Új hozzászólás Aktív témák
-
Raysen623
addikt
"az nVidia részéről pedig szép gesztus volt, hogy engedte őket elvitázni az AMD új API-járól."
Igazából az NV nem is tehetett mást! A konzolpiac két jelentős képviselőjének "lenyúlásával" az AMD óriási előnyre fog szert tenni, amennyiben az általuk gyártott architectura beválik. Az NV pedig továbbra is csak pofázni fog és a száját jártatja, valamint mutogathatja a világnak "mekkora" fejlesztéseket csinál a saját kártyáira, csak éppen lassan senkit nem fog érdekelni! Ugyanis az AMD ezalatt kevesebbet pofázik, viszont letesz valamit az asztalra, amiből lehet építkezni és legfőképpen pénzt keresni...Jó dolog a szabad verseny, de az soha nem a közös szabványok megtagadásával kezdődik. Az NV-nek mostmár be kell állnia a sorba, és az AMD-vel olyan közös API-t kidolgozni, amivel mindketten nyerhetnek, és onnantól kezdve valóban össze lehet majd mérni kinek van jobb videókártyája. Ha ezt nem lépik meg, akkor az NV mehet hegedülni a híd alá, PhysX ide vagy oda....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Diopapa
addikt
Annyi a különbség, hogy az AMD nem az általad vázolt "közös API"-t kezdte el fejleszteni (hiszen akkor bevonta volna az Nvidiát), hanem sajátot. Innen nézve kicsit merész kijelentés, ez a "nem tehetett mást, csak...". Hiszen ha PC-re fejlesztesz, vagy portolsz, akkor vagy DX-re fejlesztesz és kb minden gépen működni fog, vagy Mantle-ra, ami a jelenlegi kb 32%-os AMD részesedésből a fene tudja hány videokártyán fog működni. Vagy fejlesztesz Mantle-ra és DX-re. Hú... az tényleg nagyon jó lenne, meg legfőképpen "könnyebb" a fejlesztőknek..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
saelin
veterán
De mi lesz ha elbukik az amd? Akkor csak +1 api a piacon és ugyan ott vagyunk. Erről most a star citizen jut eszembe: van benne nv és amd technológia is, ami biztosan sok munkába került - vagy kerül, mert ugye még nem jelent meg -, de ez nem megoldás. Amit mondtak, hogy a mantle nem jó a felhasználónak és a fejlesztőknek sem az egy baromság! Csak a gpu gyártóknak nem jó (ugye nv és intel), nem fognak tudni eladni bika kártyákat, mert a mantlere jobban lehet programozni és így több erő nyerhető ki akár egy "régebbi" kártyából.
(#4) Diopapa
Pont ez az, az api csak amdn működik... a piac nem egy szereplőből áll. Az nv nem fogja dobni a saját megoldását.[ Szerkesztve ]
"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."
-
imi123
őstag
Nem véletlenül húzta meg ezt a lehetőséget az AMD.
Ha bejön a Technológia akkor bőven megél az AMD abból hogy Ők csinálják a két új konzol lelkét plusz még Nvidia fanokból is átcsábít egy pár embert.Ha folyamatosan viszik a kártyáit csak jó lehet nekik!
Ha elbukik akkor is tisztelem a bátorságukat,de még akkor is megélnek a konzolokból!Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Raysen623
addikt
Az a probléma a gondolatmeneteddel, hogy Te hogyan tudnál közös API-t fejleszteni ha magadra maradsz? Első lépéként bedobsz valamit, ami akár lehetne egy közös fejlesztési irány is. Kérdés az hogy kik azok a piaci szereplők akik ezt tudomásul veszik?! Nekem úgy tűnik az NV nem akarja ezt tudomásul venni, viszont akkor el fogja sodorni a piac és kész. Ugyanezt a gondolkodást elkezdhette volna az NV is, de én eddig nem láttam erre utalást részükről.
Ott van még az egyre töketlenebb Intel, aki bár jó procikat gyárt, azokat arany árban mérve nem foja sokáig uralni a piacot, a videókártyáiról meg ne is beszéljünk mert az nincs neki komoly.
A Mantle azért nevezhető közös fejlesztési iránynak, mert a konzolok fogják megadni az elkövetkezendő x év játékfejlesztéseinek és látványvilágának alapjait. Az AMD csak ezt szeretné a PC piac felé is átmenteni, mivel ott vannak a méregdrága és egyéb videókártya eladások! Továbbmegyek: az NV-nek is ott van a piaca. Tehát lehet gondolkodni. Jelenleg az AMD van kedvezőbb alkupozícióban, tehát neki is kellett kezdeményeznie. Történjen bármi: amennyiben nem lesz közös API, annál nehezebb lesz átportolni a játékszoftvereket konzolról NV kártyás számítógépekre, míg az AMD mondhatja hogy neki ott az ATI és a Mantle és erre az NV csak annyit mondhat majd, hogy szerintük gyenge a nextgen hardvere....kapisgálod már?(#5) saelin
Miért bukna el? Ő gyártya a Sony és MS konzolgépeit az elkövetkezendő x évben. Nyugodjál bele, ők mindent meg fognak tenni annak érdekében hogy jól menjen ez az üzletáguk.
[ Szerkesztve ]
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Volt már korábban hír arról, hogy a közös API fejlesztéséhez kezdeményezett, több cég álltal támogatott programmhoz az Nvidia NEM járult hozzá, és kijelentették, hogy NEM szeretnének részt venni benne. Szóval most ne sírjon senki, hogy az AMD saját malmára hajtja a vizet. Mert az AMD már akkor is kiállt a kezdeményezés mellett. Nem beszélve arról, hogy a piaci előnyét lehet ki tudja így használni mivel könnyebb lesz az AMD-s konzolokról való portolás.
Rosszul gondolom, hogy ez az egész AMD API kezdeményezést csak azok utasítják el akiknek erre személyes érdekük van, pl Nvidia "pártiak"? Nem értem mi kivetni való van abban, hogy az AMD mert lépni.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Diopapa
addikt
Semmi baj a gondolatmenetemmel. Ha közös API-t akarok, akkor nem úgy kezdem, hogy kidobom a piacra, hogy az enyém kész, hanem szólok az NV-nek, hogy csináljunk közös API-t. HA elhajt a vérbe, akkor lehet csinálni Mantle-t és mondani, hogy akartam közöset, de a k*cs*g NV nem hajlott rá. Azt nem értitek meg, hogy vásárlók szempontjából teljesen mindegy, hogy az AMD gyártja a konzolokba az APU-t, piaci részesedésben az AMD (steam survey szerint) 32%-on áll. A többi intel (igen, a csoda HD-k) és az nvidia. CPU-k világában lehet vizionálni, hogy ez most az AMD része lesz, ott több mint 70% intel részesedés van. Ha tetszik, ha nem, az NV megkerülhetetlen jelenleg. Senki sem fog Mantle only játékot fejleszteni, mert az említett 32%-nak is szvsz a töredéke képes használni. A töpörödő PC piacon ki fog olyan API-ra fejleszteni, ami pl a STEAM-et futtató PC-k 5%-án fut el? Ismétlem, ha ott lenne mögötte az Nivida is, akkor egész más lenne a helyzet. Hozzáteszem, nagyon ráférne az NV-re egy jó nagy adag pofára esés és drukkolok a Mantle-nak, de ezt szvsz nagyon nem így kellett volna elkezdeni.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
"Nem beszélve arról, hogy a piaci előnyét lehet ki tudja így használni mivel könnyebb lesz az AMD-s konzolokról való portolás."
PC piacon nincs semmiféle piaci fölénye az AMD-nek, ezt magyarázom. Ezzel csak azt fogják elérni, hogy még kevesebb PC port jelenik meg a jövőben.
"egyéni érdek".. Miféle? Nem vagyok részvényes egyik cégben sem. Ha mostani AMD-m vagy Nvidiám lenne, akkor sem futna rajta a Mantle. Vagy van valami törvény amiről nem tudok, hogy aki egyszer Nvidiát vett az csak azt vehet a jövőben? Hagyjuk meg a vallásháborút a tizenéves vérpistikékre. Én azt veszem meg mindig, amit jobbnak érzek abban a pillanatban.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Valdez
őstag
Nem is az a cél, hogy mantle only játékok jöjjenek...
Aki vevő a dologra, annak az AMD minden segítséget meg fog adni, hogy a DX port mellett beépítsenek Mantle supportot is, így lényegében nem lesz sok plusz költsége ebből a fejlesztőnek.
Emellett ugyanezt megtehetné az nvidia is, hogy kijön egy saját api-val és ugyanúgy megadna minden segítséget, így az usernek csak annyi lenne a dolga hogy a játék menüjében kiválasztja a neki megfelelő api-t.
Szerintem ez egy járható út lenne. -
Diopapa
addikt
Én örülök, csak ha van egy csöpp eszük, akkor először odamennek az NV-hez, "közösködni", majd miután valószinüleg elküldik őket a vérbe, akkor lehet kijönni a Mantle-val és mutogatni az NV-re, hogy "mi akartunk". Így azt érik el, hogy az NV is felfújja a p*fáját és saját API-t fog fejleszteni. Az tényleg nagyon jó lenne..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
"Aki vevő a dologra, annak az AMD minden segítséget meg fog adni, hogy a DX port mellett beépítsenek Mantle supportot is, így lényegében nem lesz sok plusz költsége ebből a fejlesztőnek."
Nem lesz sok költség? Hol élsz te? Azokban az időkben amikor olyan igénytelen konzolportokat kapunk, hogy még a billentyűzetkiosztást sem rajzolják át, hanem "PRESS A BUTTON" gombot meg xbox kontroller képet kell nézni a settings képernyőn? Őszintén, szerinted, ha így is úgy is kell DX port, fog bármelyik fejlesztő/kiadó akár csak EGY napot áldozni arra, hogy elkészítse a Mantle-s változatot?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
imi123
őstag
Én jobban örülnék ha össze fognának,de a lényeg hogy végre történjen már valami!
Most a videó kari kb úgy működik Windowson mint ha egy szuper sport autóval bemész a belvárosba autókázni!
Fel se tudsz kapcsolni kettesbeNa jó a Windows 8.1 már kb egy 3-as fokozat!
[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
bitblueduck
senior tag
egyik rajongó megkérdezte John Carmackot, Tim Sweeney-t és Johan Anderssont, hogy mit gondolnak az AMD által kifejlesztett Mantle API-ról.
Nem tudjátok. Abu85 montrealban van-e?no offense, de ezt nem bírtam kihagyni
An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.
-
Látom a kommentemből kispéciztél két hülyeséget, de azt nem értetted meg, hogy odamentek a Nv-hez, de ők elutasították a dolgot.
"egyéni érdek": annak nem tetszik csak az AMD lépése aki Nvidia fan.
"piaci részesedés" Grafikus processzorokat gyártó cégek, AMD, Nvidia. Ezzel a konzolos lépéssel előbb anyagi, majd késöbb a fejlesztések révén technológia előnyre tehet szert az AMD.Remélem így már érthető.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Janus27
tag
Ahelyett hogy egymással kötözködnétek, kezdjetek el gondolkodni! Ad 1.: Honnan tudjátok, hogy milyen egyeztetések/megállapodások történnek a háttérben az AMD és az Nvidia között? Lehet hogy az AMD felajánlotta hogy csináljanak közös API-t, lehet hogy nem! Lehet hogy az Nvidia elutasította, lehet hogy nem!
Ad 2.: Azon is el kellene gondolkodni, ha közös API-t írnának akkor az mennyiben lenne jobb a DX-nél vagy OpenGL-nél, mivel tulajdonképpen azok is közös API-k. Ha többféle architektúrát akarsz támogatni az mindig is kompromisszumokkal fog járni és sebességcsökkenést fog okozni. A Mantle-t egy lehetőségként kell nézni, mivel CSAK GCN architektúrát támogat. AMD VLIW illetve Nvidia GPU-n marad a DX esetleg az OpenGL. -
Raysen623
addikt
,LNB már részben válaszolt.
Piaci részesedés alatt mit értesz? Mert ha a teljeset, akkor jó hogy nem fog mindenki 7950-es kártyával rohangálni a hóna alatt. Könyörgöm, legalább szűkítsük már le a piaci szegmenst a gamerekre! Ott mi az arány? ATI-NV-Intel? Szerintem teljesen már arányszámok jönnek ki, mivel nyílvánvalóan az irodai munkások gépei és notijai nem gamer kártyával vannak szerelve, márpedig a céges felhasználás lényegesen nagyobb gépparkkal bír mint a civil szféra. Így könnyű 32%-ot bemondani, de ez csak a mondatodnak az egyik fele.
"A töpörödő PC piacon ki fog olyan API-ra fejleszteni, ami pl a STEAM-et futtató PC-k 5%-án fut el? " - ez meg honnan jött ki? Ne vonjuk már ki a 90-ből a pénteket is....
Amit most az AMD a Mantle-val felvázolt és közzétett az egy folyamatnak lehet a része, de semmi képpen nem tényállás jelenleg.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
"Ahelyett hogy egymással kötözködnétek, kezdjetek el gondolkodni!"
Ezzel a kommentel egészen eddig semmi gond nincs
A többit nem fogom egyenként megválaszolni inkább azt ajánlom, kezdj el olvasni! ITT mindenre választ találsz.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Diopapa
addikt
válasz Raysen623 #22 üzenetére
Piaci részesedés alatt steam surveyt értem. Számtalanszor lett már linkelve különböző topikokban. Felteszem minimális az irodában felrakott steam kliensek száma.
Olvasgass. A fejedet a falba verheted, de szted a 32% steam pc-ből mennyi Mantle képes? Ez mennyire fog változni kb jövő ilyenkorra? Ki a fene fog erre _pluszban_ fejleszteni?
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Nem értem, milyen kötekedésről beszélsz, mindenki elmondja a véleményét. Azt nem látom be, miért kellene mindenkinek egy véleményen lenni? Ha pedig az AMD odament az NV-hez és az elutasította, majd erről mélyen hallgat, akkor nagyobb balf*asz mint gondoltam. De ezt kizártnak tartom egyébként.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz #32839680 #20 üzenetére
"A Mantle API-val az AMD megtehette volna azt hogy bizonyos húzócímeket magához köt."
Itt nem értem ezt hogyan képzeled. Kifejtenéd? Arra gondolsz, hogy a gamer pc-k 1-5%-n működő Mantle only szerződéseket lett volna képes kötni? Vagy mit értek félre? A Microsoftos résszel egyetértek maximálisan.
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
"Frostbite engine például? Nem ismerős?
Az ilyen press a button féle hülyeség meg nem ide tartozik."Frostbyte engine... és az elenyésző többség? A press A button meg pont ide tartozik, csak értelmezni tudni kéne. No még egyszer. Ha a fejlesztők a portolás során arra sem veszik a fáradságot, hogy fél órát rászánjanak ezekre az egyszerű dolgokra, akkor nyilván plusz heteket/hónapokat fognak a Mantle támogatásra fordítani... Hihető.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz #32839680 #30 üzenetére
Ez a lényeg. Nagyon pici a PC piac, ki lett már fejtve pl RdR kapcsán, hogy a PC porttal kevesebb pénzt szedett volna be a Rockstar, mint ha fejlesztette volna a következő konzolos játékát. (Nem is jött ki) Ezek után elhiszed, hogy a pattanásnyi PC piac pár százalékáért akár a kisujjukat is megmozdítják? Mert ne ess tévedésbe, a portolás PC-re csodamatle-vel sem 3 kattintás lesz. Tovább fragmentálják a PC piacot, az utolsó meg kapcsolja le a villanyt...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz #32839680 #33 üzenetére
Félreértés ne legyen, nem akarom az ördög ügyvédjét játszani, én örülnék, ha sikeres lenne a Mantle, bár amilyen kártyát kinéztem magamnak (7870) ha jól tudom, nem lesz Matle-s, és jó lenne, ha a dx-el kezdenének valamit végre, csak a rózsaszín ködöt próbálom eloszlatni, ami kialakult körülötte. Mindenesetre a shaderezés nagyon kis része egy játéknak, egy PC-s port már csak a hw komplexitás miatt is (aminek csak egy része a videokártya) sokkal bonyolultabb, hogy ez a fejlesztési időt annyival lerövidítse, hogy kompenzálja a Mantle-hw miatti bevételkiesést.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
tatararpad
őstag
Nem mellesleg a Mantle API a cikkek alapján nem a portolást segíti, hanem inkább annak az alapvető feltételeit teremti meg. Nem sokkal lesz olcsóbb portolni Mantle API-ra, mint bármi másra, ugyanúgy munkaórát fog igényelni, mint egy csökkentett verziós DirectX port. Innentől kezdve csak egy n+1-dik API. Mi akadályozza meg a nVidia-t, hogy csináljon egy n+2-dik API-t, ami a Mantlehöz hasonló programozást tesz lehetővé a saját kártyáin? Az erősebb kutya baszik játszmában miből gondoljátok, hogy AMD jönne ki győztesen? Minden konkurense meghatározóbb nála.
-
leviske
veterán
Meglepő Sweeney-től ilyen kijelentéseket hallani, mikor az általa elképzelt Larrabee-s jövőkép sokkal inkább bezárta volna a piacot, mint a Mantle. Pláne mivel utóbbit bármikor lekövetheti akár a Khronos is, ha sikerül együttműködésre bírniuk az nVidia-t.
De persze miért is támogatná annak a cégnek az elképzeléseit, ami úgyis csak lehetőségeket fog elrabolni az UE4 elől?
(#37) tatararpad: "Nem sokkal lesz olcsóbb portolni Mantle API-ra, mint bármi másra, ugyanúgy munkaórát fog igényelni"
Nem vagyok fejlesztő, de ebből a kijelentésből akkor is árad a bődületes hülyeség. A Mantle API azért gond az nVidia-nak, mert a GCN köré lett tervezve, pontosan arra a rendszerre, amire a konzolok épülnek. Miféle idióta hiszi azt, hogy akkor mégis annyi munkával jár, mint DX11-re vagy OGL4-re visszaportolni?
Külön jegyezném meg, hogy eleve nem a költségeken van a hangsúly, hiszen a BF4 is elkészült DX11-re. Itt a játékélményen van a lényeg és azon, hogy sok megoldást egyszerűen ki kell hagyni, ha DX11-re vagy OGL-re portolják vissza. És abból kiindulva, hogy (asszem) Mark Rubin minden komolyabb érintettség nélkül jelentette ki, hogy a CoD-al be kell állniuk a Mantle mögé, hogy versenyképes maradjon a franchise, talán csak van esélye az AMD-nek.
De ettől függetlenül a Mantle nem azért készült, hogy az AMD jól megegye a PC-s játékpiacot, hanem hogy beindítson egy cselekvési folyamatot. Mert a Microsoftnak érdeke, a Khronosnak meg úgy tűnik tudása nincs elég ahhoz, hogy a Mantle által megoldani próbált problémákat kezelje.
[ Szerkesztve ]
-
bozont
veterán
A Mantle az összes GCN alapú vga-n futni fog, tehát a 7000-es szériákon is. Elég nagy presztízs veszteség lenne ha az átnevezett kártyákon működne, de az előző, teljesen megegyező szérián meg nem.
Viszont az igaz, hogy a fejlesztőknek nem kerül olyan sokba a Mantle port, mert az AMD fejlesztőket ad hozzá, akik a munka nagy részét megcsinálják.
Nekem nagyon tetszik ez a Mantle API, de tényleg annak örülnék a legjobban, ha egységesen támogatná mindenki és nem szegmentálná tovább a PC piacot.
-
Egy kis eszmefuttatás részemről ami részben offtopic, de a témához is kapcsolódik:
Már most is ott tartunk, hogy PC-s piac nincs (kis túlzással). Nekem van konzolom, de nem használom egy ideje. Viszont megértem azt, hogy a konzolpiac átvette az uralmat a játékok terén. Ezt arra találták ki, és arra tökéletes is. Lehet sírni, hogy de FPS-t kontrollerrel és hasonlók, de felesleges. Mert mint bebizonyosodott működik a dolog, lásd Halo, BF, COD, stb. Fő piac a konzol, lehet siránkozni de ez tény. Ha ez a nagy széthúzás meg is történik pc fronton akkor sincs gáz, majd nem több százezres VGA-t kell venni, hanem Xbox-ot vagy PS-t. Mondom mind ezt úgy, hogy hónapok óta nem játszok a konzolommal, csak pc-vel. De ott is csak olyan játékokkal amik competitiv játékra vannak kitalálva. Szóval a játékfejlesztőket egy idő után teljesen elidegeníti majd ez a nagy civakodás az MS, AMD, Nvidia részéről. És nem fognak sokat veszíteni vele. Mert megspórolják a portolás költségét is.
Valve próbálkozik a steambox + Linux kombóval, de szvsz annak se jósolok nagy sikert (én mint senki piacelemző átlagfelhasználó)Viszont van egy tény, mindig előjön ez a Pc-s piac haldoklik, és még mindig van, létezik. Azt nem írom, hogy él és virul mert a jövő ködös. Meglátjuk mi lesz.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Raysen623
addikt
Továbbra sem veszel figyelembe dolgokat: nemrég indult a GCN és most jött ki a Mantle kezdeményezés....bakker, szerinted amikor kijött a winxp mennyi gép volt teljesen kompatibilis a futtatásával??? De ezt bármiről el lehet mondani. Gondolom az NV meg a többiek is úgy kezdték hogy meghírdettek valamit és azonnal mindenkinek meg volt hozzá a hardvere....nem fikázni akarok, mert jó amit írsz csak vedd ezeket is figyelembe.
Én és még jópáran egy elképzelhető jövőről beszélünk (tehát fikció) nem pedig a jelenről. Jelenleg egyetlen dolog kezlehető tényként: az AMD fogja gyártani a Sony és MS konzolgépeit nempedig az NV vagy az Intel! Szar ügy részükről de ez van....Azon gondolkodj mi lehet ebből, ne pedig azzal mi van most.A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
tatararpad
őstag
A Mantle API segítségével nagyobb teljesítményt lehet elérni a támogatott kártyákból, amit fel lehet használni az új effectek/eljárások PC-n való megvalósítására. Nem ctrl+c ctrl+v átmásolni a konzolos kódot és az majd vígan fut PC-n, ugyanúgy meg kell majd csinálni rá, mintha DirectX-re portolnának, különbség az, hogy DirectX nem ad akkora teljesítményt, nem tudják majd áthozni a konzolos effekteket, cserébe nagyobb a lefedett piaca.
-
imi123
őstag
válasz tatararpad #48 üzenetére
Hozni fog.
Teszteket nézegetni ami Win 7 alatt készült megint nem mérvadó!
Majd Decemberben okosabbak leszünk!Ha nem hoz semmit a a Mantle akkor is nagyon jók az új AMD kártyák.
Persze nagyon jók az Nvidia kártyák is.[ Szerkesztve ]
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Csaber
senior tag
válasz #32839680 #47 üzenetére
Kár belemenni , a konzol és a pc költségeibe , felső kategóriás vga van 60-80000 Ft kicsit körülnézel és ebben az ársávban 1 monitorhoz 1920*1080-as felbontás mellett a BF4 bétáját is a végén nyugodtam rakhattad " Ultra " beállításra , és teljesen játszható volt...amúgy meg vegyél évente pc-re és konzolra kb 10-15 új játékot aztán rájössz melyik a drágább (több játéknél még drágább a konzol) , a konzol előnye pici és nemigen kell érteni hozzá , berak lemez és megy , ha meg elromlik nem kell gondolkodni mit lehet vele tenni otthon
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen