Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    Azért szörnyű, hogy nem képesek semmi újat kitalálni és számítanak azon rajongók pénzére, akik akkor is előfizetnek majd rá, ha abszolút játszhatatlan, csak mert SW...

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    [CSucsu] írta: "Persze a Bioware bevallottan nem is a wowosokra, hanem az SW-fan MMO-szüzekre alapozik, de erre szerintem bukás építeni."

    Na erről van szó. Én nem tudom mi fán terem az MMO, EVE onlinnal játszottam 2 hónapig és annyi! Az egy más világ a wow hoz képest és szerintem teljesen rá lehet függeni, azért is hagytam az egészet :D

    Az ilyen tudatlan, birka kezdők, mint én, nem egy jobb star-warsos MMO ra vagy wow klonra-nem wow klónra vágynak (azt sem tudjuk mi az!) hanem egy:

    akciódús, jó star warsos történetű, utalásokkal és új világokkal teli játékra, amibe bele élhetjük magunkat. Beleélni. Ahogy láttam a játékmenetet és kinézetet valóban azokra a szörnygyilkolós egész éjszaka egeret fogós, fura nyelven beszélős játékokra hasonlít, amiket láttom néha a haveroknál... (megragadt bennem vmi. ensant ring, mert fél óra alatt kb 8 szor hallottam ventrin...)

    Miért ne tudnám magam beleélni ebbe? Mert az hol akció, hogy állok a karakterrel és bökdösöm a kis tamagocsi ikonokat az egérrel meg várom, hogy töltődjön a képesség? Jó-jó Diablóban meg elfogyott a mana, mass effect is van cooldown és mégis szeretem őket, na igen, de közben 2011 lett ME-ben pedig lőhetek, ugrálhatok stb :D ráadásul én célzok...

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    Azok a játékok, amelyek hosszan életképesek nagy tömegek számára valami újat ötvöztek a jól bevált recepttel és az egyszerűséggel és csapatmunkával mindezt minőségi megvalósításban. Ez elmondható szinte bármiről, nem csak a játékokról egyébként.

    Ilyen volt a Counter-strike (10 éve játszák és szerintem van még kb 3-6 év benne), WOW (sose játszottam vele, de tudom, hogy sokan rengeteget :D), diablo (vannak akik ma is játsszák), starcraft (nagyon népszerű mindmáig, főleg Ázsiában), Guitar hero (bár már lecsengett, csak divat volt, de lehet többet kaszált mint néhány évtezedes játék), CoD sorozat (bár nem egy játék, hanem sorozat, legyen inább cod2)

    Mind adott valami újat, az addigi nagyon is jól bevált recepthez a kategóriájában. Szerintem ebben az új a "story-based" lesz, meglátjuk hogy sikerül nekik belegyömöszölni az MMOba. Bár sokunknak már akkor is tetszetősebb lenne a game, ha kiszedék belőle az MMO-s igénytelenséget értem ezalatt azt a tamagocsi kezelőpad UI-t, a röpködö XP feliratokat (minek az egyébként?) meg a semmiből előkerülő effecteket és az abszolút hihetetlen sebzés rendszert...

    Én sosem értettem az MMO játékot nézve, hogy miért kell egy nagy szörnybe annyi űtés meg golyó, amikor semmi baja nem lesz, csak egy idő után elfogy a csíkja és eltűnik a képernyőről... Meg miért kell egy buckalakóba többször belevágni a fénykardot... vagy 3 is keresztül vezetni rajta a sötét oldal energiáját, de közben az a szutyok szar meg lő vissza? :D Hagyjuk már... :W

Új hozzászólás Aktív témák