Új hozzászólás Aktív témák
-
.Szaki.
addikt
Nem nagyon van mit összehasonlítani a kettő közt.
A koreai HEV-k vannak DCT-vel szerelve, annyi az előnyük, hogy nagyobb gázadásnál nem bőg fel a motor (pl. az e-CVT autópályán simán felmegy 5.000-re és amíg el nem éri a kívánt sebességet tartja), hanem szépen váltogat felfelé. Ellenben ami az előnyük, az lehet a hátrányuk is, hiszen jóval több alkatrész kell hozzá, ami több hibalehetőség.
Gyorsulni egy HEV DCT és e-CVT is tud egyébként, sose értettem, hogy mihez hasonlítják ezeket az autókat azok, akik szerint nem acélosak ebben. Városban kifejezetten jól gyorsul, autópályán is hamar eléri a megengedett sebességhatár értékét. Annak aki N.o-ban él és gyakran megy a Deutsche Autobahn sebességkorlátozás nélküli szakaszán, valóban nem ajánlható a típus, arra ott a BMW M5, de Európa többi országában untig elég akár az 1.8-as is, hiszen mind városi, mind pedig autópályás körülmények között tökéletesen helyt tud állni, mivel a legtöbb országban maximum úgy is 130km/h-val lehet haladni, de nem ritka a 110km/h sem.
Innentől pedig már csak az a kérdés, hogy kinek melyik megoldás szimpatikus. Szerintem nem lehet ráfaragni sem a DCT-s sem pedig az e-CVT-s modellekkel sem.
-
veterán
Jézusom ember, Neked az élet minden területén ennyi a bajod? Kezdted azzal hogy nem környezetbarát, aztán az volt a bajod, hogy túl sok a LE, aztán az, hogy a CVT nem elég sportos, aztán az, hogy nincs összehasonlítva a DSG-vel. Esküszöm nem értelek. Írtam ingyen egy tesztet azoknak akiket érdekel te meg idejössz ekézni. Tudod mit vegyél egy ilyent meg egy DSG-s autót és írj egy jobb tesztet. Rohadt könnyű más munkáját bírálni mint megfogni a munka végét mi?
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen