Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    akkor másrészről nézve:

    a játékot béta állapotban jelentették meg. én anno 1.503mal próbálkoztam először -esélytelen volt, 3szor raktam újra de a harmadik pályánál tovább sose jutottam-, 1.504el másodszor -itt márcsak egyszer kellett teljesen újraraknom és nulláról újrakezdenem...-. 1.505öt és 1.506ot nem próbáltam egyenlőre. majd ha nem arról fognak szólni a modok, hogy... de ne szaladjunk előre.

    pályából és bejárható területből paradox módon kevesebb lett:
    - swamp teljesen új, és elég nagyméretű
    - Cordon szinte semmit nem változott
    - Garbage se sokat
    - Dark Valley se
    - Agropom se
    - Yantar picit megnőtt
    - Red Forest megújult, kb akkora, mint a régi
    - Army Warehouse kb nem változott
    - Limanszk új
    - Hospital új, de eszméletlenül rövid
    - CNPP északi yard is alaposan meg lett kurtítva
    - és ami kimaradt: Pripaty, CNPP déli yard, összes földalatti pálya (Stancia2-3 avagy CNPP belseje, Agropom underground, x10, x16, x18).

    az AI nem lett okosabb. pontosítok: ilyen hülye AIt nem tudom mióta nem láttam. avagy fix%al talál el távolság és fegyvertől függetlenül lőtávon belül(!), direkt rálátás nélkül a fejedre vágja a gránátot centiméteres pontossággal, nem egy, nem kettő, hanem egyszerre az összes AI( rekord nekem 15 fejemre hulló gránát volt egyszerre, a negyedik emeleten, direkt rálátás nélkül...), remekül tud végtelen ciklusba kerülni (lőjj rá a ház sarkáról, fusd körbe a házat, lőjj rá a másik oldaláról, fuss vissza, és lásd, ahogy az ai mereven bámul a házra... rekord 10-15 fő volt egyszerre... normál programban ilyenkor bekeríteni szoktak), az ALifeot (mutánsok) gyakorlatilag kiherélték.

    a program motorja optimalizálatlan, az SoC gyönyörűen futott két magon, ez kihasznál egyet. nem is csoda, hogy mindenen szaggat. a reggel 6 és 8 óra közötti "harmadoljuk meg az fpst" effektekről már nem is beszélnék. grafikai glitch van pár, a vizek textúráit a swamp utáni pályákon elfelejtették feljavítani... magyarul eszméletlen rondák.

    a játék logikai motorja is tele van bugokkal: a spawn eléggé el van rontva, a sérülésmodellek bugzanak (avagy fejbelövöm a sisak nélküli banditát kétszer, ugyanúgy áll, ő fejbelő egyszer gyengébb fegyverrel, és sisak ellenére halott vagy), a mellékquestek bugosak, a duty bázist a mai napig nem lehet kiirtani (elvileg a banditot már igen), a fegyverek teljesen feljavítva is eszméletlenül beragadékonyak, a géppuskás őrön a második pálya elején gyakorlatilag legnehezebb fokozaton nem lehet átjutni (ld fix találati százalék távolságfüggetlenül), lopakodni nem lehet (akkor meg minek kellett a géppuskást odarakni?), a pénzügyek nincsenek egyensúlyban...

    és random módon kilépked, folyamatosan. nomeg valszeg érintett ismételten a memory leak bugban, 1280xUltra@dx10, 0aa (kivéve sun shader és god rays, azok lowon) lazán megzabálja a 32biten kiosztható 1670mb memóriát, hogy utánna őrült swappelésbe kezdjen.

    a történet kidolgozottsága ingadozik, néhol eléggé (Swamp, Army Warehouse) kidolgozott, néha nulla (és akkor most megyünk pripaty undergroundba... helyett CNPP közepén találjuk magunkat, egy Gauss ágyúval a kezünkben... mi a halál?). az utolsó pálya és a záró videó egy vicc.

    limanszk pedig durvábban agyon van szkriptelve, mint a Half-Life2. és kb ugyanolyan lineáris...

    az pedig, hogy a bétatesztelést a játékot megvásárlókkal végeztették el már megint, az főleg idegesítő. mint mondtam, az ötödik újrakezdésre végül sikerült végigvinnem, mert addigra a program képtelen volt továbbjutni egy ponton (természetesen mindig máshol akadt ki javíthatatlanul). ilyen állapotú programot egész egyszerűen nem szabadna engedni kiadni. részemről 3/10. kerüljétek messzire, amíg nem jön egy csak multis peccs... utánna már talán játszható lesz. utánna majd talán remélhetőleg és esetleg majd hajlandó vagyok rendes pontszámot is adni neki, de jelen pillanatában csak mazochistáknak ajánlható.

    ... ja igen, a modok. szóval jelenleg szinte az összes próbálja rendberakni a játék elfuserált nehézségét/logikáját. apróbb más irányú változtatások már vannak (AMK sleeping bag már ha kissé bugosan is, de van, sharper textures szintén), mindenesetre amikor a modok csak a játszhatóvá tételt tűzik ki fő célként, ott nagyon nagy baj van.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz tdd587 #10 üzenetére

    evvel nem értek egyet, bár nekem tapasztalatom csak 1.005 (medium és master)el és 1.006 (master)al volt.

    elsőre az SoC tényleg baromi nehéz, mert amíg nem tudod, hogy mit és hol érdemes összeszedni, addig se pénzed, se fegyvered, se vérted nincsen. mondoanom se kell, normális fegyver, megfelelő artifaktok és nagyon sok lőszer, valamint megfelelő vért nélkül az erőmű belseje kínszenvedés. elsőre második nehézségi fokozaton mentem neki, első belső pálya tartott másfél óráig, második megint másfél óráig, hátsó udvar megint másfél óráig. avagy sarkon kinézek, lövök, gránátozok, stb (jó öreg thief sarkonkinézek, fejlövök, visszasarokra... nem hatékony). másodikra, immár legnehezebb fokozaton 15perc-15perc-20percre ment le a szintidő, avagy jól megválasztott taktikával (jó öreg vérpistike kettőt előre egyet hátra rambo/gerilla kombó megfelelően megválasztott felszerelésben), izzadtságcseppek nélkül, lazán. arról nem is beszélve, hogy bár a két/három földalatti labor az erőmű előtt korántsem nehéz, viszont a bloodsucker első megjelenésénél (tudjátok, a láthatatlan vérszívó valami) majdnem szivinfarktust kaptam, és ezzel általában mindenki így volt. nem volt nehéz egyik pálya sem egy gyakorlott fps játékosnak (tudsz fejlőni mozgás közben), de olyan hangulata volt mindnek, hogy egyszerűen féltél továbbmenni. Alien vs Predator 2, ha emlékszik valaki... és ha félsz, akkor nem fogsz tudni megfelelően célozni/dönteni. a vicc az, hogy harmadikra, immár 1.006 alatt a játék kb nevetségesen egyszerű volt, de ez az RPGk sajátja... ha tudod melyik felszerelés hol van, mit érdemes farmolni, hova érdemes menni pénzért/tápolni, onnantól a játék mindjárt egyszerűvé válik.

    aztán ott volt az Oblivion Lost (eredetileg a S.ta.l.k.e.r.nek ez volt az alcíme, meg előtte még volt sci-fi is a hét év alatt... csak ugye közbejött a DeusEx2:InvisibleWar fiaskó valszeg) mod 1.3, jópár jó újdonsággal (legnehezebb fok, egyszerű), az OL mod 2.0 (legnehezebb fok, egyik legnehezebb fps, amivel valaha játszottam, se lőszer, se felszerelés, se pénz, felturbózott AIval és nagyon brutálisan megnövelt számú és erejű szörnnyel... avagy 5 óra alatt mentem végig az atomerőműn, és visszafelé örültem, hogy egyáltalán kijutottam élve, miközben a legjobb páncélból 0%os állapotúra szakadt le rólam ezalatt három -egy oda, egy a hátsó udvaron, egy visszafelé-), majd OL 2.2 (erőteljesen visszafogott árak, növelt drop, megfelelően nehéz -van benne kihívás, de nem fogsz vért hugyozni még a játékot tökéletesen ismerve is-). meg jelenleg a Priboi 1.1, levezetésképpen, avagy a zóna átment virágos rétbe:). a survival horror pedig nyomozósdiba némi szerepjátékkal és akcióval.

    ami a CSben nagyon zavaró, eltekintve a folyamatos CtDktől és bugoktól:
    - mindenki terminátor, autohites (természetesen fejre megy mind, sérülésmodell van implementálva) és wallhackos. a kezdő rablótól kezdve az elit katonai osztagosig. ami azért kellemetlen, mert egyrészt a sérülésmodell eszméletlen bugos (fejlövéseket néha neked nem veszi be, más sérüléseket meg hajlamos kompletten elfelejteni), te vérzel (és legnehezebb fokon két ködszer kell a vérzés elállítására), mindenki más nem, Neked van realisztikus golyófizika -beragad, gravitáció hat rá, félrehord-, mindenki más automatikusan eltalál.
    - emelett átlagosan az ellenfél 10-15szörös túlerőben van
    - lopakodni nem lehet, ha nincs direkt rálátás, akkor jön az ukrán nemzeti gránátcélbadobóhadtest... igen, a gránát is autohites
    - a hangok rosszak, tehát az ellenfelek nem csapnak járás közben zajt, te igen
    - az ellenfelek nem kommunikálnak, mégis egyszerre mozognak. bekeríteni ugyan nem próbálnak, viszont még egy zöldsapkás elitalakulat is megirigyelné, hogy 10-15fős csapatokban milyen egyszerre mozognak rád... fedezni ugyan nem fedezik egymást, de 10-15 főnél olyan nincs, hogy mindenki egyszerre töltsön, kevesebb ellenfél pedig egyszerre nem nagyon jön ellened... persze még mindig egyedül vagy.
    - 4 ellenfélnél kevesebb egyszerre sosem jön rád. az még mindig bőven négyszeres túlerő... nekik van jobb felszerelésük, és ők a jobbak... igen, még 1vs1ben is kemény egy ellenfél
    - lefűrészelt shottal a lőtáv határán minden spelni a fejed találja el... ennél még a Doom is fejlettebb volt
    - az autohitet természetesen futás közben, miközben te sprintelsz is tudja az AI... neked ilyenkor mégjobban félrehord a fegyvered
    - a fegyver neked visszarúg, az AI ezt a fogalmat nem ismeri
    - a bokron te érthető okok miatt nem látsz át. az AIt ez természetesen nem zavarja
    - exoskeltonban az AI tud sprintelni. te nem
    - a falakat/fákat bizonyos erejűnél nagyobb fegyver átviszi... és az AI átlát rajta;>
    - az AI mozgáskultúrája lényegesen jobb a tiednél. avagy kidugja a fegyver csövét a fedezék fölött, és autohit!
    - az AI minden fényviszonyok között tökéletesen lát, még éjszaka, viharban, éjjellátó nélkül is... kitaláltad, te szokás szerint nem:)
    - ha valamelyik AI nem dobna véletlenül gránátot, az veled van. ha mégis, akkor oda, ahol éppen te vagy
    - a szörnyek elvileg ha éhesek, mindenkit támadnak. ha véletlenül megjelennél, az egymásban harcban álló szörnyek és emberek mind téged támadnak
    - ha egy szörny véletlenül aludna, megjelenésedre éhes lesz
    - a kutyák és vaddisznók megeszik egymást, kivéve ha megjelennél... igen, megint a játékos tűnik a legfinomabb falatnak
    - egymással szemben álló frakciók megjelenésed idejére mindig békét és barátságot kötnek, csak hogy együttes erővel leszedhessenek. ilyenkor természetesen összeszokott csapatként viselkednek
    - logikus módon az ellenfelek bizonyos veszteségek fölött SoCben menekültek... meg ha bizonyos mennyiségnél többet lőttél ki, se támadtak meg többé (pl blind dogok egy idő után már alapból menekültek), hacsak nem szorítottad őket sarokba/nem voltak hjján mindennemű túlélési ösztönnek/agymosottak voltak... itt ez nem így van
    - a kereskedők bugosak: ha nincs pénzed, árulják a jobbnál jobb fegyvereket, mire lesz, már nem. a portékáidat max ötödáron veszik, kivéve, ha még annyiért sem. de alapár fölött adják. néha a duplájáért.
    - bár elvileg a fakcióháborúban a szövetségeseid száma a területtel nő, a gyakorlatban a plussz emberek sehol nem találhatóak
    - a szövetségeseid állomása mellett mindig van szörny spawn pont... a szövetségeseid a szörnyekkel természetesen nem bírnak
    - a szövetségeseid kivételével mindenki orrbaszájba respawnol. az ellenfelek többszörös szorzóval. néha a hátadba.
    - az ellenfelek reflexei megszégyenítik a T101esét
    - pontosabban: az ellenfeleket leginkább a T-101es, Charles Bronson, Piszkos Harry és az Alienek keresztezéséből lehetne levezetni. esetleg némi xXxPWND_D347H_H4XX0RxXx hozzáadásával.
    - bónusz: a quicksave egy időben bugos volt... igen, nagyon hamar meg lehet halni a körülmények miatt. még a legkönnyebb fokozaton is. a bug azt jelentette, hogy nem minden infot mentett, emiatt a játéot telepíthetted újra és kezdhetted a legelejéről.

    kb a CS az egyéb problémák mellett olyan, mintha egy csíter szerverre mennél játszani, csítek nélkül. ahol mindenki téged utál, vagy ha semleges esetleg barátságos, csak folyamatosan átvág, ellenben segíteni sose segítene. mondjam ez mennyire frusztráló még egy veterán fps játékosnak is?

    Blood Mage: hát, esetleg egy fél év múlva nézz be a játék fórumába... ha ott még van élet, és esetleg a játék helyett nem fakkolással van tele a fórum, akkor már lehet érdemes feltenni. jelenleg kb egy-másfél hónappal a retail magyar megjelenés után a fóruma kb kihalt, miután mindenki menekült mással játszani;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz tdd587 #18 üzenetére

    nézd, ha így vagy a dologgal, akkor a CSt tényleg felesleges akár leszedned is, még ha valaha el is jut retail állapotba. az, ami miatt jó volt a SoC, az kiveszett belőle. ha az AIért szeretted, ott vannak a Crysisek, ha mászkálni szerettél, ott a Far Cry2 és szintén a Crysis, ha rpg hybrid kell, akkor ott a Deus Ex és 2009re jön az utód is, ha pedig horrorjáték kell, akkor AvP 1-2 (szintén ígérik az utódot), vagy a Fear.

    a Crysis egyébként tényleg zseniális volt (szintén azok közé tartoztam, aki techdemozás helyett inkább játszottak vele... 5 óra alatt nem tudom hogyan tolták le, nekem 15-20 kellett másodikra is zöldsapkáson... és minden percét imádtam, gyakorlatilag a grafika csak hab volt a tortán, a brutálisan erős és jól bekonfigolt AI a fizikai modell részletességével és a remek pályatervezéssel volt az, ami zseniálissá tette), a HL2nek kell a látványjavító mod (ja hogy nem tetszik nekik a hivatalos ep2es alyxmodell, mert nagyobb lett a melle... hát istenem... a sötétebb textúrák pedig illenek a játékhoz). magyarul meg játszon, akinek három anyja van, tökjó, ha a külföldi fórumokkal inkompatibilis vagy;>

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Hun'reeth #22 üzenetére

    pontosan tudom mekkora felelősséget vállalok.

    nem arról van szó, hogy azért nem tetszik a CS, mert az SoCn nem tudok túllépni. a CSben rengeteg olyan újítás van, aminek SoCba való belemoddolását örömmel fogadnám (fegyverek/vértek fejleszthetősége, páncéltól függő artifactszám, faction wars, guideok, javítható felszerelés, dx10.1, stb).

    a pénz értékes, ez tény. a SoCban dúskált benne az ember a végére, ez is.

    nem ott van a probléma, hogy nem tudok fejlőni. megy az pisztollyal is:) a probléma az, hogy az AI csak fejre tud, és fix %al talál el. pl master fokozaton az AInak 50%os találati pontossága van minden lövésre (noviceon ez 15 vagy 20). ami csak addig nem hangzik vészesen, ameddig nem kerül a kezébe automata fegyver/nem 80%ot visz le a shotgun lövedék a HPdből távolságtól függetlenül... és utóbbiban pont két lövedék van. és neki nem kell röppályát számolni, mint neked.

    a sérülésmodell meg bugos. fejbelövöd, meghajol, fejbelövöd, meghajol, fejbelövöd végre valahára meghal. nem páncéltörő lövedékkel -fegyvertől függetlenül- szinte minden ellenfél ezt csinálja, de néha még azzal is. a shotgun esetében pedig a sörét az egyedüli nem bugos lövedék, másik kettőt az ellenfelek néha meg sem érzik (hajolnak egyet, aztán mintha mi sem történt volna)

    a katonaság extrém példa, mivel őket nem nyílt terepen rohanod le. a közben lévő parancsnoki épület pedig annyira megtréfálja őket, hogy csak állnak az udvaron, és néznek bambán, amíg te szépen lekapdosod őket belülről (kivéve ha valamelyik meglát, akkor egy emberként jönnek). ajánlottabb inkább a Garbage vonat mellett álldogáló banditacsapatot megfigyelni, ők mit alkotnak (kvázi nyílt terep).

    a fedezékből iszkolást értem és érzem én, nem ez az első program, ahol dobálja a gránátot az ellen.a dobálás pontossága, ami aggasztó. és a nulla reakcióidő. FEAR és Crysis esetén a "fire in the hole" általában még a gránát eldobása előtt hangzik el, itt a gránátok együtt jönnek a szöveggel. mondanom se kell, fél másodperc élet és halál kérdése ez esetben.

    nem az a probléma, hogy könnyű halni. sima SoCben is könnyű halni, ha ész nélkül mész előre, felszereléstől függetlenül (onnantól, hogy az ellenfélnek Obokanja vagy bármi fejlettebje van páncéltörő lőszerrel, még Exoban is lazán ki tudnak szedni). az a probléma, hogy csak te halsz könnyen, az AI nem.

    a questek és a fakció háború meg jó dolog lenne... ha nem lenne mindkét dolog vérbugos. 1.505 alatt anno a banditákat se lehetett kinyírni, pedig mindent megtettem. úgy nincs sok értelme questelni, hogy visszaviszed a quest itemet, a kiadója meg elfelejti, hogy ő adta ki. ez nem mindig igaz, de azért eléggé sűrűn előfordul. másrészről meg minél többet foglalkozol mellékküldetésekkel/faction warssal, annál nagyobb eséllyel akad ki a progi... ötödikre kell mondanom miért rusholtam CNPPbe?;>

    hidd el, én is jobban örülnék neki, hogyha SoC végre játszható állapotba kerülne, mert a 15-30percenként CtD és a folyamatos stressz, hogy mikor száll el a savegamem már megint eléggé idegőrlő volt. voltak remek pillanatai, amik bejöttek. OLhez hasonlóan CSben is mindig megálltam gyönyörködni a reggel 5-6 óra közötti gyönyörű napfelkeltében. Army Warehouse is remekül ki volt dolgozva. Agropomnak a felét nem is láttam. nézelődni és a pályák minden zeg-zugát bejárni pedig abszolút semmi időm nem volt, félve a CTDtől (jó, Swampban sikerült, de ott minimum 6-8 órát töltöttem el).

    az a helyzet, hogy lehet, hogy a patchelés végére jó lesz a játék. akkor majd megkapja a megfelelő értékelést is. mert jelen pillanatban úgy, hogy visszagondolok, és már megy fel bennem a pumpa, úgy nem kaphat jobbat. jól szórakoztam? nem. idegesített? mint az állat. úgy alapjában véve befejezetlennek tűnik a progi? nagyon is. túl sok sebből vérzik ahhoz, hogy egyáltalán játszható legyen, nem hogy még élvezhető is.

    természetesen mondhatnám, hogy szuper a játék, hogy remek az AI, hogy jól fut, stb... megtette ezt már pár számítógépes lap. amik értékelését valszeg a büdös életben többet nem tekintem mérvadónak. mosolyoghatunk, hogy jó és élvezetes... de attól még nem lesz az. akkor ömlengtem volna, a mennyire jó függvényében akár gátlástalanul is:)

    természetesen az enyém is magánvélemény. az egyet nem értés pedig alapvetően egy jó dolog, értelmes vitából általában csak jó dolog jöhet ki. a változatosság meg gyönyörködtet, asszem halálra unnánk magunkat, ha mindenki mindenről ugyanazt gondolná.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Hun'reeth #27 üzenetére

    igazad van, tényleg nagyon keményen szóltam oda. hála égnek ilyen keményen cuccot nagyon kevésszer kellett eddig lehúznom.

    az a baj, hogy a GSC végig azt mantrázta, hogy kilőjük a bugokat, hozzácsapunk pár extrát amit az SoCből kihagytunk, azt ki kellett rusholni, de ez végleges verzióban fog megjelenni. okés, késünk pár hónapot, de addigra kész lesz a progi.

    ja, végül kiadtak egy prebéta buildot. és bétateszternek nézték a vevőiket.

    szívesen várok egy progira. nem örülök, ha csúszás van valamivel, de alapvetően hosszútávon gondolkodom: inkább üljenek rajta még két hetet, és legyen zseniális, mint kapjam hamarabb kézbe, de legyen csak jó (utólag nem patchelhető dolgoknál, pl dvd kiadások ez hatványozottan igaz).

    és olyan nincs, hogy nem látszott, mennyi időre van szükség. az a helyzet, h kb lehet tervezni, hogy mire mennyi idő kell. és mikorra fejezzük be. és ha nem jó, akkor felveszünk még X embert, és megpróbáljuk jobban szétosztani a feladatokat.

    persze, vannak olyan cégek, melyeknél a "when it's done" megengedhető, de az ID az egyrészt megteheti, másrészt pedig ők mindig nagyon jól tudják tartani az ütemtervet (ja, hogy ezt nem adják ki... Carmack híres az ezt még gyorsan implementáljuk hozzáállásról, ami kiadott ütemtervnél akár csúszásként is felfogható lenne). meg alapvetően nekik is az exponenciálisan növekvő fejlesztési idők miatt jelentősen növelni kellett az emberállományukat.

    na ez volt az egyik ok, amiért keményebben szóltam oda. a másik pedig az, hogy pár újság az egekig magasztalta a progit. máskor is szoktak ilyet, hogy pár hibát nem vesznek észre, de konkrétan ebben az esetben totál baromságokat írtak. utólagosan elnézést a cikkírótól, hogy itt jött elő az agymenés belőlem :B

    az a bajom a programmal, hogy félkész. illetve most éppen semmi, mert az 1.5.0.7 már betöltés közben CtDzik:DDD. valszeg a frissen implementált dx10.1 és némely ati driverek bizonyos vidkarikkal párosítva nem szeretik egymást. na mind1, úgyis lesz még patch, meg kb egy hét és van új catalyst is, akkor majd visszatérhetünk rá.

    abban egyetértünk, hogy ha kihagyja, akkor sokat veszt (jó, ha az SoC sem volt az ínyére, akkor ez se fog neki bejönni). viszont abban nem, hogy most azonnal kéne megnézni. remélhetőleg majd pár hónap múlva a topik arról fog szólni, hogy a negyedik végigjátszást próbálgatjuk a negyedik frakcióval, és vérmérséglettől függően elhűlünk/nevetünk/de legfőképpen segítünk a frissen érkezőkön, akik patch nélkül próbálnak játszani vele... én pedig írhatok logoutos cikket arról, hogy emberek, végre tényleg megjelent a kész CS:DDD na szal viccen kívül: jelenleg egyszerűen nem sok esélyt látok arra, hogy ebből még idén működőképes játék legyen (olyan január-március már esélyesebb).

    a gránátoknál szokták azt mondani, hogy ték disz, :kleng: sithed... :bumm:? esetleg tak tak tak bumm, ha nem a fejedre esik és nem robban be azonnal?

    szóval lehet, hogy ebből még lesz egy szuper játék, de a jelenlegi dömpingben egyenlőre _szerintem_ hanyagolni kell. mint mondtad, Te már a banditokat ki tudtad irtani, tehát 1.5.0.5el toltad (mert előtte mind 1.5.0.4 mind 1.5.0.3ban teljesíthetetlen volt a misszió egy bug miatt). látod, minden patchel picit jobb lesz a progi:) ha ilyen ütemben javul talán már 1.5.0.10re lesz multicore optimalizáció, shaderoptimalizáció és implementált Alife is. jelenleg 1.5.0.6 állítólag multi alatt már rendesen ment, viszont 1.5.0.7 megint használhatatlan. szóval már csak pár patch, és jó lesz... de addig csak szívás van vele.

    viszont az tény, hogy mostanra a topik egyre kisebb részét teszi ki az anyázás, és többet az eltévedtem/nem tudok megcsinálni egy egyébként megoldható küldetést. szóval úgy néz ki igy a nyolcadik patch magasságára akár még lesz ebből játék is.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Hun'reeth #29 üzenetére

    csak az a baj, hogy a program elkészítési idejét legalább körülbelülre lehet méretezni. kiadótól függetlenül. kivéve, ha egy megalomán tervet csinál egy kezdőkből álló csapat, mint történt a Stalker CS esetében. az a játék egy csoda, hogy egyáltalán megjelent. a tervezhetőség többek között amiatt nem működött, mert az általuk implementált AIhoz még csak hasonlóval se próbálkozott senki (talán MMOk kivételével). ehhez vedd hozzá a baromi bonyolult fizikai enginet (1.006ra lett végül hibátlan), a szintén baromi bonyolult grafikai enginet (multitextúrázás ipari méretű textúrákkal hatalmas polygonszámmal és mellette realtime fényárnyékokkal a kor játékaihoz képest baromi shaderintenzíven) és máris sejthető, hogy miért is lett csúszás. egész egyszerűen minimum háromszor ennyi ember kellett volna, hogy dolgozzon a játékon, minimum 4-5 rabszolgahajcsárral:DDD utóbbiak arra kellettek volna, hogy "nem, ezt a featuret még nem rakjuk bele amíg nem végeztek az előzőek lekódolásával". ld a program baromi bugos, de a még mindig hazárdos logikai váz rendberakása helyett inkább a grafikai részt álltunk neki polírozni... 1.507re gondolok, igen;>

    jah, úgy énis kiirtottam őket. csak a főnökük eltűnt (csapost, repairmant, kereskedőt lelőttem), és így a misszió nem akart átmenni megcsináltba:(.

    igen, a flash driveot nem lehetett átadni. meg még kb egy kötegnyi ilyen bug volt 1.504ben (kb felesleges volt mellékküldetésezni, mert minimum a felük megcsinálhatatlan volt). valamint 1.505 már nem folyamatosan, hanem csak néha lépkedett ki.

    hát, lassacskán tényleg lesz még ebből játék is. remélhetőleg 1.5.0.8ra már lesz olyan állapotú a progi, hogy megint nézhetem a napfelkeltét:) és folyamatos dühöngés nélkül, mert ennyit én ritkán káromkodtam, mint ezalatt a játék alatt:DDD

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák