Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz cucka #213 üzenetére

    Ha mindenki 0.5-1 literrel többet fogyasztó autót vesz, az igen jelentős. Globális jelenséggel van probléma.

    Pont ezért személyautó-terepjáró hybrid a SUV. Mert mindkettő, de igazából egyik se. :D

    BMW-t meg egyéb prémium, pláne nagy luxusautót továbbra sem vesznek sokan. De ha most mindenki a SUV helyett a 6 hengeresre lenne rágerjedve, akkor az lenne megszólva, ilyen egyszerű, ez az oka, a trend. :) De már ezerszer le lett írva.

    Ez is lényeges része a problémának, hogy érzelmi döntés az autó, ami önmagában még nem lenne akkora baj, de a marketing erre nagyon jól tud hatni, így lesznek ízlésformálók a gyártók... :) USA erre nagyon jó példa, ahol már a pickup is irdatlan népszerű.

    [ Szerkesztve ]

    A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

  • Rive

    veterán

    válasz cucka #213 üzenetére

    Senki nem köpködi a ...

    A SUV-jelenséggel kapcsolatban egy általános és eléggé irritáló probléma, hogy az összes nem-SUV tulaj beszorítva, korlátozva érzi magát, amikor melléáll a kereszteződésben egy böhönc. Nem lehet kilátni semerre, az ember bent ül egy csőben és annyi.

    Az összes többi jármű biztonságosságára gyakorolt hatás már csak extra.

    De a vége az, hogy előbb-utóbb muszájból az is nagyba ül, akinek jó volt a normális.

    Persze, ha egy IFA áll az ember mellé az se kellemes, de a teherautó legalább érthető, nem viccből veszi, vezeti a sofőrje.

    /// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!

  • Alusky

    aktív tag

    válasz cucka #213 üzenetére

    Nem is kell ezeknek terepjárónak lennie. A kátyúkon meg a padkákon, fekvőrendőrökön menjen át kényelmesebben, a tulajnak ne le hanem oldalirányba kelljen ülnie a magasság miatt kényelmesebben, meg ne akadjon fent a telken az első vakondtúráson vagy a horgászásnál. Ehhez semmi nem kell csak egy elsőkerekes személyautó emelt hassal. Régen ezeket a fajtákat külön lehetett kapni kis mennyiségben (county/country/camping meg hasonló alnevekkel), ma meg ez lett az alap, ennyi a különbség.
    A nevezéktannal is baj van, mert ráragasztották, mint az UHD-ra a 4K nevet. Az SUV az a Wishes terepjáró amiből inkább USA-ban van sok, ezek pedig emelt személyautók, terepjáró skinnel, ez inkább a crossover lenne, csak közben sokat telepakoltak SUV fícsőrökkel és lettek crossoverSUV hibridek belőlük.

    Mert az embereknek ez tetszik. Én igazából leszarom, az emberek rohadt álszentek nem hibáztatok ezért senkit. 100-ból 99 ahogy lehetősége lenne rá már rakná is bele a valagát egy Q7 V10 TDI-be, pont telibe szarva mindent. Engem se érdekel, hogy furgonnal járok mindenhova, nem fogok mások nemtetszése miatt kisautót venni és külön azzal nyomorékoskodni, hogy megspóroljak három szénmolekulát, amit utána a dupla olajcsere/fékcsere/gumicsere/akkucsere miatt vissza is adnék a környezetbe.
    Az ő gyereke elől veszem el a levegőt. Igen, az ő gyereke meg én előlem. Ennyi. Aki komolyan gondolja ezt a környezetvédősdit az nagyon sok mindenről lemond, még a gyerekről is, mivel irgalmatlan energiafelhasználással jár minden élőlény létezése. Az összes többi csak szájhős. Üljön amibe akar. Csak könyörgöm ne 60-nal toszorogjon előttem a 15 milliós autójában, mert én viszont mennék a dolgomra és ne csodálkozzon, ha 100-zal repeszt el mellette egy 6 méteres valami aminek a tetejét se látja.

    Megcsinálta! Megcsináltaaa!!! Starship IFT-4 *WD40-es plazmacsúsztatás*

Új hozzászólás Aktív témák