Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
egyébként a 115-120 km per órás pályázás nagyon "idegen" lenne? Mert én simán úgy szoktam a 2.0 crtdi-vel, egyszerűen ahogy nagyobb tempónál megnő a fogyasztás, nekem nem éri meg. Jobb szeretem, ha csak 1100 km-enként kell tankolni, és nem 800-900
Szépek ezek a Corollák Köszönöm a beszámolót és beletett időt!
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
jó, nálam más szempont is játszik: füldugóval 120 körül még elviselhető a zajszint, de 140-nél már áttöréses túltelítést fogok átélni. : ) (VW Jetta 2015 végi highline). Szóval alapvetően be sem indítom az autót ha nincs bedugva a fülem :$ régebben az auris HSD volt "szkópon", de tesztkörön nem jött be a szélzaj
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
h1mpi
nagyúr
Ennyi erővel az olajat is újra kell hasznosítani, ami a motorból lejön… ami szerintem fontos az a városi nulla károsanyag kibocsátás, főleg a dugókban, ezt szívják a gyerekeink. Hisz fix 100-130-as temponál a benzines is alig termel károsanyagot.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy használt HyperX Alpha Gamer füles - 9999 Ft
-
veterán
Egyéni szocprobléma, de az ülés (és kormány) fűtést nem tudom elviselni. Ettől függetlenül az új autóban biztosan lesz, mert az asszony meg rajong érte
Egyáltalán nem vagyok e-autó párti, ettől függetlenül kénytelen vagyok gondolkodni e-autó vásárláson is.
Két autó van a háznál, legtöbbet az asszony dízel autóját használjuk, az enyém benzines, de a december 31-én teletankoltuk az olcsó üzemanyagból, a beletankolt benyából kb. 5 liter fogyott el 2 hónap alatt, már attól félek, hogy megromlik a benzin
Sőt, igazából az is lehet, hogy két autó helyett elég lenne egy is...
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Jó lenne egy pöpec tisztán elektromos autó, de egyelőre túl drága.
Azzal a futásteljesítménnyel, amit a mi autóink futnak, 10 év alatt se térülne meg.
Jelenleg Toyota C-HR (régi verzió) van megcélozva, alapvetően a 2.0 hybrid, de még lehet, hogy az 1.8 hybrid lesz belőle, majd kiderül.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
<Adamsky>
nagyúr
"... pályán használom a legtöbbet ..."
Akkor ez részemről kapufa lett.
Egyébként a sokat emlegetett szélzaj mihez képest sok? Masik, hasonló kategóriájú (10 "misi" körül) autóhoz képest, vagy ahhoz képest, hogy már-már egyébként túl halk az autó? Ugye a villanyautóknál gyakori gond, hogy az eddig sose hallott zajok - a belső égésű motor hiánya miatt - egyszer csak "megjelennek"? -
Egon
nagyúr
a haverom most kapott egy új Octaviát és a minőség az katasztrófa. Mind az anyaghasználat, mind az elektronika.
Ezt nem igazán értem. 2 éve van céges Octavia-m (IV), az anyaghasználat semmivel sem rosszabb mint egy Corollában, sőt. Az elektronika (ha az infotainment rendszerre gondolsz) az tényleg elég bugos, de együtt lehet vele élni. Kábé tízszer idegesítőbb a motort bőőőőőgető automata váltó a Corollákban.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
a fizikai korlát mint olyan megérthető de számomra maga ennek a korlátnak a bevédése a kérdőjel minszerint ennyél többet nem megy el ember egy seggel. Hansban is lehetne 55 literes üzemanyagtank de inkább az 1000km-s lélektani határt célozták meg nagyon helyesen , szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Döglött Róka
veterán
Egy 2 literes 150 lovas modern VW TDI 5.5-6 litert eszik pályán ilyen tempónál.
A corolla nem való autópályára, gyenge, zajos annyival nem eszik kevesebbet, városi autónak ok.
A bevezetőd meg nem több kognitív disszonanciánál.
Bármilyen modern belső égésű motornak a hatásfoka maximum ~35%.
Ergó annak a 7 liternek a 2/3át elfűtőd a levegőbe. Egy liter benzin átlagos energiatartalma ~35 MJ azaz 9.5 KWh.
A fenti hatásfokot számolva 43,2 KWh távozik hőként a motorból. A semmire. Egy átlagos gázkazán 22KW teljesítményt tud.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Hm, ez így egész barátságos ár, bár a kormányfűtést még mindig nem értem... néha érthetetlen anomáliákhoz vezet ez a csomag alapú megközelítés... persze ezen legalább könnyű kiigazodni, nem úgy, mint pl némelyik VW konszernhez tartozó típus konfigurátorán
Kár, hogy a Camryből nincs kombi, nekem az nagyon bejött, igaz, az max csak használtan játszott volna... -
morcosharcos
tag
válasz adamssss #110 üzenetére
A hibrid rendszer hibásodott meg, teljesen tiltott a motor, ez volt a hibajelenség. Nem vagyok vellanyosmérnök, ennél bővebben nem tudom elmondani sajnos. Szalonautó amúgy, zsír új. Nem írom le sem a Toyota márkapont nevét, sem a javítás árát, mert onnantól kezdve azonosítható vagyok, és nekem állhatnak vagy bármi. Ennél azért paranoiásabb vagyok
@Avicularia ezen én is gondolkodtam, hogy CASCO-ra megjavíttatom a márkaszervizzel, de önrészt amúgy is kellett volna fizetni és az egekbe lőtte volna a díját, és úgy vagyok vele, hogy nem szívesen fizetnék sokszorannyit, ha mondjuk az alatt a 3 év alatt amíg fenntartom rajta, nem fogok balesetezni. Nem hiteles a kocsi, így amúgy is bármikor lemondhatnám. Ráadásul gyakrabban használom az e150-et, mint a TS-t, ma is azzal voltam kinn a városban, szal valóban csekély az esély arra hogy összetöröm az újat.Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”
-
-
morcosharcos
tag
válasz adamssss #119 üzenetére
Miben, hogyan? Egy, az adásvételi szerződésemben önálló pontként megjelenő, a szakszerviz szerint egyértelműen nem a termékszavatosság alá eső hibát valahogyan a javítást jogszerűen már elvégzett szakszervizzel utólag visszafizettetni a részemre? Vagy félreértem, és Te magad szeretnéd átutalni az árát?
Skacok, meddig fogtok még elvitázgatni a vellanyautók létjogosultságán? Már megtörtént az átállás eldöntése, az iparág ebbe az irányba tart, senkit nem érdekel már, hogy a belsőégésű/hibrid/fiszemfaszom egyéb technológiák meddig húzzák még, nincs már egy ideje miről beszélni. Kicsit olyan ez, mint a kivégzett rab fölött lamentálni, hogy humánus volt-e a ciángáz, vagy jobban járt volna kötéllel/méreginjekcióval.
Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz adamssss #114 üzenetére
"Ha normál használat (gyakorlatilag a pályázás nem számít annak ... "
Várj, jól értem, hogy a pályázás nem "normál használat"? Mi számít pályázásnak?#117 8th
Régi hír. Írtam már én is, de akkor nem reagált rá senki.#120 morcosharcos
A normális hangon / stílusban történő vitának mindig van (és lesz értelme).
"Már megtörtént az átállás eldöntése ... " – épp ez a baj. Egy maréknyi (zöld) hülye az EU parlamentben eldöntötte. Jól tették? Sokak / sokunk szerint nem. Ez egy visszatérő probléma, kérdés, ami téma, így vitaalap.
"Kicsit olyan ez, mint a kivégzett rab fölött lamentálni ... "
Végül is, ebben igazad van. A rab ebben az esetben az európai autóipar (ebből adódóan pedig az EU maga is). Felköptünk és aláálltunk ...[ Szerkesztve ]
-
morcosharcos
tag
válasz adamssss #126 üzenetére
Szerintem pontosan ugyanazt a szerződést írtad alá, amit én is. Csak nem szoptad be egyelőre a "hajtáslánccal", azaz a lófasz hibridalkatrészekkel. Aláírni meg természetesen azért, mert meg akartam venni a kocsit, és tudom, hogy nem fogják megváltoztatni számukra terhesebbé a magánjogi aktust, csak mert megkérem őket szépen.
Megkockáztatom, hogy a Dunába szarlak egyébként a (kellék)szavatossági meg a jótállási ismeretek terén, meg nyilván általános jogi műveltség terén is, garancia, mint jogi kifejezés természetesen nem létezik a magyar polgári jogban.
Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”
-
morcosharcos
tag
válasz adamssss #128 üzenetére
Hát, ha az elcsépelt közmondásokkal vagdalkozunk, akkor én pedig neked: ami késik, barátom, nem múlik. Remélem szintén megtapasztalod első kézből, mennyit ér a szavatosság, ha valami speckóbb hiba áll be a Toyota hibridmotornál. Arcoskodni meg te kezdtél, nem én.
Kennedy: “Democracy is not perfect, but we have never had to put a wall up to keep our people in.”
-
Veron
őstag
válasz adamssss #158 üzenetére
Azt tudod esetleg, hogy magasabb felszereltségi szint esetén mérséklődik-e a szélzaj? A facelift előtti széria esetében az a hír járja, hogy a Executive szint dupla ragasztott üvege sokat dob a komforton.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
kp78
addikt
válasz adamssss #190 üzenetére
Lehet én értem félre, de szerintem ő nem a te írásodat / tesztedet véleményezte, hanem a #186-ban általa linkelt angol cikket.
-
csendes
őstag
válasz adamssss #190 üzenetére
Egyrészt, nincs bajom, mivel nem az én autóm, legfeljebb bajunk lesz hamarosan. Másrészt, nyilván azért szóltam hozzá mert érdekelt a téma, illetve a cikk, többféle szempontból is . Harmadrészt, köszönöm mindenknek, akik érdemi válaszokat adtak a kérdésekre.
Ki állította meg az órát? Néha az az érzésem, hogy Magyarországot is Kínában gyártották.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Star Citizen
- Windows CE fórum
- További aktív témák...
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs