Új hozzászólás Aktív témák
-
tom5598
senior tag
válasz cskamacska #46708 üzenetére
a csak így(joystick meg mi fene) lehessen kompetensen irányítani a hajókat szimplán hülyeség amit sokszor megmondtak a fejlesztők is. a munkák és mechanikák megtanulása meg, szintén mondták, hogy nem nehéz kipróbálni de kell hozzá idő míg az ember belejön, van ahol nem lesz realisztikus a játék de ez várható hiszen ezért JÁTÉK.
[ Szerkesztve ]
-
Stilinski
aktív tag
Aki tolt like-ot, az nézze már meg magát, hogy itt szerepel-e, mert akinél le van tiltva a likeolt oldalak mutatása, azt nem látom a tagok között
[ Szerkesztve ]
star-citizen.hu
-
Stilinski
aktív tag
star-citizen.hu
-
PhilBrick
őstag
válasz Stilinski #46711 üzenetére
Köszönönjük, anno nem olvastam.
Ezen viszont fennakadtam: "A Squadron 42 számára is érkezik majd egy nyilvános ütemterv. BoredGamer látogatásakor ez még nem volt mélységeiben kidolgozva, részletezve, de azt ígérték, hogy fejleszteni fogják, mire kikerül."
Mégis minek hozzá publikus ütemterv. Ami ráadásul még nincs is kiadható állapotban. Mi meg közben már a kiadásban reménykednénk... -
duvi
nagyúr
válasz Stilinski #46711 üzenetére
Ismét köszönet a fordításért!
"A bevételeket olyan forrásokból kívánják fedezni, mint az UEC vásárlás a játék elkészülése után, mivel a játékos egy részének rengeteg ideje lesz, hogy pénzt "farmoljon", másoknak játékosnak viszont nem lesz annyi ideje, ezért vásárolhat UEC-t, hogy azt hajóra, vagy fegyverre költse."
Ennek erősen P2W szaga van -
veterán
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #46715 üzenetére
Attól még P2W marad ez a megoldás. Miért nem outfitekből szereznek pénzt? Az nincs hatással a játékmechanikára, de tuti, hogy hosszútávú bevételt biztosítana számukra.
-
cskamacska
addikt
Nem tudom hol tetszett lenni majd két hónapja mikor abbeli reményemet fejeztem ki, hogy nem lesz nagyon gründolós a játékmenet.
Na erre a következő válaszokat kaptam innen a topikból, és nem a megvett előnyüket féltő grand admiralok reddites fészkéből, szóval ezek még a józanabb vélemények
"már ne is haragudj de nagyon remélem ,hogy hónapokig kell majd szenvedni egy saber-ért"
"Ugyis rinya lesz, megkonnyitik, aztan annyi, mindenkinek idrise lesz"
"+1
meg nem csak cserélgetni lehet a hajókat hanem fejleszteni, a saber rossz példa volt. A hajó árak meg vlaszeg meredeken mennek fel minnél nagyobb a hajó.""És egyet értek az előttem szólókkal, hogy bizony itt tuti sokat kell dolgozni egy jobb hajóért. Nem fog itt mindenki idrissel futkosni pár hét után..."
"Vagy ott az Elite Dangerous, ahol egy kezdő játékosnak keményen meg kell dolgoznia egy komolyabb hajóért."
Hja kérem, a grindra bizony valós igény van. Már pedig azt nem engedhetik meg maguknak, hogy mindenkit köteleznek a heti 40 óra játékra, mert akkor a (józan életet élő ) felnőtt közönség teljesen kiesik, valahogy kell egy shortcut hogy kevesebb időtöltéssel is lehessen jutni valahova.
..És akkor el is jutottunk az RSI Pledge Store-jához, ahol nem erőt, meg funkcionalitást vesz az ember 170-350 dollárokért, hogy ne kelljen később 1200-2000 órát fetch questelnie, hanem teljesen önzetlenül anyagilag támogatja a Nagy Álom elkészültét..
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én azt nem értem, hogy ez mitől lesz P2W. Mármint ez nem egy tisztán PvP játék, ahol győzelmet vásárolsz. A grindet ne tudod rövidíteni, de attól te még nem nyersz semmit, csak lesz egy nagyobb hajód, több nyüggel. Még ha katonai pályán mozogsz, akkor se feltétlenül minden a pénz, mert a jó fegyverkovácsokat meg kell találni, a legtübb tipikus katonai cucc emg limitált képességekkel bír, nem lehet a végtelenségig kitolni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
LBandi
aktív tag
válasz Stilinski #46711 üzenetére
Köszi a fordítást!
Láttátok már a tegnapi Atv-t? Porcgen bolygókról volt benne szó. A wip-es zöld bolygó képek elég tetszetősek.
Btw nem volt említés barlangokról, ráadásul a youtube kommentek között ezt találtam:
"Sort off. Still doesnt have 3D terrain. SC uses height maps which takes 2D data and adds depth depending on the value at an XY. Not overhangs or caves are possibe. They have better asset placement, (the best ive seen) but thier terrian system doesnt come close to NMS.""Az igazi EMO-s halva születik."
-
Hauptmann
addikt
válasz TESCO-Zsömle #46718 üzenetére
Szerintem attól, hogy majd aki kezdésként negveszi a nagyobb hajót és/vagy komolyabb fegyvereket, valószínűleg rá fog szállni a kis kezdőhajós játékosokra. Sajnos alap PvP tulajdonság.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Hauptmann #46722 üzenetére
Ez ott bukik, hogy a grief nem kifizetődő. Ezy részt. Másrészt a kezdők nem mennek olyan helyekre, ahol nekik nem biztonságos, mert ott az NPC-k is elkenik a szájukat.
Harmadrészt meg a terület nagy. Nagyon nagy. Minél inkább távolodsz majd a "Fullsec"-től, annál inkább csökken a "népsűrűség. Az isten háta mögött nem fogsz lépten-nyomon jàtékosokba botlani.
Végül pedig "Odakint" minél kisebb hajóval mész, annál nehezebb lesz megtalálni téged.
Ennek ellenére nyilván lesznek grieferek, hisz konkrét org-ok jöttek létre ezzel a céllal, de nem hiszem, hogy több áldozatuk lesz, mint mondjuk az NPC kalózoknak, vagy a Vanduul-nak...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Hauptmann
addikt
válasz TESCO-Zsömle #46724 üzenetére
Legyen igazad.
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #46724 üzenetére
btw ha már hajó méret... Az a Reclaimer az AtV-ben kellemesen nagy
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #46718 üzenetére
(#46717) cskamacska
Igen, követem az eseményeket (még ha ritkán is írok mostanában). Azt nem is vitatom, hogy szükség van a jelenlegi támogatásokra, hogy haladjon a fejlesztés. Azt is megértem, hogy ennek fenntartásához nem lenne elég, ha csak kozmetikai cuccokat kapnának a támogatók. Viszont arról (is) szó volt, hogy a megjelenés után, nem lehet hajót vásárolni. Szerintem az UEC vásárlás még nem lenne gond, ha ebből nem lehetne hajókat/fegyvereket vásárolni. Ehhez csapjuk még hozzá a Star Marinet. Ha itt is lehetséges lesz fegyvereket és páncélokat vásárolni, akkor bizony hátrányba kerülhetnek azok a játékosok, akiknek kevés az idejük és nem akarnak/tudnak valós pénzért vásárolni. Persze a fentiek még mindig csak tervek és nincsenek kőbe vésve, csupán megakadt a szemem, ezen a vásárlási lehetőségen a Foundry 42 cikkben.
-
veterán
Az, hogy a játékban UEC-et szerzel, és lehet pénzért venni is, de utóbbiból nem lehet bizonyos dolgokat venni, nem megvalósítható, félrevezető, perképes. Ha külön pénznem lenne, akkor meg elindultunk a F2P játékok gold vs gem rendszeréhez, ami szintén kiakasztó tud lenni, még úgy is, hogy ez esetben pont a gem érne "kevesebbet", hisz nem lehet belőle egy csomó dolgot venni. Szerintem nem kivitelezhető normálisan.
A megoldásnak azt látom, amit ők is kommunikáltak eddig: limitált mennyiségben lehet pénzért is venni UEC-et. A visszaéléseket nem lehet vele megakadályozni (gold farmerek, adok másnak pénzt hogy vegyen uec-et és utalja el, stb), de nehezíteni lehet. Ha valóban ez lesz a helyzet, akkor innentől már csak az árakon múlik, hogy hány hónap alatt tud megvenni egy drágább hajót az illető csak befizetésekkel. Ugyanakkor ez is kényes terület, nem húzhatod meg túl alacsonyan a havi limitet, mert akkor nem fognak befizetni és nem fogja eltartani a rendszert, viszont nem lehet túl magas sem, hisz akkor átcsaphat részben P2W-be (ami azért még így sem teljesen igaz, a már ecsetelt világméret vagy az ügyesség alapúság miatt). Azon meg ne lepődjünk meg 2017-ben, hogy bizonyos fegyvereket pl grindeléssel kell unlockolni vagy befizetéssel gyorsítható. Ezer meg egy multis AAA játék csinál hasonlót.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #46731 üzenetére
Szerintem bevétel szempontjából, életképes megoldás lenne az outfitekre építkezés is. Több F2P játékot is ismerek, amik évek óta így működnek (pl.GW2, TESO). Na mindegy. Még messze van a cél. Addig sok minden változhat és kitisztul a kép, hogy mi mennyire életképes
-
tom5598
senior tag
válasz LBandi #46721 üzenetére
Hali! Lesznek barlangok csak nem a bolygó geometriát használják majd, az előző heti atv ben mutatták hogy milyen szépen tudnak lykat rakni a geometriába, az lesz a barlangok /szakadékok stb "bejárata" a széleket ell kell simítani pár kővel meg ilyenekkel és máris kész egy jól kinéző barlang bejárat vagy szakadék stb.
(#46733) cskamacska: Hozzá vágsz Chrishez 1 milliárd $ és úgy begyorsul a fejlesztés....
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Szőrös #46735 üzenetére
Igen, ez megvan Szerintem megjelenés után, még többen adnának ki pénzt az egyedi ruházatokért, festésekért, bútorokért, hajódíszítő elemekért... TESO-ban sok ilyen vásárolható és van ami csak limitált ideig kapható, hogy ne legyen belőlük tucattermék. ED-ben is jól pörög a hajó és ruhafestés, matricázás, optikai tuningolás. Nem kevés pénz jön be ezekből az eladásokból. Jelenleg ez kevés lenne a hatalmas kiadások finanszírozására, de megjelenés után már elegendő bevételt hozna az üzemeltetéshez.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #46737 üzenetére
Én nem, de látom, hogy több online játék is ezekből tartja fenn magát.
-
tom5598
senior tag
-
duvi
nagyúr
válasz tom5598 #46739 üzenetére
Mint írtam, nem a fejlesztési fázisra gondoltam Kicsit olvass vissza...
" Jelenleg ez kevés lenne a hatalmas kiadások finanszírozására, de megjelenés után már elegendő bevételt hozna az üzemeltetéshez."Az egész gondolatmenet onnan indult ki, hogy anno kijelentették, a megjelenés után nem lehet hajókat vásárolni. Ehhez képest BoredGamerUK mostani látogatásakor ez hangzott el:
"A bevételeket olyan forrásokból kívánják fedezni, mint az UEC vásárlás a játék elkészülése után, mivel a játékos egy részének rengeteg ideje lesz, hogy pénzt "farmoljon", másoknak játékosnak viszont nem lesz annyi ideje, ezért vásárolhat UEC-t, hogy azt hajóra, vagy fegyverre költse." -
Drenadar
Topikgazda
Nem tudjuk a részleteket. Pl az árakat meg a limitet. Addig kár bosszankodni ezen.
Lehet csak egy kis segítség lesz annak aki tényleg nem tud grindelni.
Volt már olyan teória is hogy annak is segítség lehet aki elveszti a hajóját és nincs pénze arra hogy a biztosító által vissza adott alap hajót használhatóra felszerelje.
Kétlem hogy a limit olyan magas lesz hogy abbol hamar durva hajót is lehet venni...
[ Szerkesztve ]
-
duvi
nagyúr
válasz Drenadar #46741 üzenetére
Rendben, legyen így. Csupán megakadt a szemem a fenti sorokon és lehetséges veszélyforrásként értelmeztem a játék működtetésével kapcsolatban. Szerintem nagyon sok múlhat egy megfelelően kialakított üzleti terven. Akár a játék léte is.
(#46742) tom5598
Ezt te se gondoltad komolyan Tehát szerinted a megjelenés után is kelleni fog a jelenlegi fejlesztői létszám?[ Szerkesztve ]
-
tom5598
senior tag
mivel még 2 AAA minőségű sq42 epizódot akarnak csinálni meg közben a PU fejleszteni igen kelleni fog, nem egy egyszeri studió ez , a cloud imperium games már sokkal több és más játékokat is simán tudnának csinálni főleg a saját engineükkel, arról nem is bszélve hogy lehetne integrálni őket a star citizen univerzumba mint minijáték szóval nem amint "megjelenik " a SC ugyanúgy fejlesztik a játékot elvégre 400 csillagrendszert szeretnének csinálni a játéknak és 100 al indítani (azt hogy megoldható e 100 megjelenésre most ne firtassuk)
-
#45997568
törölt tag
Ha bent marad a credit vasarlas lehetosege megjelenes utan az bizony pay to win. Jatekbeli elonyt tudsz vasarolni. Pont. Az hogy az mire eleg az megint mas kerdes, vissza lehet majd elni a rendszerrel es vissza is fognak. Szerintem.
Jo par MMO-ban lehet venni cuccokat, amik skinek, festekek, ruhak, csilli-villi cuccok amik nem adnak semmilyen elonyt, itt is lehetne ezzel elni. Uj fegyver skinek, hajoskinek, ruhak, ekszerek, pet-ek... GW2-ben a tobbszoroset elkoltottem ilyen marhasagokra mint amennyiert a fullos csomagokat vettem...
(#46746) duvi: ez jo
[ Szerkesztve ]
-
tom5598
senior tag
nem lógó nyelv nézz meg bármely sikeres studiót, creative assembly csak total warokat csinált egy jó ideig szépen növekedett mára már egy 500-600 fős több részlegből álló csapat lett ha sikeres egy studió igenis növekszik ennyi , és CIG is mondta nem más játékost is képesek csinálni és amint végeznek sq42 epizódokkal valszeg hozzá is fognak.
a studió felépítés aztán leépítés az 1 jatekos studióknál van, remek példa a zenimax online studió (TESO) kezdetben sokan dolgoztak rajta aztán a nagyja el is ment mert mást nem csinálnak csak tartalmat adnak ki rá.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bluetooth hangszórók
- Óra topik
- Xbox Series X|S
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Politika
- iPad topik
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG OLED55C37LA GYÁRI GARANCIA 3 ÉV
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen