Új hozzászólás Aktív témák

  • wednesday

    őstag

    válasz bpx #17 üzenetére

    Csak ott van a gond ha a játékmenet és a pálya design akciójáték felépítésű és nem a lopakodós taktikára épül. Azzal azért tisztában vagyunk, akármilyen szabadságot is rakhatnak bele egy játékba az mindig kötött és korlátozott lesz valamilyen szinten. És valamilyen stílusra azért erősebben épít. Egy COD pálya felépítése és lehetőségei is eltérnek mondjuk egy Tief-től.

    Pont erre is olvastam egy kritikát. Vannak részek, ahol ösztön nélkül csak mészárolni lehet, mert anélkül nem jutsz előbbre. Fontos, hogy mit támogat a játék. Ha csak szimplán kivesznek valamit a programból, amire épül a játékmenet, az nem ugyan olyan, mintha eleve úgy tervezték meg, hogy ezek nélkül is végigvihető (ez majd elválik, itt még én akarom előre leírni).
    Vannak -e olyan lehetőségek mint a régebbi részekben. Beöltözünk pizzafutárnak, elvágjuk a telefonvezetéket, megrongálhatunk sok dolgot, elcsalhatjuk többféle módon őröket. Elérhetjük -e, hogy a mi kis közbeavatkozásunkkal a delikvens a saját halálához járul hozzá stb.

    Szerk: Jah és ami a legfontosabb a Hitmanba. Majd kiderül, hogy mi gondolkozunk és tervezünk a játékba, vagy csak végigmegyünk a kijelölt úton pár apró (gyak. lényegtelen) döntés és eszköz kiválasztása mellett.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák