- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- XGS24 - Remekül néz ki az új Perfect Dark
- Diablo IV
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- XGS24 - Megjelenési dátumot kapott a World of Warcraft The War Within
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
Új hozzászólás Aktív témák
-
SkyS1gn
félisten
válasz tom5598 #44749 üzenetére
Csinált Battlenonsense egy tesztet itt is mutatja hogy EU-.ban van 2 is de SM csak USA-t használ jelenleg.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
tom5598
senior tag
3.0 szerintetek mikor lesz már kint? xd
Nagyon le akarok szállni egy bolygóra és dobozokat pakolni ide-oda -
-
tom5598
senior tag
válasz Malibutomi #44754 üzenetére
ah 3-6 nap ezaz
a nap előtti részt nem tudtam elolvasni XDoké drenadar majd a következőket úgy írogatom
[ Szerkesztve ]
-
tom5598
senior tag
ILYEN KELL
Honnan lehet beszerezni?az egéralátét
Oké akkor gyorsan SC fórumon szavazzuk is meg hogy nagyon jó minta csak kezdjék meg a tömeggyártást XD
[ Szerkesztve ]
-
pgabor26
tag
-
pgabor26
tag
A kép nagyítódik, ha rákattintotok.
-
Malibutomi
nagyúr
-
macy
addikt
válasz Malibutomi #44762 üzenetére
Chuck Norris
-
veterán
Star Citizen netcode analysis Battle(non)sense-től
Ő gyakorlatilag netkód elemzésekkel foglalkozik a csatornáján mindenféle játékban.hozom is a vacsorám
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tom5598
senior tag
válasz Malibutomi #44762 üzenetére
úgy látszik valaki centrifuga módban hagyta
-
veterán
válasz Menthirist #44764 üzenetére
Valójában semmi meglepő, Virginia állambeli amazon szervereken fut a hosting, jelenleg még 30hz-es a tick rate (elsőnek az overwatch is ezzel jött ki, és csak később emelték 60-ra, miközben az sc netkódja még ugye messze van a késztől, sőt ez még nem az átírt). Nagyon sok adatot küld a szerver a játékosnak, néha három darabban érkezik csak meg a teljes, viszont valamiért jelenleg 1024 byte-os csomagokat használnak mint maximális csomagméret. Azt mondja a battlefield komplexebb, de kevesebb adatot küld, nos ebben azért kételkedem Mivel a fickó németországból tesztelt, így kivette a chartokból a nagy latency-t és úgy számolt mintha csak 25 msec lenne. Ebben a formában a lövés időeltérése a két kliens között közepesnek mondható (már jobb mint a COD IW netkódjában vagy a GoW 4-ben), de az ugrás és mozgásé még nagyon nagy.
De ahogy mondta is, ez a jelenlegi netkód állapotát mutatja. Azt meg magunk is tudjuk hogy nem jó Meglátjuk milyen lesz a libyojimbo-val
#44767: ez több videóban is látszott, hogy ha belövöd az üveget star marine-ban és túl nagy sebességgel repülsz be, ugyanúgy orrabuksz mintha oldalazva mentél volna be a gravitációba. Szerintem is kellemes megoldás Főleg ahogy érezni hogy lépdel előre hogy próbáljon talpon maradni orrabukás előtt, tehát nem csak "mozgás kikapcs, ragdoll bekapcs" orron csúszás.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #44764 üzenetére
Vótmáá
Régóta követem....
Én irtam neki hogy csak az idejét vesztegeli jelenleg még korai ezt tesztelni.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
Viszont most olvasom hogy a network bind culling már a 2.6.1-re be van tervezve, és hogy ez azt jelenti, hogy jelenleg a pályán minden entitás, minden karakter, npc, hajó, stb mozgása mindenkinek ki van küldve aki a szerveren játszik, ez az egyik problémája a jelenlegi netkódnak, ezt felváltja az a rendszer, ahol csak a közelben lévő elemek mozgásáról kapsz hálózati infókat, hasonlóan mint grafika esetében a culling, ahol csak azt rajzolod ki, amit látsz. Ez még nem a tejes refaktor, de már segíthet a sebességben.
#44768 : Sorry, nem került elém, igaz pénteken jelent meg a videó, szóval azért annyira nem lerágott csont még talán
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #44769 üzenetére
Ez csak SM-ra vagy PU-ra is jönne?
Tehát akkor 3.0 helyett 2.6.1ben jönne vagy ez nem a teljes uj "netkód"?
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
válasz SkyS1gn #44770 üzenetére
úgy tudom a netkód közös. Pont hogy azért megy jobban a star marine fps ügyileg, mert ott ugye közelebb van mindenki és kisebb a világ, nem a sokszáz millió köbkilométernyi világ minden objektumának kapod meg a netes változásait, nem poppolnak csak úgy hármasával Geminik, AI hajók, stb. fps-t növelne, de a latency maradna addig, amíg nincs közelebbi szerver. De redditen magyarázták hogy ez a network bind culling mit jelent, szóval ha félrecsúszott valami infó, akkor az ott történhetett. Én is arra alapozok, meg arra hogy logikusnak hangzik, mert a culling számítógépi grafikában is ilyet jelent.
Szóval amennyire értem, már a 2.6.1-ben is jönne egy netkód változás, ami sokat segíthet a PU fps ügyében, de ez nem ugyanaz mint a netkód refaktor (amikor nem csak azok változnak hogy milyen távoli objektekről kapsz infót, hanem maga az is hogy milyen adatok jönnek-mennek a kliens és a szerver között, milyen csomagokban, úgyon, milyen feldolgozási ütemezéssel, stb). Aztán reméljük így is lesz, és már a 2.6.1 is dob a sebességen.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
pgabor26
tag
-
pgabor26
tag
-
Stilinski
aktív tag
-
Eniral
tag
Remélem a Cuttlas is becsúszik majd ..
-
devast
addikt
válasz Menthirist #44769 üzenetére
Ez még mindig csak az engine felkészítése a normális netkódra. Habár ez járhat durva teljesítménynövekedéssel is, ez még mindig nem a teljes netkód csere lesz
-
veterán
-
pgabor26
tag
*csába. Raknám ki az új cikket, erre
"Hiba az adatbázis-kapcsolat létrehozása során"
[ Szerkesztve ]
-
pgabor26
tag
-
pgabor26
tag
-
Stilinski
aktív tag
Itt van két rendszerleírás:
star-citizen.hu
-
pgabor26
tag
Elhallgatott Történetek #03
Ezek olyan 2-3 órásak.[ Szerkesztve ]
-
pgabor26
tag
Megfigyelő Lifestyle #02
Na, ez hosszú volt.Már csak 1+2 cikk van hátra.
[ Szerkesztve ]
-
pgabor26
tag
-
pgabor26
tag
Ezzel beértem a CIG-t!!!!! Már csak két kimaradt cikk van, ami nagyon úgy tűnik, szintén az én feladatom lesz.
Köszönöm Anyámnak, mert nélküle itt se lehettem volna!
Ma még jön a kapszula is! -
Volfram42
senior tag
Jött ATV: [link]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
pgabor26
tag
-
Fred23
nagyúr
válasz Stilinski #44787 üzenetére
Azt nem lehet tudni, hogy emelik -e még a hajók poligonszámát? Ugye nem dolgozzák már át őket nagyon részletesebbre? Lehet már tudni az egyes hajók talán már végleges poligonszámát?
Nem nagyon követem a játék fejlesztését már jó ideje, pótolni kéne, tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Fred23
nagyúr
válasz Szőrös #44795 üzenetére
Az jó hír! Én nem vagyok képben, azért kérdeztem! A gépigényre nézve gyógyírként hatna egy jelentősebb poliszám-csökkentés, másrészt érthető, hogy meg kell találni a kompromisszumot a szépség és a jó futtathatóság között, és hogy ez a kompromisszum CR döntése alapján fog realizálódni, tehát vélhetően a gépigény el fog szállni.
-
Coyote05
tag
Jó régen játszottam a játékkal, ma ismét beléptem. Lehet csak szerencsém volt, de egyszer se fagyott ki. A hajómat ellopták, amit jeleztem chat-ben, erre felajánlotta valaki, hogy értem jön és visszavisz Olisar-ra. Még kilépésnél sem omlott össze a játék! Mi történt itt kérem szépen? Vagy csak sikerült jó szervert kifognom?
Star Citizen: CoyoteHUN
-
devast
addikt
-
Coyote05
tag
Van valami hozzávetőleges dátum a 3.0 kiadásáról? Úgy tudom van egy ütemezési terv, amit néha belinkeltek, azt hol találom az rsi honlapján? Köszi
Star Citizen: CoyoteHUN
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Elektromos autók - motorok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Egérpad topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- XGS24 - Bemutatkozott a DOOM - The Dark Ages
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- MacBook Pro Retina M1 PRO CHIP 14" 10C / 14C / 16GB RAM / 1 TB SSD - 60 nap Garancia
- ARCTIC P12 PWM PST A-RGB
- Arctic Cooling P14 PWM PST A-RGB
- ÚJSZERŰ! Lenovo Thinkpad T470p / 14" full HD IPS / i5 7300HQ / 16GB DDR4 / 256GB NVMe SSD / HDMI
- ÚJSZERŰ! Dell Latitude 5400 / 14" full HD IPS / i5 8365U / 16GB DDR4 / 512GB NVMe SSD / HDMI / USB C
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen