Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Mondjuk hozzátenném, mindenki lepuffogja, hogy nem lát különbséget egy olyan Youtube-os (!!) videón, ami még ha HD-ben is van, 4 bélyegvideót mutat egymás mellett... 4x 1680x1050, leredukálva max 720x576 körülire, kodek, stb... szóval attól, hogy egy kicsi képen nem látunk nagy difit, ennél több látszik, ha a saját monitorotokon nézitek a dx9 vs dx 10.1-et (feljebb nem tudok menni, mert nincs 5-ös vga-m). Jah, meg attól. hogy az új Stalker támogatja a dx11 pár effektjét, nem egyenrangú a teljes dx11-es kinézettel. Én azt mondom, lessétek meg a dirt 2 valós vizeit, anyagait, fényeit, ott látható a difi... mégha 40-60 fps körül persze hogy nem azt figyeli, hogy most valós-e a víz. Itt a lényeg, hogy a tudatalattid valahogy reálisabbnak látja a valósabb képeket. Szóval lehet, hogy egy árnyék éles peremű, nincs aoc, stb, és az agyad úgy formálja a látott képet, hogy igen, ez egy világ, amiben mész és lősz, de amikor mosottabb az árnyék széle, van aoc, stb, akkor az agyad könnyebben "hiszi" el azt a képet. Én pl a Dirt 2 videó alatt volt, hogy pillanatokra azt hittem, filmet nézek, aztán döbbentem rá, hogy nem...

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Zeratul #38 üzenetére

    Az Uniengine-ben szándékosan túldramatizálták a tesszeláció felhasználását, hiszen benchmarkról van szó (ha már kezdetekben sem öli a gépet, akkor később pláne nem fogja...). Valóságban inkább csak kiegészítésként fogják használni, nem ennyire drámaian (mert ez tesszelálás nélkül messze nem néz ki túl jól, tehát ha egy játékban ez lenne, akkor dx11 alatt jól nézne ki, másokban meg nem. A cél pedig hogy mindenen jól nézzen ki...

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Menthirist

    veterán

    válasz Navaze #51 üzenetére

    ha kicsit elmélyültél volna a dx11 leírásaiban (magyarul megnézted volna őket), láthattad, hogy tökéletesen kompatibilis visszafelé. Tehát pont, hogy NEM kell megírni többfajta módon, mert a dx-be van kódolva, hogy ha dx11-es karid van, dx11 módban elérhető effektek mennek, ha csak 10.1-ed, akkor abban, ha 10.0, akkor abban, ha pedig 9-es karid van, akkor 9-essel végrehajtható kód fut... szóval ez pont könnyebb a programozóknak...

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák