Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery9112

    őstag

    válasz batman91 #7 üzenetére

    Sajnos tényleg így van. Nemrég ki lehetett próbálni, június végén azt hiszem.....10 percig bírtam. Anno gondolkodtam, hogy ez lesz az első kickstarteres projekt, amit támogatok mert nagyon bejött a koncepció és a dizájn. Kár, hogy a látványon kívül mással eddig nem büszkélkedhet. Nagyon érződik, hogy nem RTS a fejlesztők fő profilja.

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • Gery9112

    őstag

    válasz Kisgépkezelő #10 üzenetére

    Hiába vannak ilyen RTS játékok már régóta, avatatlan kezekben nem ér sokat.
    - A mech egységek és emberek között elképesztő erőkülönbség. Kb. a C&C 1 jutott eszembe és az se ma volt, amiben a tank rush megold mindent és nem kell mást gyártani. A COH-ban is erősek a tankok, de van ellene megoldás.
    - Nincs taktikázásra lehetőség a játékban. Ha jönnek a lángszórósok ugyanúgy 1 másodperc alatt elpusztítják az egységeidet fedezékben, mintha nem lennének ott. Így az egységek elhelyezésének sincs sok értelme.
    - A gameplay és az egységek irányítása macerás, nincs meg az a "fluid" élmény mint a COH esetében.

    Természetesen ezek javítható problémák csak elszomorító, hogy egy játék, amiben ezekre a dologra építenek ilyen hibákkal küzd. Remélem, hogy a végleges megjelenésre már sokkal jobb lesz a helyzet, a kampány miatt mindenképp érdekelne.

    [ Szerkesztve ]

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

  • Gery9112

    őstag

    válasz .mf #15 üzenetére

    Persze majd eldöntöd magad mert egy próbát mindenképp megér és szeretném, hogy majd ha eljutunk a végleges verzióig jobb lesz a gameplay is.
    A lángszórósok jók a COH-ban is mert ha jól emlékszem accuracy + damage bónuszt kapnak fedezékben lévő katonákra. Visszatérve nekem az előző demóban az volt a benyomásom, hogy túl gyorsan érnek véget az ütközetek. A COH 2-ben is vannak ilyen pillanatok de mégis így 500 óra multi után még mindig az az érzésem, hogy gyors helyzetfelismeréssel a legtöbb esetben megmenthetők az egységek. Itt a közepes AI úgy átrusholt rajtam mech egységekkel, hogy öröm volt nézni.... csak úgy tudtam ellene védekezni, hogy én előbb hozom ugyanazokat az egységeket és azokból többet..... ez kb. a 2000-es évek előtti stratégiai játékok szintje.

    PSN: KGery91 | https://psnprofiles.com/KGery91 | Origin: G3ry_HUN | BNet: Gery#2832

Új hozzászólás Aktív témák