- Xbox Series X|S
- EAFC 24
- Battlefield 2042
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- XGS24 - Sztori trailert kapott a Call of Duty: Black Ops 6
- World of Tanks - MMO
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
A warez minden formában tilos a topicban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisi
aktív tag
válasz M0ng00se #26935 üzenetére
Light level /grass gondolom, megfelelő.
Esetleg próbáld meg kinyírni a környéken a halakat,(squid) / passzív mobokat(denevér, farkas),/ szörnyeket, hátha azok nagy száma miatt nem engedi a spawn-t.
A passzív mobok miatt hamar betelhet az a lehetőség, hogy spawnolhassanak. A limit a passzív mobokra 10. Itt olvashatsz róla kicsit, hogy számolja a program.animals in the spawn chunks are filling up your mob cap, you'll need to get rid of all the grass in your spawn chunks if you want them to be able to spawn elsewhere (not counting freshly generated chunks, those will have animals on first generation)
Egy elképzelhető hibalehetőségről olvasok, ami akkor fordult elő, ha régi világot frissítetted 1.8-ra, ekkor azok a blokkok, ahol nem voltak állatok(pld éjszaka miatt), oda soha többet nem spawnoltak állatok...
Erre volt egy fix, pythonban, az exe verzió már nem elérhető szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen