-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
DZs
senior tag
válasz Beerdrinker #20597 üzenetére
Elnézést, rosszul kérdeztem, a kiáltás feloldására gondoltam. Két kiáltásom volt a legelső sárkány előtt, ami csak az egyik kiáltást oldotta fel. A következő két sárkány lelkét beszívtam, de nem oldották fel a Tűzlehelletet.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Akkor még nem szerezted meg hozzá a feloldandó maradék két szót. Meg kell tanulni a szavakat, utána lehet csak feloldani őket sárkánylélekkel (játékon belüli Helpben természetesen ez is benne van).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Beerdrinker
tag
Én úgy tudom, hogy nem kell a feloldáshoz a kiáltás mindhárom szava... Az elsőt azért kaptad meg, mert bele van szőve a történetbe, a többit neked kell feloldanod. Ha ráviszed a kiáltásra a nyilat, azt hiszem írja is melyik billentyűvel tudod megtanulni. Persze csak ha van sárkány lelked...
"Where is Jessica Hyde?"
-
Prosector
addikt
válasz Beerdrinker #20604 üzenetére
Kiáltani már egy szóval is tudsz, de úgy a legerősebb a shout, ha az összes szót tudod.
-
Freeman007
aktív tag
válasz Beerdrinker #20604 üzenetére
Alapértelmezetten az "R"-rel. Ha ráviszed az egeret akkor még nem fogja kiírni, én szívtam ezzel. Azt hittem automatán feloldódnak, de nem.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
neko18
senior tag
Üdv!
Kedvet kaptam a skyrim modoláshoz ismét, de folyton kicrashel az asztalra a játék hibaüzenet nélkül. A boss nem mutat komolyabb hibát, próbáltam kilőni az új modokat, de valamiért ugyan úgy van hiba. De előtte is volt egy csúnya karater mod hibám: a nyak és a test más színű és textúrájú.
Szeretnék kérni egy véleményt szűz skyrim-ra milyen modokat tegyek fel sorban.
Ami érdekel leginkább:
ENB
szép textúrák
karaktermodellek~abból is UNP tetszik inkább (női karakter) (Ehhez hasonlót szeretnék összehozni)
Vagy valami ilyesmit:A ruhákat, fegyvereket és armor-okat már megoldom.
kdxsv
-
neko18
senior tag
válasz Beerdrinker #20608 üzenetére
A Tiri féle beállítások nekem annyira nem jönnek be. Túl fantasy szerű lesz.
Jobban szeretem a letisztult, realisztikus, enyhén homályos grafikákat
Tehát ne mennyen át az enb kékesbe vagy sárgásbaIlyesmire gondoltam:
[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
bugylee
tag
válasz neko18 #20607 üzenetére
Ez a Skyrim, itt mindenki szép akar lenni. Olyan mint egy sorozat csupa jóképű szereplővel.
Személy szerint az UNP-t még soha nem raktam fel, meg nem is tetszenek az ilyen mangás fazonok. A Redux volt fent, meg XP 32 maximum skeletons, ragdoll, stb., de utolsó telepítéskor kihagytam őket. Igazság szerint azért, h a karim a hátán vigye a pajzsot és ne kézben, nekem nem ér meg 5 modot felrakni és még extra pecselgetni, így most ilyesmi vanilla. Amiket én alapnak ajánlok:
Skyrim Redone - elég sok dolgot lefed. Vanilla, csak nehezebb vmivel.
Vagy Requiem - ez a legnehezebb játékmenet, totál átalakítja a játékot.
Immersive armor+weapons
Weapons and armor fixes és egyéb pecsek
Convient horses, guard dialogue overhaul, stb., a szokásos modok amik nem kavarnak be másnak (v csak kicsit)Frostfall, Wet and Cold és Real Shelter. Alap. Jöhet még új vidék, küldik, (Falskaar,stb.), SIC, SkyTest, és egyéb vackok.
Kép és hang ügyben van választék bőven. Ilyen-olyan ENB, fénybizergáló szarok, injectorok, de általánosságban 4 nagy modhoz lehet kötni mind.
1. CoT - Climate of Tamriel és a javításai.
Talán a legismertebb időjárás+fény mod. Szerintem nem izgalmas, a fényei kimondottan szarok. Mintha nem vettek volna figyelembe bizonyos fizikai törvényeket az alkotók. Nem rossz, csak van jobb.2. RLO - Realistic lighting overhaul
Nem rossz, de semmi extra. Az árnyékai kicsit sötétebbek mint a CoT-nak, de CoT v RLO igazából mindegy.3. ELFX - Enhanced Lights and FX
Sztem nagyon jó mod, csak gép kell alá. Annak ellenére, h állítólag kevésbé gépigényes mint az RLO, képes az fps a béka segge alá esni, viszont tud olyanokat, amiket másik modok nem. Ilyen pl, h a gyertyák füstölnek. Viszont a dungeon és interior eléggé kontrasztos, sokak szerint túl sötét. Sztem pont jó.4. RCRN AE - Realistic Colors and Real Nights
El is érkeztem a mondókám lényegéhez. A legjobb időjárás és fényeffekt mod. A kinti részeken ha változik az idő nagyon, de nagyon élethű. Köd, eső, stb., csak a legjobb. Az exterior részek egyszerűen tökéletesek, na. A fények is teljesen korrektek, bár egy-két apróságot átvehettek volna az ELFX-ből. Jó hír viszont, h injectoros és egy indító panelről állítható benne minden. Így akinek sok a HDR v a szín, nyugodtan állítgathat rajta. RCRN+ELFX, kis megkötéssel elfér a kettő egymás mellett. Az RCRN legyen a kinti, az ELFX meg a benti világítós. Tökéletes lesz.Mert tudni kell, h mindnek vannak gyengéi, ki ebben ki abban domborít. De a legkiegyensúlyozottabb az RCRN. A kinti részeken verhetetlen, belsőkre meg ott az ELFX.
Az, h kell e még ezek vmelyikéhez ENB, az egyéni döntés. Viszont az ENB már önmagában befolyásolja a fényeket, így aztán születhetnek furcsa megoldások. El kell találni megfelelő arányt. Az FPS-nek viszont odaver rendesen és jó vas kell neki. RCRN+ELFX kombó mellé felesleges, az FXAA része is jó.
Hangnak két nagy van, az AO - Audio Overhaul és a SoS - Sounds of Skyrim. A SoS moduláris (város, természet és dungeon), az AO egy szösszenet. Nekem az utóbbi jobban tetszik, sokan a SoS-ra esküsznek. Ekkor már úgy 50-60 modnál járunk, dióhéjban ennyi. Szándékosan nem említettem kurva jó, de félbehagyott modokat, mint az Immersive Interiors, amiért nagyon kár. Átlátszó ablakok, bentről látod, h kint havazik v esik v süt a nap. És azok a fények...
-
neko18
senior tag
válasz bugylee #20610 üzenetére
Megtaláltam, azt a felhasználót akinek a képeit nyomtam be, de annyi modot sorolt fel, hogy szerintem ha elkezdeném felrakni őket tuti hogy nagy ütközés lenne
Egyébként itt van:
KLIKKJó lenne megtudni hogy milyen sorrendben rakta fel őket, valamint hogy az adott modból melyiket használja. Mert szerintem pl 2-3 víz mod az ütközni fog és kicrashel.
[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
addikt
válasz bugylee #20610 üzenetére
Helyesbítés: UNP csak egy test+textúramod, és nem mangás. A csajos kép az már valami másból van (ami lehet hogy használja az UNP-t is), aminek fej és az arc biztos sajátja (sőt a képeket elnézve a test-textúrát is cserélte, ez nem az UNP alapértelmezettje).
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
bugylee
tag
válasz genndy #20613 üzenetére
Tom mi az UNP . Csak összevontam egy mondatba két gondolatot. Mint mondtam, nem variálok a skeleton modokkal. Akarok egy pajzs a háton+kard oldalamon csontit, 5 modot kell feltennem miatta. Ráadásul Reprocceres az egyik, amit még másik mod miatt szintén Reproccelni kell, majd végül spéci .exe-vel kombinálni. Na ne.... Azt holnap megtetszik egy mod, csak az 5 vmelyikével nem kompatibilis és megette a fene.
Visszatérve az előző posthoz, ajánlom az RCRN-t. Installálod, megnézed, ha nem tetszik uninstall.
Viszont egy rohadt player house modot nem találtam még, ami megfelelt volna. Pedig nem nagyok az igények. Legyen központi helyen, legyen benne alkémia+enchant, meg kovács dolgok. Legyen egy ágy meg a pár láda tárolni és kész. Ami van ilyen, az a térkép szélén van, vagy nem egy cellás és 2x tölt mire odaérek az alkémiás asztalhoz, vagy összeveszik mással, v akkora, h elveszek benne, stb.
Erre gondoltam egyet és tegnap 15 perc munkával csináltam magamnak egyet Whiterunhoz közel. Kb úgy néz ki, h fogtam egy házat komplett, CTRL+C, kerestem neki egy helyet, CTRL+D, kitöröltem belőle a lakókat meg a felesleges tárgyakat, tettem be ami kell és voilá. Kész az .esp, ami ragyogóan műxik.
-
Beerdrinker
tag
Ez egy elég pofás kis kecó...
"Where is Jessica Hyde?"
-
neko18
senior tag
válasz neko18 #20614 üzenetére
Nexuson ne is keressétek ezt a race-t, én sem találtam meg!
Itt található meg!
és vigyázat mert van NSFW tartalom isEgy orosz oldalra vezet át ahova regizni kell és úgy leszedhető (300MB)
kdxsv
-
neko18
senior tag
válasz KisTücsök #20618 üzenetére
A srác gépe:
i5 2500K @ 5Ghz
Asus P8P67 Deluxe B3
2x4Gb Corsair Vengeance 1600 @ CL8
MSI GTX 970 Gaming
Auzentech Forte
Corsair HX 520
Samsung EVO 250Gb
2x Seagate 7200.11 1.5Tb
1x Seagate Barracuda Green 2Tb
1x Seagate Barracuda 7200.14 3TbSzvsz nincs nagy gépigénye a dolognak ha megfelelő enb-t használunk. Ki kell tapasztalni és játszadozni. Nekem is volt olyan enb ami 30 fps-re levitte a játékot és csúnyább volt mint az ami simán vitte 60 fps-el....Sajnos elég hosszú folyamat a modolás, de most megint kedvet kaptam a dologhoz, szóval megpróbálom. Most megint szűz skyrimról indítottam, kiderült hogy egy nem NMM installer esp okozta a crash-t....
Ezt nagyon tudom utálni mikor már fent van kb +200 mod, felraksz még 3-at aztán teljesen becrashel a game és kezdheted elölről az egészet, mert felülírta a fájlokat....A BOSS kb. alig használható (ritkán oldja a problémát nálam, sőt sokszor csak összekutyulja), a TES editor pedig kínai számomra....
Egyébként nem tudtok valami normális hibakereső plugint a játékhoz? Jó lenne ha lenne valami normálisabb is, vagy pl beleépülne a NMM-be
[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
woryz
senior tag
Mióta újra tettem a játékot, és feltettem az unofficial patcheket, csinálja a vicces dolgokat... +1 stormcloack a kínzókamrában, szövegelés csata közben (mintha vége lenne a csatának), még le se érek a lépcsőn az egyik birodalmi már halott (kínzókamrában)... Tovább nem is néztem... Mi a fene van? Elvileg jó a sorrendem, + csak egy mod van fönn (98 more summonable)...
-
-
bugylee
tag
válasz neko18 #20619 üzenetére
Ja persze, 110.000 ft egy olyan kártya. Azért az a konfig is elég suta, i5 2500K nem egy mai gyerek. Alapból 3.3G, 5 gigán mennyit fogyaszthat vajon? A hűtéséről nem beszélve. Anno azért volt nagy sláger, mert nincs benne szorzólock és lehet pörgetni. Ehhez van kemény 8G ram...
Azért azokkal a számokkal vigyázzunk. 60 fps nem lehetetlen stabilan, csak gép kell alá. Pontosabban kártya mert nem proci függő a motor. Mondjuk 1920x1080 azért általános, ehhez 60 fps ENB-vel nem kis dolog Skyrimban. Azt meg elárulom, h az ÖSSZES ENB uarra az alapra épül. Sőt, régebbi .dll valszeg még lassabb is. Annyi az eltérés köztük, h milyen funkció van bennük bekapcsolva. Ha itt minden fűszál, fa, tereptárgy minőségi árnyékot használ, + van hozzá DoF, SMAA meg egyéb nyalánkság, abból a 60-ból könnyen lesz 20.
A BOSS helyett meg ott a LOOT, az az utódja.
-
neko18
senior tag
válasz bugylee #20622 üzenetére
Nekem van jó enb-vel, modolt textúrákkal is 50-60 fps-em a hd 7870-en (nem CF). Memóriám is csak 6 GB van és nem magas órajelűek, szimpla 1333 Mhz...Felesleges nagyobb órajel, a játékok úgy sem használják ki. A procit sem nyúzom mert minek? Az fx 6300 bőven kihasználja az adottságait, pedig vízzel ezt is lehetne hűteni egészen 4,5-5 Ghz-ig.
Minden egyes kis apró tárgyra, fűszálra meg felesleges élsimítást meg minőségi árnyékot rakni, mert úgysem látod ha csak nem makrózol. Ezer féle fos enb is van aminek sosem láttam értelmét, főleg a túlexponált, hyper-fényes, hyper-effektes grafikai módosításokkal még játszhatatlan is lesz a játék (legalább is számomra nagyon zavaró).
Ha valaki kíváncsi lenne pár enb összehasonlításra FPS-el az: KATT ide
Két ENB között is van simán 20 fps különbség beállításoktól függetlenül[ Szerkesztve ]
kdxsv
-
bugylee
tag
válasz neko18 #20623 üzenetére
Teljesen mindegy, h 20 v 50 fps-t ír ki az akármi, ha szemmel láthatóan nem folyamatos a mozgás. Ha megnézed a videón a vizet láthatod, h gyönyörűen szaggat. És ez nem csak a videón van így, hanem minden olyan configon recegni fog a kép, ami nem bírja. Látható ha fordulsz, v a földet nézed futás közben. A kép receg, pedig 30 feletti fps-t ír ki az ENB.
Az árnyék meg nem azért van, h minden fűszál vessen árnyékot, de van egy olyan funkció, h ambient occlusion. Ezt v bekapcsolod v nem. Akkor lesz szép árnyék és térérzet v nem lesz. Ehhez tegyük hozzá a HD textura pakkot, az eredmény meg az, h 1G vramnál nagyon necces az egész. Márpedig az 1G vram eléggé általános, az asztali gépemben nekem is ennyi van. A laptopomban 3G vram van a kártyán, ott ilyen problémám nincs. A CTD-k jelentős része is ebből ered, h megtelik a memória. Hol van akkor még egy több résztvevős csata, aminél fontos a sima futás, különben nem lehet pontosan célozni.
-
neko18
senior tag
Pl ha tele volt modokkal akkor rossz esetben el sem indult. Jobb esetben pl eltűntek, láthatatlanok voltak tárgyak. Ezen kívül pl volt olyan is mikor egy ember a fő vonal alatt rossz irányba ment aztán nem tudott tovább menni a játék. Bár nem tudom pontosan miket old meg, csak azért tettem fel mert nagyon ajánlott a nexuson
kdxsv
-
addikt
Semmit. Azon nagyon is lelkiismeretes csapat dolgozik. Úgyhogy inkább az unoffot hagyd fönt. Ha azzal bármi is összeakad, akkor az az adott mod hibája, nem az unoffé. Vagy rossz a modsorrend. Vagy adott modnak kell az összes DLC (esetleg még azoknak is az unoffjai). De önmagában az unoff patchek nagyon tisztességesen össze vannak rakva. Ettől persze még akadhat össze moddal, de én biztos hogy akkor a modot gyalulnám, vagy legalábbis keresnék másikat.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
bugylee
tag
válasz neko18 #20629 üzenetére
Az unoff pecsek nem véletlen kellenek. Bethék elég slendriánul adták ki a játékot, nem véletlen, h az utolsó pecsükben is van dirty edit. A pecseknek menniük kell, sok mod el sem indul nélkülük. Amennyiben fura dolgok történnek olyan modokkal, amik köztudottan stabilak és jók, akkor a load orderben van a hiba. Minél lejjebb van egy .esp, annál inkább ír felül dolgokat. Tehát ha neadjisten van 2 modod, ami uazt a dolgot birizgálja, a load orderben alul levő felül fogja bírálni a másikat.
Mondjuk van egy armor mod, amiben dupla lesz az armor érték. Ha ezután jön egy mod, amiben uez az armor szerepel de más értékkel, akkor ez lesz a játékban is. Azon meg nem kell csodálkozni, ha x modban mondjuk 3 bandita van a házban y modnál meg van 5. Uez igaz a különböző fényeffektes modokkal is, csak ott a fények változnak. Egyikben van x helyen fáklya, másikban nincs, a harmadiknál meg egy gyertya ég azon a helyen. De ha úgy érzed, h te mindent jól csináltál és mégis hiba van a kezdéskor, akkor javaslom tegyél fel egy alternatív kezdési modot amivel átléped a Helgenes procedúrát.
Végezetül ha felteszi az ember azt a 20-40 modot ami igazság szerint alap, na kb akkor lesz olyan a játék, mint ahogy meg kellett volna jelennie.
-
woryz
senior tag
válasz genndy #20634 üzenetére
A töltési sorrendem a következő:
Ezek után jött az ominózus mód.Ahogy néztem, lehet, hogy megpróbálták kijavítani azt, hogy amikor lemész a lépcsőn, három stormcloack áll (amikor lezuhan a plafon), de zavaró, hogy még nagyban gyakom a harmadikat, de már pofázik Hadvar a kínzómesterrel...
Modot egyet akartam feltenni - 98 more summonables - de mikor leszedtem, a probláma továbbra is fenn állt... Egyszer már fönn volt az unoff, akkor nem csinálta (nem tűnt fel? nem mindjárt a legején raktam be?). Próbáltam újratelepíteni a játékot, akkor is maradt ez a nem túl nagy, de bosszantó "hiba".
@bugylee: Attól félek, nem csak az elején lesz ilyen, hanem valamikor később is, és nem szeretnék több óra játékot kukázni, hibák miatt...
@neko18: Köszi, de nem akarom agyon modolni a játékot, épp azért, hogy nehogy ne induljon el a játék / legyek kis sárga szivacs, stb .
-
Varlaisaran
senior tag
válasz bugylee #20635 üzenetére
"a load orderben alul levő felül fogja bírálni a másikat"
Nem ilyen egyszerű az. Az alul levő csak akkor bírál felül kizárólagosan, ha neki van más mastere a skyrim.esmen kívül (vagyis esmes mod), valamint az első mod nem tartozik szintén ugyanaz alá a master alá (más esm master, nem a skyrim.esm), továbbá feltételezve, hogy nincs mesterséges kényszerítés. Ha mindketten csak a skyrim.esm alá tartoznak (nincs függő esmjük) akkor a modindex, és/vagy a mentés állapota határozza meg, melyik nyer.
A dirty edit (meg még a wild editek, misplacementek, stb-k) nem mindig hibák. Néha így lehet (akarnak) valamit megoldani, ha a rendszer nem ad megfelelő opciót egy feladatra, vagy pl. megengedő kompatibilitás miatt (pl SI-nél). Minden hivatalos dlc-ben egy kevés "do not remove" edit, eltávolításuk több kárt okoz mint hasznot. Ha jól emlékszem, UESP-en ezek meg is vannak adva.35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
woryz
senior tag
Találtam egy youtube videót ahol ugyanúgy három stormcloack van a kínzókamrában, de az agyon van / volt modolva... Neki is fönn van az unoff, ez az egyedüli közös pont... Akkor annak kell okozni - a javításokon kívűl - a problémá(ka)t. Csak jó lenne tudni még mennyi ilyet okoz...
-
Freeman007
aktív tag
Nekem az unoff a lélekelszívást lőtte ki, hogy mennyit vacakoltam vele amíg rájöttem hogy mi a hiba. Magyarosítást tettem fel utána kezdődött, addig működött.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
addikt
válasz Freeman007 #20640 üzenetére
Nem, ez egy tévedés.
A hiba a Dragonborn DLC-ben van, nem az USKP-ban. Viszont mivel a hiba a DB-ben van, ezért persze hogy nem az USKP javítja, hanem az UDBP. Ha fönt vannak a DLC-k, akkor föl kell tenni azokhoz is az unoffokat. Unoffok oldalán ott a modsorrent, azt kell beállítani, akkor lesz jó.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
woryz
senior tag
válasz genndy #20641 üzenetére
Nekem fönn vannak az unoffok, több mindent tényleg javított (és még Lydia is kevesebbszer akad el sík terepen. ), de azért engem zavar, hogy még a csata közben elindul a csata vége dialóg. És még ki tudja, hogy mennyi ennyire (vagy inkább ennél nagyobb) hibákat vittem bele az unoffal.
Vagy másnál nem csinálja ezt az unoff? Ki tudná valaki próbálni? -
Freeman007
aktív tag
válasz genndy #20641 üzenetére
A tévedés jogát fenntartom Nekem a dlc-k az eleje óta fent vannak, de nincs hozzájuk unoff patch feltéve. Soltsheim-ben (vagy hogy írják) jött elő ez a lélekelszívás hiba. Ez kb fél éve volt, akkoriban raktam fel a magyarosítást és vele egy talán újabb unoff-ot és emlékeim szerint akkor kezdődött.
"A mai ember azon a pénzen, amellyel nem rendelkezik, megvesz egy sor olyan dolgot, amire nincs szüksége, hogy iriggyé tegyen vele olyan embereket, akiket nem szeret."
-
addikt
Este otthon kipróbálom már, de én állítom hogy ez nem az unoff hibája. Lehet még modsorrend-hiba is.
Freeman007: Solstheim az megint más tészta, mert akkor az simán lehetett a DB főküldije miatt. Egy ponton ugyanis elkezdi tőled lopkodni a lelkeket, és a küldi végéig ez meg is marad (nem mindig jelenik meg sárkánygyilkolásnál, de jó eséllyel). Illetve lehet még a szokásos "respawnolt-sárkány-nem-ad-lelket" dolog is.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Mynock
tag
Nem indul el a Skyrim.A Mod organizer szerint azért,mert hiányzik egy masters,mégpedig a Climates of Tamriel esm.
na de azt hogy tegyem fel,mikor leszedtem a 3.1 verziót és fel is telepítettem,így elvileg rajta kell lennie.
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Citizen
- Ukrajnai háború
- iPad topik
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Villanyszerelés
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Politika
- Azonnali mobilos kérdések órája
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest