Új hozzászólás Aktív témák

  • Diocles

    aktív tag

    Túlzás már az a Mantle-gőz, amiben a ph cikkei és fórumai úsznak. Csak a tisztánlátás kedvéért:

    - A Mantle hardverközeli hívásokat kínál.
    - Az OpenGL lehetővé teszi tetszőleges gyártóspecifikus extensionök alkalmazását, az Nvidia-ának régóta vannak hardverközeli extensionjei.

    Mi a baj ezzel?
    - Az, hogy HARDVERKÖZELI. Ahogy az Nvidiás extensiönök nem működnek AMD hardveren, úgy a Mantle hívások sem működnének Nvidia hardveren, mert eltérőek az architektúrák. Az OpenGL és DirectX jelentősége, hogy ezek magas szintű nyelvek, megírsz bennük egy programot és fut mindenen.

    A Mantle semmi más, mint az AMD konzolok révén megszerzett piaci lépéselőnyére alapozott márketingúthenger, ami megpróbálja a PC-s játékfejlesztőket rávenni arra, hogy csak AMD hardveren működő alacsony szintű megoldásokat alkalmazzanak a játékban. Semmi több, ezt eddig is csinálta minden gyártó, csak most megpróbálják máshogy csomagolva eladni.

    Ezt a mondat meg félresikerült: "a kilencszer több rajzolási képesség valóban képes felülmúlni a D3D (DirectX) sebességét"

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák