Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Aron1988

    tag

    válasz CactuS #15 üzenetére

    Nem!! Csak ez a játék a tipikus két szék közé esés esete. Single playeres (Coop) lövöldözős játékhoz nem elég epic, élethű, MMO-hoz meg nem elég változatos. Nincsenek változatos fajok, kasztok, képességek, küldetéstípusok, tájak, kontinensek, barlangok, zöldövezet, sivatag, bogárlények, óriások, plasmapuska, jégeső, meteor, akármi.. Lehet banálisnak hangzik, mert nyilván ezeket nem lehet a játék sztorijába, világába beleépíteni. De ez totálisan lekorlátozza a játékot.

    Kapunk egy kopár urbánus körzetet, ilyen esetlen AI által mozgatott zsoldos/ martalóc ellenfeleket, 2 puskát a kezünkbe, és viszontlátás. Hova tud egy ilyen játék kinőni? 24 helyett 35 DPS-t tól majd az M16-osunk? A bézbózütős ellenfélnek meg felskálázzák a HP-ját 300-ról 400-ra? Mi lesz ebben a szavatos, hogy ilyen ostoba, rosszul animált, aboszolut nem változatos ellenfeleket beton virágágyás mögött bújkálva sorba ölünk? Hol van ebből az MMO-k varázsa, ami 3-5-10 évre le fog kötni? Ez, hogy guggolunk a hóban a gépkarabéllyal, és agyaggalamb lövészetet tartunk? Próbálok kapaszkodót találni, esküszöm próbálom meglátni a jót a játékban. A harcrendszer faék egyszerű. A fegyverek, a játékos karakterek, az ellenfelek, a környezet laposak , unalmasak, egyformák. Pont, azok a dolgok hiányoznak belőle, amitől egy MMO jó lenne. Én nem vagyok egy fika gép. A Binding of Isaac-tól a Spintires-en és a Half-Life-on át, a Guild Warsig mindenben meglátom a jót. Azt a pluszt, ami miatt beleélem magam a játékba, elkapom a játékmechanika fonalát, átérzem a koncepciót. Scifi, meg poszt apokaliptikus filmeken, játékokon nőttem fel. Az agyamat meg már számtalan típusú MMO-val (Lineage2 farmtól a Guild Wars 2 bossfight-ig) ráállítottam a hasonló játékok szerethető primitivségének elfogadásáig. De gyerekek, tegyük már szívünkre a kezünket. Mi ez a Divison, na, srácok? Hol lesz ez szavatos, hol van ebben az előremutató? Hát nem hittem volna, hogy mostanság kiadnak az Evolve-nál unalmasabb játékot, de úgy tűnik sikerült...

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • vegitossj7

    addikt

    válasz CactuS #18 üzenetére

    Különböző skillbuildek, talentek, perkek, close-medium-long fegyverbuildek és skillek, azok felosztva pvp és pve-re, lethal és non-lethalra, 3 ellenfél kaszt akikhez mindig más taktika kell, és még sorolhatnám. :U

    A hangulatáról meg ne is beszéljünk.

    [ Szerkesztve ]

    Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

  • Aron1988

    tag

    válasz CactuS #18 üzenetére

    Tök jó a craft meg minden, de ha a játék alapja egyáltalán nem változatos!!! 1 rohadt terepen, 1 kasszttal, 1 fajta ellenféllel, 1 fajta fegyverrel (ami effektive használható hosszútávon) kell 1 fajta küldetést csinálni a játékban. Ez kb olyan, mintha a WoW-ban csak a havas törpe kezdőterületen , csak törp hunterrel, csak azzal a durrogtatós alap puskával, csak autoattackal támadva, skillek nélkül lehetne csak játszani. Az ellenfelek meg 2 féle lenne, puskás human, meg buzogányos human. Dark Zone, hagyjuk már, nevetséges a játékban a PVP. 3 tár kell mindenkibe. Annyira sivár és üres és monoton ez a játék!! Az, hogy a gépfegyvered sebzése, és a kraftolt cuccaid skálázódnak az ellenfelek HP-jával és sebzésével, ez csak a fejlődés ILLÚZIÓJA. Ez a játék egy hatalmas SIVÁR nulla!!!

    [ Szerkesztve ]

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • vegitossj7

    addikt

    válasz CactuS #22 üzenetére

    Szerintem addig se jutott, max. megnézett egy herby videót róla.

    Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

  • Kicsimix

    őstag

    válasz CactuS #22 üzenetére

    Pont azt akartam írni, hogy ezeket másolja már be a game topicjába :D Ma még nem kaptak szét senkit..

    ...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

  • Aron1988

    tag

    válasz CactuS #34 üzenetére

    A nulla változatosság a bajom. Hogy bármilyen streamre odakapcsolsz, akármilyen szakértó a fickó, akármennyire előrehaladt a játékban, csak 1 féle karaktert, játékstílust, ellenfelet, környezetet, tájat, játékmechanikát, küldetést látsz. Mindezt egy igencsak bugyuta sebzésmodellel, harcrendszerrel, mesterséges inteligenciával tálalva. Egy ilyen játék arról szólna, hogy több száz, több ezer órát bele tudj tolni. De kérdem én, mi lesz itt az endgame? Mitől lesz 2 karakter gyökeresen eltérő, mi fog vadi új játékmenetet adni, ha új karaktert kezdesz? Mi lesz, ha már a 18ezredik szürke ruhás géppuskás fickót ölöd meg a lepukkant taxi fedezéke mögül egy new yorki sikátorban? Az a bajom, hogy annyira üres lufi az egész játék alapkoncepciója, hogy az valami hihetetlen. Kiadnak egy MMO szerű játékot, és ha 20 perc streamet láttál egy 8. szintű karaktertől, gyakorlatilag a content 90%-át láttad. Szó szerint ugyanazt csinálod újra meg újra, csak a szintlépéssel, meg egy crafting rendszerrel skálázod az életed és a sebzésed az ellenfelekhez idomodva. Nulla gyerekek, nulla!

    A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!

  • Steven

    addikt

    válasz CactuS #34 üzenetére

    Baj , hogy magadra vetted azt írtam ,hogy ÉN nekem nem tetszik , ENGEM nem köt le...

    Az én véleményem, hogy kaka másoknak lehet bejön mások vagytok,sajnos ti nem fogadjátok el ,hogy szerintem nem ér annyit mint ahogy körbe ajnározzák, és ti bizonygatjátok , hogy mennyire izgalmas ez a játék, de nincs semmi konkrét , hogy miért. Mi leírtuk monoton egyszerű mint a faék és 3-4 óra után sincs benne ki hívás.

    kérlek írd le miért is jó ez a játék.... a te szemszögedből. Én elfogadom a véleményed csak nem értek vele egyet max... :)

    és azt is írtam , hogy az idő eldönti , hogy jó játék e.... lsd. SW BF én is megvettem mint ahogy a fél világ és kb alig játszanak vele.... viszont hype volt az jó nagy!

    Szvl meglátjuk mennyire jön be ubinak .... mennyien fognak játszani vele...

    Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile

Új hozzászólás Aktív témák