Új hozzászólás Aktív témák
-
mrhitoshi
veterán
Távolabbi jövőt képzeltem el. Arra próbáltam volna példát keresni, hogy van egy terv, ami nagyon messze mutat a jövőben, és majd mire kész, nem lesz meg hozzá a kellő technológia, de piacra dobom, és nem működik megfelelően a kész termék, mivel nincs hozzá kellő technológia, de ez így nem igazán eladható.
Persze kell valami motiváció a piacnak, de ez jelen esetben nem igazán lett kellő nagy motiváció a grafikát elnézve.[ Szerkesztve ]
PS4
-
mrhitoshi
veterán
Ps3-on még rosszabbul néz ki. Idézem ezt a hozzászólást a PS3 topikból (#31938) DM-Fan.
Igazából nem kell ezt tovább ragozni.Szerk.: Lemaradt a hsz. második fele: remélhetőleg felzárkózik lassan a technológia, ami már csak a next gen. konzolokon múlik.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
Silenzio
addikt
Akkor a jövő, ami felé tendálunk a konzolpiac kizárólagossá válása? Több mint 40 év telt el a TV Game óta. A jövő nem a diszkrét, dedikált játékgépekben rejlik, hanem a handheldben meg a cloudban. A konzol lejárt lemez, ahogy a pc is.
A Rage-dzsel kapcsolatban igazat adnék neked Carmackék konzolosítását illetően, ha nem lenne randa konzolokon is. De mindkettőn egy rakás szar. Én úgy rühellem azt a játékot, ahogy van, pedig nálam az első naptól kezdve bugmentes volt.Carmak szerint a tech 5 az alábbiak miatt jó a fejlesztőknek (és másodsorban a játékosoknak):
1. Minden felület egyedi lehet kopásostul, graffitistől együtt.
2. A fejlesztés időt és helyet spórol.
3. A végeredmény organikus lesz, minden helyszín egyedi és életszerű.A válaszaim:
1. Ez a végleges játékban szinte sehol sem látszik, semmivel sem változatosabb mint más fps.
2. A játék 22 giga lett, iszonyat sokáig fejlesztették és harmatgyenge lett, még az a kevés content is másfélszer-kétszer van benne a játékban.
3. A Rage világa ugyanolyan panelszerű mint az összes többi 3d-s játéké, sőt... A 10 éves technológiai alapokra visszanyúló Stalker helyszínei organikusabbak, élethűbbek és változatosabbak lettek.Ezek után Carmackot szerinted mi igazolja?
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
cskamacska
addikt
Itt talán a konfliktus ott tapintható, hogy lehet hogy Carmack egy programozó zseni, de a 90-es évekhez képest maga az id nem remekel a tényleges játékok terén. A 1999-2000-es még kiemelkedő Quake 3 óta kiadtak egy közepes Doom 3-at, ami az évekig tartó hype maraton után nagyon eltörte a mécsest sokaknál, és azóta sikerült egy gyenge RAGE-t kiizzadni, ami mint játék gyenge-közepes, de legalább kellően bugos volt.
Magára az id Tech motorra is egyre kisebb a kereslet, anno az id Tech 3-at 17 játék használta, s ebből sok igen sikeres volt, a Tech 4 már csak 6 játékba került bele és azok is csak mérsékelten lettek keresettek(a legutóbbi Brink szerintem simán bukta volt), miközben a régi rivális Unreal motor meg letarolta a piacot."Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen