Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Synthwave #26 üzenetére

    koszi a tippeket!

    a Doom3BFG nekem pont amiatt jott be, mert volt autorun es mouse support. utobbi az eredeti Doomban nem volt az emlekeim szerint, bar mondjuk DOS alatt eleve OS szinten konfigolni kellett, hogy egyaltalan menjen az eger es a Doom1et szerintem meg DOS5.0 alatt toltam.

    fpsre a Doom1-2 eleve szornyen futott barmin egy 486DX60 alatt. a fo monitorom tud 144Hzt, de igazabol en nagyon nem erzem a kulonbseget 60/75/144 kozott. az igazsaghoz mondjuk az is hozza tartozik, hogy a 90-00es evekben kb a 24fpsnek is orultunk, 2010 korul harom kijelzore valtottam es onnantol 2015re lett olyan setupom, ami eloszor megbirta a 60 fpst, es ott csak a VGA subsystem a hutessel egyutt volt vagy 1200 euro. sw dev hatterem van, szoval programozas szempontbol az engine limitaciokat vagom, doom sourcet anno nezegettuk egy idoben amikor nyilt forrasu lett.

    btw, ha mar modok: [link] vizdoom, van doomhoz machine learning wrapper is! :D kivancsi leszek egyebkent, hogy mikor jonnek ki az elso ML speedrunok, technikailag egy lower level completion timeot igy be lehetne mutatni. mas kerdes, hogy idoben ez eleg sok lenne, pl 24:Chasmra azert eleg sok iteracio kene :DDD.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák