProfessional: Purist – Tökéletes kihívás a maximalisták számára; garantált, hogy meg fogsz halni próbálkozás közben.
Nincs semmilyen segítség
Nincsenek segítő elemek a pályán
Nincs HUD (felhasználói felület – életerőcsík, töltények száma, stb.)
Csak egy célkereszt segít a tüzelésben"Égő szöveg a flém vázon
-
Ironhand
tag
Márcsak 1 nap
PM! az gyorsabb!
-
jokerke86
tag
Felhúzom a nehézséget maxra, és szarok bele, hogy melyik milyen pontot adott a játékra. Megtervezem minden lépésem, ha kell 10x nekifogok egy pályának és lehetőleg egyetlen lövés nélkül végigcsinálom az egész játékot. fiberwire 4 ever
-
wolfman
veterán
válasz jokerke86 #25 üzenetére
Persze hogy az az igazi assassin érzés, mikor lopakodik az ember és nem őrjöngve végigrohanja a pályákat, AK-val lemészárolva mindenkit. Az eddigi részek is olyanok voltak, hogy mikor már nagy lövöldözés vette kezdetét, már nem volt túl reális, vagy azért mert 15m-en belül mindenki ránk rontott, majd azon kívül semmi, vagy az egész pálya ránk támadt (2. részre jellemző), de azt meg már nagyon szuperhírózás és hihetetlen. Lopakodni, gondolkozni, osonni halkan ölni, elrejteni, átöltözni, az a Hitman. Sokszor nem is láttam értelmét nem hangtompítós fegyvereket használni, mert az már eleve pont vesztéssel járt ha lebuktunk és bizony akkor lebuktunk.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
wednesday
őstag
Igen. A régi részekben is lehetett hentelni (mint egy extra levezetésként, ha olyanra vágyott az ember), de sok értelme nem volt és önmagában unalmas vont. Nem erre épült a játékmenet. És ez fordítva is igaz. Lehet, hogy akció játékban is lehet lopakodni, de ha a játék nem támogatja kellő interakcióval és lehetőségekkel ezt a szálat, akkor az válik unalmassá és üressé.
Most minden azon múlik számomra, hogy a készítők mennyi lehetőséget, interakciót és ezek kreatív kombinálására épülő elemet helyeztek el ebben a részben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen