Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz DaemonX #13 üzenetére

    Így pedig nyilvánvalóan nem kellene semmilyen új shaderekhez kapcsolódó mikroakadásba belefutnom

    De. Pontosan erről beszélek! Az, amit a játékok driver/hw-változásokkor, vagy egyes grafikai beállítások módosításakor, patch-ek után, vagy egyszerűen csak minden indításkor csinál "shader compiling", "shader mapping" vagy bármi más fantázianéven, az az Elden Ring-ben eredendően nincs benne. Ennek -legjobb tudomásom szerint- az lenne a feladata, hogy az adott gépre szabva létrehoz egy "térképet", hogy mit mikor kell behívni, mikor van rá idő, stb. Az ER mindig akkor hívja be az új pályarészek/ellenfelek/akármi asset-eit, amikor éppen odaérsz, ahova. Ezért van az, hogy te még nem látod, hogy 400m-re lesz egy új rom 4 mobbal, de ha harc közben oldalazva átléped a betöltésipontot, akkor harc közben fog lenyúlni az SSD-re és magas prio-val betölteni a cuccokat, ami azt eredményezi, hogy neked harc közben akad egyet a játék.

    From-nak a PC abszolút másodlagos, ezt nyilván te is tudod. Ha nem japánok lennének, szerintem simán kapunk egy "fut, ahogy fut" portot azt örüljünk, hogy van...

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák