Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Nem pont tömörítetlenek a forrástextúrák. A kódolt textúrák foglalnak 12 GB-ot. A DXT3-ra kikódoltak 160 GB-ot, ezt már megeszi a GPU, szóval itt már jó a helyzet. De a teljesen tömörítetlen érték 1 TB.
    Egyébként világos, hogy Carmack nem tudja megcsinálni a jobb minőségű textúrákat. A motorja 128k-s szeletekkel dolgozik, míg a hardveres megatextúrázásra képes új generációs Radeonok a 64k-s szeleteket eszik meg. Piszok nagy munka lenne átalakítani az egész texture layoutot 64k-s szeletekre. Ez a Doom 4-ben oldódik csak meg, amikor Carmack is áttér a PRT-re.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák