Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Interceptor #17 üzenetére

    Majd én válaszolok. Példul a sötét humorától. Például attól, hogy meghatározott története volt, egészen a hamradik részig, szépen kronlógiailag letisztázva. Például attól, hogy egy egyedi harcrendszert vezetett be, ami csak azokban a játékokban volt meg. Olyan hogy Fallout 3 ,nekünk, akik felnőttünk az első kettő részen, nem létezik. Elfogadhatatlan az új koncepció, ami tulajdonképpen FPS-é változtatta ez a hangulatot! Arról már nem is beszélve, hogy ebben alig tesszük ki a lábunk a bunkerből, már fél világot le tudjuk mészárolni gond nélkül, ami ugye az ősökben azt jelentette, hogy ha két patkány megfog, akár azok is levernek a francba...Azt meg aztán végképp nem értem miért minden küldetést értelmi fogyatékos ad.... No meg hát Fallout patkányok nélkül... bah...
    ************
    Vártam ezt a játékot, de egy dolog kedvem szegi. A csapat. Nem szeretem a csapatorientált szerepjátékokat. Viszont jobbanmegérdemelné a Fallout 3 nevet, mint az a gyalázat...

    [ Szerkesztve ]

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Interceptor #34 üzenetére

    "a legújabb assassin creedet pl, hogy az egyik gagyit említsem"

    Borzasztóan melléfogott példa. Még az egyik, ha nem a legjobban összeszedett akció TPS. Egyáltalán nem gagyiznám le a helyedben. Arról már nem is beszélve, hogy alatta dübörög egy olyan grafikai motor, amit lehetetlen szinte utolérni jelenleg és bizony komoly fejfájást fog még okozni pár másik cégnek...

    "Normális AI-t vagy játék komplexitást csak akkor fognak csinálni ha azt előre külön megfizetik. Talán a játékos állomány feljavul idővel ha egyre több ilyen játék jelenik meg."

    Nem a játékosokkal van a gond. A játékosok egyöntetűen imádják pl. a Heavy Rain-t, pedig egyáltalán nem casual vacak és van és volt is létjogosultsága a Dark Souls-sznak is, csak éppen még a szemét is fogy, addig a szemetet is árulja a kiadó. Kérdezd meg arról az Acti-t, hogy hány CoD fogyott el és fülig ér a szájuk. Aztán mérjék meg hány játékóra futott a szervereken le és majd mindjárt nem fog... Vannak játékok, amiket több 10 éve sem engedett el a közösségük, még mindig összefogják őket. Na és hol vannak az agyatlan lövöldék? Ott az új autóban a CEO segge alatt a kiadónál. A játékosok már elfelejtették őket, vagy csak rémálmokban jönnek elő... Vannak átlagjátékok, amik hamar eltűnnek és vannak olyan legendák, mint a Fallout, ami alapjaiban változtatott meg egy műfajt... sőt, mondhatni teremtett egy műfajt.

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Interceptor #36 üzenetére

    "Áruld már el ha nem tolják a Coddal akkor minek veszik meg azt a hulladékot? Valahol mégiscsak a játékosok tehetnek arrol, hogy ilyen szemetek jönnek ki."

    Nyilván tolják, de közel sem érhet fel az az idő a több 10 éves távlatba futtatott játékokkal. Nézzük össze pl. a WoW-al viszonyításképp, amiben van olyan játékos, akinek nem órákban, hanem hónapokban mérendő a játékideje? Ugye... Megveszik a szarokat, mert rengeteg casual gamer van, de ezzel még nem zárod ki azt, hogy lenne, illetve van is igény komoly alkotásokra is!

    A grafika pedig csak annyira másodlagos, hogy alapjaiban határozza meg egy játék megítélését. Ám ez nem azt jelenti, hogy attól jó lesz valami, ha szép, hanem azt, hogy attól borzalmasan rossz lesz, ha rémesen fantáziátlan és kifejezetten csúnya. Ez utóbbi például nem igaz a Fallout első két részére sem. Nagyon hangulatos és igazán szép megvalósítása van. Nem 3d-s, nem agyon effektezett. Pusztán minden beleillik, ami benne van és cseppet sem zavaró egyik momentum sem. Ezzel szemben pl. az Unreal 2 barna-foszöld megvalósítása hazavágta az egész motor jövőjét majdnem... Az Anvile(Next) motor,ami pedig az AC alatt száguld, bámulatos atmoszférát tud teremteni. Láthattuk pl. a Prince of Persia (2008) alatt már mire képes, igaz akkor még Scimitar volt a hivatalos neve. Az már persze más lapra tartozik, hogy ha valaki képtelen játékot is írni hozzá, akkor hiába a jó grafikus motor. Hogy ne mondjak mást: Crysis... :U

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Interceptor #44 üzenetére

    A régi konzolosok többsége is kedvelné a komplexebb cuccokat, ha lenne olyan oda... Nyilvánvaló a kontrolleres irányítás szabta korlátok között nem lehet igazán pl. ős RPG-t kódolni. Nem volt az a célplatform még jelen sem, mikor a műfaj született. Ezért aztán a hardcore címeket is butítani kell konzolra. Bár nyilván egy konzolon nevelkedett casual gamer soha sem fogja neked beismerni, hogy tulajdonképpen nem a Dark Souls nehéz, hanem ő nem tud játszani. Fogalmuk nincs pl. egy Blade of Darkness mekkora szopás volt a maga idejében. Ám ez még mindig nem jelenti azt, hogy nem volna igény komolyabb dolgokra is, csupán annyit, hogy eladható a szemét is. Akkor miért készítenének verejtékes munkával összetett és szórakoztató produktumokat? Vesznek vagy licencelnek egy modern engine-t, írnak egy 4 soros történetet, innen iparos munka az egész. Még egy jó reklám kell és már jöhet is a CoD 234355. része is. Megveszed ha nincs más. Márpedig miért lenne más, mikor megveszed ezt is?! Ördögi körforgás... Én is játszom vacakokkal is, csakhogy magunkat odamérve: mi tudjuk mennyivel lehetne jobb. Na most aki ebbe most cseppen bele 8-10 évesen, annak fogalma nincsen mit nem kaphat meg az új cukormázas vacakokban. Nem is tudja, hogy vannak igényei, de ha vannak is, majd kimossák az agyát pár év alatt a sok szarral, hogy ne legyenek...

    Egyébként ha csak a hazai Fallout fórumot nézed meg és elkezded kiolvasni, meglátod mennyi igény mutatkozott rá. Ha pl. az NMA-nek esel neki, az egy kicsit húzósabb falat. ...és ez még csak egyetlen játékszéria! Rengeteg legendás RPG van és akkor még ki sem tekintettünk más műfajokra is. Hogy mást ne mondjak két ikonikus cím: Grim Fandango, Neverhood... Bár nem túl jól sikerült, de mondhattam volna Limbo-t is és még sorolhatnánk a nem lévonalbeli mérföldköveket ítélet napig.

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz NandoXXL #47 üzenetére

    A Fallout 1-et hagyjuk békében nyugodni! Mindenki elfelejtette volna már, ha nincs a második része! Gyakorlatilag szárnypróbálgatás volt és millió bugtól nyüzsgött. Minden tiszteletem előtte, de a közelébe nem ért a második részének. A Wasteland 2-be éppen belenéztem. Hátőő... nem tudom jó vagy rossz érzésem legyen. Nem vagyok benne biztos, hogy az összetettsége kimerült annyiban, amit láttam, így nehéz megítélni. Viszont zsigerből gyűlölöm a csapatmenedzselős megoldásokat, így szerintem ez nem az én címem lesz. Amire én vágyakozom, az pedig pont a sok casual hulladék mocskába fulladt bele ~10 éve. Valódi Fallout 3. Ami nem csak munkacím. Ha pedig klasszikus, akkor igazán jöhetne egy Arx Fatalis 2 is... :U

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Gothmog #49 üzenetére

    Pedig hidd el, ha tényleg a megjelenésekor láttad volna az első részt, akkor a most felidézett emlékeid csak az idő szépítené meg! Imádom a játékot, félre ne értsd, de azt pl. nem imádom, hogy ha valaki úgy hal meg, hogy nem vagy ott, akkor hullája szellemként lebeg a pályára ragadva. Ha lemégy az izzásba, de nem vettél be semmi szert sugárzás ellen, többé nem jössz ki a pályáról élve... Az sem túl nyerő dolog, hogy a saját csapattársam buktat le, hiába van láthatatlanná tevő felszerelésem, mert rémisztően buta vagyis inkább nincs is AI... Főleg szeretem, hogy ha DogMeat velem jön, akkor hiába van rajtam a köntös pl. a kolostorban, tutira nekimegy az első szupermutánsnak magától, aki persze lazán szitává lő...és na ná, hogy nem működik a script, ami a "maradj a helyeden" egyszerű utasítása lenne. Ezen felül tele van az egész játék olyan tárgyakkal, amik bőven 1000 kupak feletti áron vannak, persze kifizetni egyben nem tudod, mert 999-ig van a kijelzés, így ha van is elég pénzed, akkor is buksz egy cuccod legalább, amit rá kell dobnod. Szerencsére ezt az egyik patch megoldotta és kétszerre már át lehet adni a pénzt. Remek...Olyanokat már ne is mondjak, hogy a csapattárs nem használja a fegyverét, pedig éppen semmi baja, vagy engem lő hátba/szembe lazán... Egyébként igaz: a Fallout 2 is kapott rendesen a bugokból, csak azokat kompenzálja a kiforrottsága. Addigra már egyértelmű lett mit akarnak kihozni ebből az egészből. Sajnos ma már tudjuk, hogy addigra már túl késő volt...

  • Keeperv85

    nagyúr

    válasz Nissifer #53 üzenetére

    Félreértés elkerülése végett, csak azért hasonlítjuk a Fallouthoz, mert hangulatilag és elképzelésiben arra utal vissza. Színvonalban nem feltétlen. Remélhetőleg modbarát és akkor nem lesz gond, mert esélye lesz egy rakatnyi rajongói foltozásra.

Új hozzászólás Aktív témák