Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • leviske

    veterán

    Meglepő Sweeney-től ilyen kijelentéseket hallani, mikor az általa elképzelt Larrabee-s jövőkép sokkal inkább bezárta volna a piacot, mint a Mantle. Pláne mivel utóbbit bármikor lekövetheti akár a Khronos is, ha sikerül együttműködésre bírniuk az nVidia-t.

    De persze miért is támogatná annak a cégnek az elképzeléseit, ami úgyis csak lehetőségeket fog elrabolni az UE4 elől?

    (#37) tatararpad: "Nem sokkal lesz olcsóbb portolni Mantle API-ra, mint bármi másra, ugyanúgy munkaórát fog igényelni"

    Nem vagyok fejlesztő, de ebből a kijelentésből akkor is árad a bődületes hülyeség. A Mantle API azért gond az nVidia-nak, mert a GCN köré lett tervezve, pontosan arra a rendszerre, amire a konzolok épülnek. Miféle idióta hiszi azt, hogy akkor mégis annyi munkával jár, mint DX11-re vagy OGL4-re visszaportolni?

    Külön jegyezném meg, hogy eleve nem a költségeken van a hangsúly, hiszen a BF4 is elkészült DX11-re. Itt a játékélményen van a lényeg és azon, hogy sok megoldást egyszerűen ki kell hagyni, ha DX11-re vagy OGL-re portolják vissza. És abból kiindulva, hogy (asszem) Mark Rubin minden komolyabb érintettség nélkül jelentette ki, hogy a CoD-al be kell állniuk a Mantle mögé, hogy versenyképes maradjon a franchise, talán csak van esélye az AMD-nek.

    De ettől függetlenül a Mantle nem azért készült, hogy az AMD jól megegye a PC-s játékpiacot, hanem hogy beindítson egy cselekvési folyamatot. Mert a Microsoftnak érdeke, a Khronosnak meg úgy tűnik tudása nincs elég ahhoz, hogy a Mantle által megoldani próbált problémákat kezelje.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák