Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Interceptor #44 üzenetére

    A régi konzolosok többsége is kedvelné a komplexebb cuccokat, ha lenne olyan oda... Nyilvánvaló a kontrolleres irányítás szabta korlátok között nem lehet igazán pl. ős RPG-t kódolni. Nem volt az a célplatform még jelen sem, mikor a műfaj született. Ezért aztán a hardcore címeket is butítani kell konzolra. Bár nyilván egy konzolon nevelkedett casual gamer soha sem fogja neked beismerni, hogy tulajdonképpen nem a Dark Souls nehéz, hanem ő nem tud játszani. Fogalmuk nincs pl. egy Blade of Darkness mekkora szopás volt a maga idejében. Ám ez még mindig nem jelenti azt, hogy nem volna igény komolyabb dolgokra is, csupán annyit, hogy eladható a szemét is. Akkor miért készítenének verejtékes munkával összetett és szórakoztató produktumokat? Vesznek vagy licencelnek egy modern engine-t, írnak egy 4 soros történetet, innen iparos munka az egész. Még egy jó reklám kell és már jöhet is a CoD 234355. része is. Megveszed ha nincs más. Márpedig miért lenne más, mikor megveszed ezt is?! Ördögi körforgás... Én is játszom vacakokkal is, csakhogy magunkat odamérve: mi tudjuk mennyivel lehetne jobb. Na most aki ebbe most cseppen bele 8-10 évesen, annak fogalma nincsen mit nem kaphat meg az új cukormázas vacakokban. Nem is tudja, hogy vannak igényei, de ha vannak is, majd kimossák az agyát pár év alatt a sok szarral, hogy ne legyenek...

    Egyébként ha csak a hazai Fallout fórumot nézed meg és elkezded kiolvasni, meglátod mennyi igény mutatkozott rá. Ha pl. az NMA-nek esel neki, az egy kicsit húzósabb falat. ...és ez még csak egyetlen játékszéria! Rengeteg legendás RPG van és akkor még ki sem tekintettünk más műfajokra is. Hogy mást ne mondjak két ikonikus cím: Grim Fandango, Neverhood... Bár nem túl jól sikerült, de mondhattam volna Limbo-t is és még sorolhatnánk a nem lévonalbeli mérföldköveket ítélet napig.

Új hozzászólás Aktív témák