Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz kwzatz #23 üzenetére

    "Szerintem attól, hogy valaminek "csőbuta 23 éves játékmenete van", még lehet rendkívül jó."

    16 óra alatt játszottam végig, nem tudnék semmi olyat mondani neked a kampányról, amitől ez a játék rendkívül jó lenne. Igazából a topikjában sem tudták nevén nevezni a dolgot amikor rákérdeztem, hogy akkor most ez a játék miért is jó. Aztán még én lettem a troll, ahogy az ilyenkor szokás, haha.

    A Serious Sam a Duke sikeréből próbált megélni anno, meg azóta is. A játékban bemutatott erőszak ideig-óráig szórakoztató volt, de hamar unalmassá, repetitívvé vált, és mivel mást nem tudott ajánlani, könnyűnek találtatott.
    A Painkiller első része gyakorlatilag ugyanezt tudta annyi különbségel, hogy a játékbeli fizikára volt kihegyezve a játékmenet, és ez akkoriban már önmagában elég lehetett a sikerhez.

    "jók voltak a maguk idejében"

    Na itt a lényeg. A Doom semmi olyat nem tett hozzá a műfajhoz, amit ne láttunk volna korábban.
    De még csak arról sincs szó, hogy annyira jól gyúrtak volna össze már bejáratott dolgokat, hogy emiatt lenne kiemelkedő a játék.
    A megfejtés: ma minden második lövölde RPG akar lenni. A Doom meg nem akar az lenni, és mivel az elmúlt évek során elszoktunk az ehhez hasonló játékoktól, sokak, főleg a fiatalabb játékosgeneráció életében az újdonság varázsával hathat egy ilyen játék.

    A másik oldalon viszont ott vannak azok, akik végigkísérték ezt az egész folyamatot az elmúlt 25 évben (a hozzám hasonlók), és nincsenek pofára esve attól, hogy visszefelé haladunk az időben.
    2016.-ban ne jelenjen már meg '93-as játékmenettel full áras játék normális multiplayer nélkül.

Új hozzászólás Aktív témák