Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz elmepocok #154 üzenetére
mind mentek a levesbe, szépen lassan hal ki a kategória, pedig a valódi megoldást a károsanyag kibocsátásra és élhető városokra inkább ebben kellett volna meglátni.
Azért azt is kell látni, hogy ezek az autók nagyon kompromisszumosak... persze, anno a Trabanttal is lement a család a Balatonhoz nyaralni, de azért valljuk meg, senkinek sem hiányzik az a korszak. Mennyivel kényelmesebb legalább egy kompakt méret, ha már kettőnél több ember ül benne, főleg csomaggal. Az olcsó kicsi autókkal csak azt érnénk el hosszabb távon, hogy még több autó lenne a városban... ha valóban csökkenteni akarnánk a kibocsájtást és élhető várost akarunk, akkor ahhoz nem kisautó kell, hanem elérhető, komfortos, gyors és olcsó tömegközlekedés, meg autómentes zónák. -
cucka
addikt
válasz elmepocok #154 üzenetére
Kisautó alatt a B szegmenst szokás érteni, pl. Polo.
Az ennél kisebb autók valóban kikoptak. Egyszerűen nem tudják elég olcsóra megcsinálni őket úgy, hogy pénzt is keressenek vele.A törésteszt ugyanaz kisautóknál is (és senki se vesz nulla csillagos autót), a kötelező EU-s biztonsági felszerelés ugyanaz, és a co2 büntetés is ugyanaz.
Amit régen meg tudtak csinálni a gyártók, hogy olcsók legyenek ezek az autók, azt ma már nem tudják megcsinálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nők, nőügyek (18+)
- BestBuy topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Milyen TV-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen