Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz PROTRON #23484 üzenetére

    Kevés ember van, aki nem profitból él, de nem is erről van szó, a válllakozásnak is profitot kell termelni, a munkatársnak a saját munkabérén túl az eszközök és a nem profittermelő munkatársak bérét is ki kell termelni, és ugye a főnök 3 évente új bmw-t akar. :D
    Szóval mindazért, hogy haladjon a munka, a kiszállós ember nem csillagtúrában száll ki, az a mentő, tűzoltő, akik halaszthatatlan, sürgős esetekhez vonulnak. Egy normális ügymenetben minden ilyen telefonn bejelentkezős hibára van egy adott időkeret, ami még az ügyfelek 90%-ának megfelel, a maradék 10%-ból 24 órán belül 5%-nak azonnal kell sürgősségi felárral is, a maradék 5%-nak valami nem jó, ezért nem minket választ, őket el kell engedni.
    Szóval a munkatárs bemegy reggel, és az adott napon egy bizonyos területen járja végig az ügyfeleket, ezért a napi 8 órában elérhető ügyfelek száma eleve több lesz, mint ha minden ügyfél után visszaautózna a központba, az autózáshoz nem kell ups- központifűtés- duguláselhárítás- szakértelem, ritkán jó üzlet, hiszen az autó, gumi, fék is kopik, és 1 óra alatt elégetsz 6 liter üzemanyagot mindenképp, autópályán is, dugóban állva is, az meg óránként nem kevés pénz.
    Ráadásul túrába rakva az egy ügyfélre jutó költség a töredéke lesz az előző verziónak, ebből aztán vagy ingyenes kiszállást lehet csinálni, vagy kedvező árú kiszállást, vagy bármi, én pl nonprofitra hozom ki a kiszállítást, és sokszor postai ár alatt juttatok el termékeket olyan helyekre, ahova a normál kiszállító vállalkozások lassabban, drágábban, nyűgösebben szállítanának, nálam ez egy szolgáltatás, cserébe a másik oldalon ott marad a profit.
    De nem nagy dolog ez, így csinálja minden háztartásigép- szerelő, tévészerelő, gázszerelő, stb stb stb, van 20-30 címük, végigcsörgeti őket, hogy holnap tud menni, napközben, reggel- este jó-e, legyen otthon valaki, kb ekkor megy.
    Én is voltam olyan kicsi, amikor egyik héten el kellett egy nagyméretű terméket szállítanom Szegedről Miskolcra, majd jövő héten újabb vevő telefonált, aki miatt újra kellett menni, nem volt gond, kifizették, csak a kiszállítás más feladatoktól vette el az időt. Bizony bizony, ilyen a biznisz, egy bizonyos méret fölé kell nőnöd, hogy csökkenthesd a költségeidet, és hatékonyabb lehess..
    Azzal nincs baj, ha valaki profitot termel, csak a 17K kiszállásra borzasztó sok, pláne hogy egy halom akksinak mindegy, hogy a raktárban pihen, vagy a szervizes kocsiban van, azaz ha magával viszi a szervizes legalább a népszerűbb méretek, kapacitások egy bizonyos mennyiségét, akár a napi ügyfelek meglévő típusait, hiszen tudja, milyen eszközhöz megy ki, és annak milyen hibajelenségei vannak, akkor megspórol egy újra- kiszállást, hiszen ha egyszer kimegy, és csak akksi baja van, mint az esetek 95%-ában, akár helyben is cserélheti, olcsóbb az ügyfélnek olcsóbb neki, hatékonyabb a munkavégzés, mert a heti 40 órában nem mindegy, hogy 20 vagy 50 ügyfélnél jártál.
    Szóval maradjunk abban, nem tudjuk, mi volt a dolgok menete, nem tudjuk, mi került bele, de 3 db 9Ah-s akksiért és a beszerelésért nem kevés az 50K.

    Persze ha Szécsényből kell Siófokra kiszálni, vagy Szegedről Sopronba megy az ember mosógépet javítnia, akor vlaóban jó sokat kell kiszámlázni a kiszállásra, de azért semmiképp sem életszerű, hogy a kistállás a végösszeg 30%-a fölött van.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák