Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PuMbA

    titán

    válasz PuMbA #35 üzenetére

    Unreal Engine 5-ös játékokat kihagytam, ahol szintén gyors RT van, konzolokon is és az ebben az évben még több nagyobb játék fogja használni: Black Myth: Wukong-ban, Stalker 2-ben, Hellblade 2-ben szintén alap lesz az RT :) 2024-ben az RT már biztosan nem hülyeség, de azért 5,5 évbe telt mire idáig eljutottunk.

    [ Szerkesztve ]

  • DraXoN

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz PuMbA #35 üzenetére

    Igen, nem mentem ebbe bele, de hallottam erről, még ha az említett játékok nem az "én műfajom"-ba tartoznak is :) valami már elkezdődött, a mérték viszont még kérdéses nekem.
    point-on-click, rts, néha egy kis fps amiket szeretek.. utóbbiből a megyek-lövök mindent ami mozog, serious sam/quake féle (valamennyi eléggé "halott" az AAA címek esetében mint műfaj egy 10-15 éve :( , néha egy-két dolgot felrakok, de esetek többségében már az "indie" studiók minősége is "kielégít" engem látványvilágra).

    Szuper OFF:
    Persze tehermentesítésre van még nekünk a DLSS/FSR.. jó cuccok, majd az lesz velük a nagy dobás, ha dinamikusan tudják állítani magukat rendelésen belül, dolgoznak rajta, a "tréning" miatt NVIDIA előbb kész lehet, a lényeg ebből, hogy egy-egy jelenetben súlyozzák a tartalmat "háttér"/"tartalom" elemekre, és különböző felbontáson mehetnek majd, főleg ha gyors a mozgás a háttér csökkentéssével észrehevetettlenül lehet nyerni sok tempót/memória sávszélességet (utóbbi kulcskövetelménye az RT-nek is, a sok "vizsgálat" miatt). De ezekhez is új futószalag kell játékhoz (teljesen, más szinten kell beépíteni ezt).. van egy német ismerősöm (munkatársam) akinek van egy ismerőse (jól kezdődik) aki nvidiánál dolgozik egy ilyen projekten, a téma valahogy szóbajött és ezen ismerősöm mesélte nekem... egy olyan 2-3 hónapja, még úgy 2 év lehet amíg kész lehet az első olyan játék ami épít is erre (ha nem meszelik addig ezt a tervet mert még se jó a hatásfok).. bár sürgetik őket nvidiánál, hogy AMD is készül ilyennel, úgy gondolnám legalább Alfa szinten már működnie kell mostanára valamennyire.

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

  • FLATRONW

    őstag

    válasz PuMbA #35 üzenetére

    A legtöbb játékban, ahol van lehetőség az RT szintjének állítására, ott az alacsony RT beállítás nem öli meg a teljesítményt.
    Az Avatar esetében is csak annyit tudunk, hogy jól fut alacsony RT beállítások mellett. Azt már nem, hogy mennyivel is lenne gyorsabb teljesen kikapcsolt állapotban.
    Részemről nem igazán látom azt, hogy teljesítményben/kinézetben különb lenne más RT játékoktól.

Új hozzászólás Aktív témák