Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nubreed #43 üzenetére

    A Passmark benchmark az bullshit. Nem kell nézegetni. Itt arról van szó, hogy a program szálkezelése úgy van beállítva, hogy négy szál kell neki, mert kettőt az indításkor odaad a grafikus drivernek. Ezután egy szál lesz a main thread és a maradék szálra mennek a job threadok. 4 szál esetén egy job lehet, de ha van 6 szálad, akkor már három, míg 8 szál esetén már öt (ennél több job nem lehet a programon belül). A kétszálas és egyben kétmagos processzorokat azért nem támogatja, mert két szál kell a grafikus drivernek, és ha azt a kettőt odaadja, akkor nem tud min futni a program.

    DX12-vel vagy Mantle-lel meg lehetne oldani, hogy két szálas processzoron is fusson, mert ezeknek az API-knak nem kell szerver driver thread.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz nubreed #48 üzenetére

    Nem nézi, hogy HTT-s e a proci vagy sem. Logikai szálakat detektál. Mindegy neki, hogy azokat a logikai szálakat hány mag futtatja. Természetesen az az ideális, ha egy szál dedikált erőforrásokat kap, de az sem baj, ha két szál osztozik ezeken. A lényeg igazából, hogy a két szálad biztosan maradjon a main és a job threadre.
    Attól is függ egyébként, hogy a drivereket hogyan állítják be. A két szál leválasztása igazából egy deferred context igény. Egy kell a parancslisták menedzselésére és egy a driver szerver threadhez. Ha viszont kikapcsolod a deferred contextet, akkor a driver elvan egy processzorszálon és és a játék kaphat három szálat (egy main és két job).

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák