Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bugylee

    tag

    ENB témában szólnék, biztos lesznek akik hasznát veszik. :K

    Tény, h visszafogja a gépet egy ENB, de lehet rajta segíteni egy kis mókolással. Kétfélét használhatunk: az első mikor fullos. Csillog-villog minden, van füst, köd, fényeffektek, felerősített színek, DoF, meg egy csomó ökörség. A másik, mikor ezekből kimarad jó pár dolog, ez a performance változat. Csak erről írnék néhány gondolatot.

    Először is kompromisszumot kell kötni. Játszani akarsz v képet készíteni, el kell dönteni. Ha kép kell akkor mehet a fullos, különben felesleges. Úgysem tudod normálisan futtatni, ráadásul szinte az összes bugos. Szal marad a performance verzió, ami sztem tökéletes. Melyek jöhetnek szóba? Youtube-on van egy csomó összehasonlító videó, érdemes párat megnézni. Aztán ha sikerült választani jön az első csalódás, h nem úgy néz ki. Mert kell hozzá egy valag mod, h úgy nézzen ki mint a képeken v videókon. Felesleges idegeskedéstől kímélheted meg magad ha szem előtt tartod a lényeget, miszerint a cél, h színes legyen a játék és legyen pár effekt.

    Már eleve ott kezdődik, h laikus letölti a Nexusról. A leírás szerint akarja telepíteni, de az első lépésnél belefut egy halott ENB linkbe. Ezt kiguglizza, de jön a többi gond. Hiányoznak hozzá programok, teljesen más dolgok vannak a fájlba csomagolva mint a leírásban. Például ott van, h DoF nélküli változat. Aztán játékban meg mégis van DoF, amit az újabb .dll-eknél Shift+Enterrel ki lehet kapcsolni sok más egyéb mellett. Feltéve ha tudja az illető. Meg feltéve, h utánna is marad e minden a régiben v összeomlik a program. Nem ragozom tovább, van velük baj rendesen.

    Ráadásul én még nem találtam olyat, ami valóban az is mint aminek mondja magát. H az ismertebbek közül mondjak, ott van a Sharpshooter ENB valamelyike. Kissé túlzó a saturation sztem és homályos az egész. Ráadásul a DoF túlzó, viszont az árnyékok benne döbbenetesen jók. Cserébe a fények borzalmasak. Mindnek van vmi hibája "gyárilag", de mint az elején mondtam, mókolással lehet belőlük normálisat csinálni.

    Ami sztem most a legjobb, az a RealVision ENB, ami a Climate of Tamrielhez készült. Az installja egyszerű, menedzserrel telepíthető és többféle lehetőséget ajánl fel attól függően, h ki mit szeretne. És itt jön az a plusz, ami az egyszerű játékosnak kell. Install után felkerül egy plusz telepítő, ami az enblocal.ini-ben végez el módosításokat a hardver után. Ezt persze be lehet írni enélkül is, de ki a fasz akar két napot azzal tölteni, h kiokosodjon a témában? Hogy ki kell kapcsolni a laucherben az élsimítást? Vagy, h összeakad az NVidia gémer élmény v mi a tököm a neve programmal és le kell szedni?

    És mennyire szép? Nem a legszebb ENB, olyan 4-es osztályzatot kaphat, viszont gyors. Ott, ahol a mezőny elvérzik mert csak 20 fps-t tudnak kipaszírozni, a RealVision legalább 30-at tud. Ez pedig egy átlagosnak vett gépnél nagy különbség. Persze DoF nélkül kell érteni a számokat. Az asztali gépemben i2500 mellett egy Ti560 van, és 30-40 fps között vagyok terepen. Ha sok az effekt harc közben, lemegy 25-re, de még nem szaggat. A laptopom erősebb, azon fullos ENB van és hozza a 40-50 fps-t harc közben is. Más ENB mellett a laptopon is 30 alatt vagyok, az asztalin meg egyenesen képregénnyé változik minden a 10-15 képkockával.

    Szóval sztem ha vki egy gyors de azért szép, könnyen kezelhető ENB-re vágyik, az ne hagyja ki. Egy próbát midenképp megér azoknak, akik menedzserrel akarják telepíteni és leszedni ha mégsem tetszene. Ez legyen a fő szempont és nem az, hogyha közel 2M-an szedték le eddig, akkor az biztosan jó. A legjobb persze ha magadnak barkácsolsz össze egy presetet abból a néhány ENB .ini-ből. De ha az első ENB-d akarod ami stabilan fut, szedd le a Nexusról, nem fogod megbánni.

    [ Szerkesztve ]

  • bugylee

    tag

    válasz MPowerPH #20534 üzenetére

    Nexuson van minden. Leginkább a Skyrim Flora Overhaul (SFO) és Parallax textúrák az ismertebbek. Van még sok másik, egyik szarabb mint a másik.

    Van ugye a gyári texture pack. Ehhez csináltak egy unofficial modot, ami az állítólagos hibáit javítja. Namármostugye, feltesznek emberek texture modokat, ez eddig szép és jó. Csak van hozzá egy leírás, ami szöges ellentétje annak, ami a file szekcióban található. Aztán mikor a kommentekben az 5k hozzászólásból 4k az, h ugyan árulja már el a kedves fasz, h melyik file mit takar mert nem egyértelmű, megjelenik a mod szerző és odaböfögi, h ott van a leírásban. Ha ilyet akarsz van egy csomó, pl. ott van a Bethesda Hi-Res DLC Optimized nevű szösszenet.

    Szal az SFO megváltoztatja a növényzetet, tudod dúsítani az iniben ha akarod, feltéve ha bírja a masina. H szép v sem ez ízlés dolga, sztem nem rossz. Textúrák közül a Parallax lehet izgalmas, elég jó a 3D érzet játék alatt. Nekem nem jött be, de lehet neked tetszene. Én a SFO mellé a hivatalos pakkot használom, nem buzizok fél napot azzal, h beizzítsak egy modot, mert a készítője képtelen normálisan leírni, h mi micsoda. Legjobb volt, mikor elmentem vacsizni és azalatt 4 db 1 gigás textúra fájlt szedtem le managerrel. Gondoltam majd kisakkozom, h melyik mi, ha már a leírásból nem lehet kisilabizálni. Aztán install előtt derült ki, h mind a 4 fájlnak és .esp fájlnak ugyanaz volt a neve, h véletlenül se tudja az ember, h melyik micsoda. Könyörgöm, meddig tartott volna elnevezni normálisan...?

    Víznek ott az ENB, esetleg a Dragonborn kiegeseknek kellhet a Greenwaterfix.esp. Nem elhanyagolható viszont az, h a textúra pakkok nem igazán szeretik egymást, tehát célszerű oylat választani, ami népszerű. Így talán nagyobb az esély rá, h menni is fog minden amit szeretnél. Telepíteni csakis kizárólag managerrel szabad, az legalább visszaállít mindent ha nem tetszene v CTD-zik. Szebbnek talán szebb lesz a játék tőlük, de a minőséggel négyzetesen nőnek a gondok is. Nekem a Dragonborn kieg a pecseivel és javításaival 7 helyen van meg a load orderben! csak azért, h minden pöpecül fusson.

    Ami még érdekes lehet, az az ENB Customizer a Nexuson. Tulképp bármilyen ENB csomagot lehet variálni, a színektől kezdve a tököm tudja még mit, nem kell az inikben matatni. Ami a jó benne, h 2 kattra visszaállítható az ENB ha elrontasz vmit, illetve a változtatások ALT-TAB után rögtön láthatóak, ki sem kell lépni a játékból hozzá. Ha leszedsz hozzá egy baszott gyors ENB-t, mondjuk a Performance and realistic ENB-t, akkor aztán végképp személyre lehet szabni a kinézetet, mivel van hozzá 30-40 preset. Tényleg marha gyors, az alap alig vesz le pár FPS-t, bár az tényleg fapados. Viszont benne van a SweetFx plusznak.

    Aztán ha mindent feltettél ami tetszik jöhet a stressz teszt. Beírod konzolba, h player.setav speedmult 1000, majd tgm v tcl. Ha 3-4 percen át bírja a gép CTD nélkül a rohanást/repkedést - ez olyan riften solitude táv - akkor okés. Harcra fel! :P

  • bugylee

    tag

    válasz Kódos #20536 üzenetére

    gondolom Wrye bash-t használsz, és nem csináltál új pecset vele miután installáltad a modokat. Csinálj új pecset, de ne felejtsd el bekapcsolni utánna.

  • bugylee

    tag

    válasz Kódos #20539 üzenetére

    Először is hiányoznak pecsek. Climate of Tamriel dawnguard és dragonborn pecs. Másodszor nem jó a sorrended. Guglizd meg a wrye basht, töltsd le mellé a BOSS-t v LOOT-ot, tegyél mindent helyes sorrendbe és készíts egy wrye bash merged pecset. Tedd az aljára és pipáld ki. Akkor menni fog. A gondod az lehet, h nem a modmanagerrel tettél fel modot az owerwrite könyvtárba. Ezért felül kell íratnod és csinálni egy merged pecset a wrye bash-sel. Mondom én, de én NMM-t használok és SkyProc-ot, nem wrye basht a Requiem mod miatt. Ezért ez csak tipp, de esküdnék, h az lesz a gondod.

    [ Szerkesztve ]

  • bugylee

    tag

    válasz CJ4567 #20575 üzenetére

    Most miről is kérsz véleményt? FPS-ről? Vagy a képekről? Mert az az az FPS amit kiír, csak egy szám. Lehet hozzá viszonyítani de nem mérvadó. H miért? Mert +30 FPS-nél is lehet döcögés meg szaggatás.

    ENB mellett egy közepes konfig is szaggat. Lehet trükközni, h mi legyen bekapcsolva és mi nem, csak a futás javulással a képminőség is romlik. Kezded azzal, h kiveszed a SweetFX-et, a DoF-ot, majd leveszed az árnyékot, aztán az eget, a napot meg a fényeket kapcsolod ki, majd a végére marad egy csicsás és elmosódott foshalmaz. Ha nem tudsz rendesen futtatni ENB-t, akkor tegyél egy SweetFX-et magában. Szép lesz azzal is, ráadásul gyorsabb. Estleg ha elbírja mehet mellé egy DynaVision is ha kell DoF. Tetszik v sem, a konfigod nem alkalmas ENB-hez. Performance változatot persze erőltethetsz, csak mint mondtam az fapados és semmi értelmét nem látom.

    Ha meg képeket akarsz készíteni, akkor olyanokat tegyél fel, amikhez lehet hasonlítani. Ilyen Whiterun a lépcsőről, a bejárattól, v Solitude főtere, v Riften. De ne ilyen senkiföldje alkonyatban képeket csinálj.

  • bugylee

    tag

    válasz CJ4567 #20578 üzenetére

    Na így gondoltam. Ilyen helyeken készíts képeket, amit mindenki ismer.

    Nálam így néz ki ENB nélkül, csak SweetFX van installálva. Az első kép vanilla, a második SweetFX. A dungeonok nagyon faszák, tényleg tök sötét lett ezzel a beállítással. Ez eddig egyik ENB-vel sem sikerült igazán jól, de most számomra optimális lett minden. Fáklya v mage light nélkül jóformán semmit sem látni ott, ahol nincs vmilyen fényforrás. De a képeken ez látszik is...

  • bugylee

    tag

    válasz CJ4567 #20580 üzenetére

    Kérlek szépen, ez a DERP Realistic SweetFX.

    A betűtípus nevét nem tudom, a Requiem mod teszi fel magának telepítéskor. Egész pontosan a fontconfigban ez áll:

    fontlib "Interface\fonts_console.swf"
    fontlib "Interface\fonts_en.swf"
    fontlib "Interface\fonts_en2.swf"
    map "$ConsoleFont" = "Arial" Normal
    map "$StartMenuFont" = "Kingthings Petrock light" Normal
    map "$DialogueFont" = "Kingthings Petrock light" Normal
    map "$EverywhereFont" = "Kingthings Petrock light" Normal
    map "$EverywhereBoldFont" = "Kingthings Petrock light" Normal
    map "$EverywhereMediumFont" = "Kingthings Petrock light" Normal
    map "$DragonFont" = "Dragon_script" Normal
    map "$SkyrimBooks" = "SkyrimBooks_Gaelic" Normal
    map "$HandwrittenFont" = "SkyrimBooks_Handwritten_Bold" Normal
    map "$HandwrittenBold" = "SkyrimBooks_Handwritten_Bold" Normal
    map "$FalmerFont" = "Falmer" Normal
    map "$DwemerFont" = "Dwemer" Normal
    map "$DaedricFont" = "Daedric" Normal
    map "$MageScriptFont" = "Mage Script" Normal
    map "$SkyrimSymbolsFont" = "SkyrimSymbols" Normal
    map "$SkyrimBooks_UnreadableFont" = "SkyrimBooks_Unreadable" Normal
    validNameChars "`1234567890-=~!@#$%^&*():_+QWERTYUIOP[]ASDFGHJKL;'ZXCVBNM,./qwertyuiop{}\\asdfghjkl;'zxcvbnm<>?|ˇ˘Ł¤Ą¦§¨©Ş«®Ż°˛ł´¶·¸ąş»Ľ˝ľżÄŔÁÂĂĹĆÇČÉĘËĚÍÎĎĐŃŇÓÔŐÖ×ŘŮÚŰÜÝŢßŕáâăäĺćçčéęëěíîďđńňóôőö÷řůúűüýţ ˙ "

  • bugylee

    tag

    válasz genndy #20594 üzenetére

    Azért lehet pénzt szerezni az elején is, bár ez mod függő. Vagy csítel magának fél perc alatt amennyit csak akar. Mivel én az alapjátékkal megjelenéskor játszottam, így most nem tudom mi mennyibe kerül, vagy merre érdemes bóklászni az elején, de pl. Markathtól északra a bányában egy kezdő kari alaposan megszedheti magát.

    A baj az, h a játék úgy laposodik el, ahogy a kari fejlődik. Ha leveled world modokkal mész csak annyi változik az elejéhez képest, h nem iron armorban szaladgálnak az emberkék, hanem orc meg ilyenek. Aztán a kezdeti nincs mit eladni probléma átcsap a nincs kinek eladni problémába. Ezen próbált meg változtatni a Requiem mod, ami egy deleveled world-del próbálkozott. Ez annyit tesz, h xy mob nem lép szintet. Ergo a kezdeti izgalom idővel átmegy unalomba. Aki mondjuk level 10-en legyőzhetetlen volt, level 25-ön elég neki ha elütök mellette és már fexik is, mivel uaz marad a szintje a játék végéig. Szal a koncepció jó lenne, csak a kivitelezés nem lett az igazi. A 30. szint után az ellenfelek 90%-a nem gond. Idézek 2 storm attronachot és annyi. Közben virágot szedek meg a falakat bámulom.

    Szóval a vanilla gém gyengus. A két fő overhaul mod pedig (SkyRe és Requiem) nem sokat változtat ezen. Meg lehet még spékelni egy Frostfall+Realistic needs and diseases+Hunterborn+X crafting kombóval, de a lényegen nem sokat változtat egyik sem. Tulképp az van, h az első 20 szint görcsölés meg spórolás, aztán hirtelen nem tudsz mit kezdeni a pénzzel. Veszel mégegy házat, lovat meg tököm tudja mit, de minden játékban eltöltött perccel egyre inkább über leszel és potyog a pénz a zsebedből, annyi van.

    Szal ha vki csítel magának 20-30k aranyat az elején, az jól teszi. Megkíméli magát egy csomó vendorhoz rohangálástól meg minden kacat begyűjtésétől, felesleges. Úgyis milliomos lesz az ember, minek szopni ilyen szarokkal. Persze ez az én véleményem. Ha vki gyilkolászás helyett inkább azzal tölti az idejét, h minden útjába kerülő vackot eladjon lelke rajta. Én ilyenekkel nem tökölök.

  • bugylee

    tag

    válasz neko18 #20607 üzenetére

    Ez a Skyrim, itt mindenki szép akar lenni. Olyan mint egy sorozat csupa jóképű szereplővel. :K

    Személy szerint az UNP-t még soha nem raktam fel, meg nem is tetszenek az ilyen mangás fazonok. A Redux volt fent, meg XP 32 maximum skeletons, ragdoll, stb., de utolsó telepítéskor kihagytam őket. Igazság szerint azért, h a karim a hátán vigye a pajzsot és ne kézben, nekem nem ér meg 5 modot felrakni és még extra pecselgetni, így most ilyesmi vanilla. Amiket én alapnak ajánlok:

    Skyrim Redone - elég sok dolgot lefed. Vanilla, csak nehezebb vmivel.
    Vagy Requiem - ez a legnehezebb játékmenet, totál átalakítja a játékot.
    Immersive armor+weapons
    Weapons and armor fixes és egyéb pecsek
    Convient horses, guard dialogue overhaul, stb., a szokásos modok amik nem kavarnak be másnak (v csak kicsit)

    Frostfall, Wet and Cold és Real Shelter. Alap. Jöhet még új vidék, küldik, (Falskaar,stb.), SIC, SkyTest, és egyéb vackok.

    Kép és hang ügyben van választék bőven. Ilyen-olyan ENB, fénybizergáló szarok, injectorok, de általánosságban 4 nagy modhoz lehet kötni mind.

    1. CoT - Climate of Tamriel és a javításai.
    Talán a legismertebb időjárás+fény mod. Szerintem nem izgalmas, a fényei kimondottan szarok. Mintha nem vettek volna figyelembe bizonyos fizikai törvényeket az alkotók. Nem rossz, csak van jobb.

    2. RLO - Realistic lighting overhaul
    Nem rossz, de semmi extra. Az árnyékai kicsit sötétebbek mint a CoT-nak, de CoT v RLO igazából mindegy.

    3. ELFX - Enhanced Lights and FX
    Sztem nagyon jó mod, csak gép kell alá. Annak ellenére, h állítólag kevésbé gépigényes mint az RLO, képes az fps a béka segge alá esni, viszont tud olyanokat, amiket másik modok nem. Ilyen pl, h a gyertyák füstölnek. Viszont a dungeon és interior eléggé kontrasztos, sokak szerint túl sötét. Sztem pont jó.

    4. RCRN AE - Realistic Colors and Real Nights
    El is érkeztem a mondókám lényegéhez. A legjobb időjárás és fényeffekt mod. A kinti részeken ha változik az idő nagyon, de nagyon élethű. Köd, eső, stb., csak a legjobb. Az exterior részek egyszerűen tökéletesek, na. A fények is teljesen korrektek, bár egy-két apróságot átvehettek volna az ELFX-ből. Jó hír viszont, h injectoros és egy indító panelről állítható benne minden. Így akinek sok a HDR v a szín, nyugodtan állítgathat rajta. RCRN+ELFX, kis megkötéssel elfér a kettő egymás mellett. Az RCRN legyen a kinti, az ELFX meg a benti világítós. Tökéletes lesz.

    Mert tudni kell, h mindnek vannak gyengéi, ki ebben ki abban domborít. De a legkiegyensúlyozottabb az RCRN. A kinti részeken verhetetlen, belsőkre meg ott az ELFX.

    Az, h kell e még ezek vmelyikéhez ENB, az egyéni döntés. Viszont az ENB már önmagában befolyásolja a fényeket, így aztán születhetnek furcsa megoldások. El kell találni megfelelő arányt. Az FPS-nek viszont odaver rendesen és jó vas kell neki. RCRN+ELFX kombó mellé felesleges, az FXAA része is jó.

    Hangnak két nagy van, az AO - Audio Overhaul és a SoS - Sounds of Skyrim. A SoS moduláris (város, természet és dungeon), az AO egy szösszenet. Nekem az utóbbi jobban tetszik, sokan a SoS-ra esküsznek. Ekkor már úgy 50-60 modnál járunk, dióhéjban ennyi. Szándékosan nem említettem kurva jó, de félbehagyott modokat, mint az Immersive Interiors, amiért nagyon kár. Átlátszó ablakok, bentről látod, h kint havazik v esik v süt a nap. És azok a fények...

  • bugylee

    tag

    válasz genndy #20613 üzenetére

    Tom mi az UNP :). Csak összevontam egy mondatba két gondolatot. Mint mondtam, nem variálok a skeleton modokkal. Akarok egy pajzs a háton+kard oldalamon csontit, 5 modot kell feltennem miatta. Ráadásul Reprocceres az egyik, amit még másik mod miatt szintén Reproccelni kell, majd végül spéci .exe-vel kombinálni. Na ne.... Azt holnap megtetszik egy mod, csak az 5 vmelyikével nem kompatibilis és megette a fene.

    Visszatérve az előző posthoz, ajánlom az RCRN-t. Installálod, megnézed, ha nem tetszik uninstall.

    Viszont egy rohadt player house modot nem találtam még, ami megfelelt volna. Pedig nem nagyok az igények. Legyen központi helyen, legyen benne alkémia+enchant, meg kovács dolgok. Legyen egy ágy meg a pár láda tárolni és kész. Ami van ilyen, az a térkép szélén van, vagy nem egy cellás és 2x tölt mire odaérek az alkémiás asztalhoz, vagy összeveszik mással, v akkora, h elveszek benne, stb.

    Erre gondoltam egyet és tegnap 15 perc munkával csináltam magamnak egyet Whiterunhoz közel. Kb úgy néz ki, h fogtam egy házat komplett, CTRL+C, kerestem neki egy helyet, CTRL+D, kitöröltem belőle a lakókat meg a felesleges tárgyakat, tettem be ami kell és voilá. Kész az .esp, ami ragyogóan műxik. :D

  • bugylee

    tag

    válasz neko18 #20619 üzenetére

    Ja persze, 110.000 ft egy olyan kártya. Azért az a konfig is elég suta, i5 2500K nem egy mai gyerek. Alapból 3.3G, 5 gigán mennyit fogyaszthat vajon? A hűtéséről nem beszélve. Anno azért volt nagy sláger, mert nincs benne szorzólock és lehet pörgetni. Ehhez van kemény 8G ram...

    Azért azokkal a számokkal vigyázzunk. 60 fps nem lehetetlen stabilan, csak gép kell alá. Pontosabban kártya mert nem proci függő a motor. Mondjuk 1920x1080 azért általános, ehhez 60 fps ENB-vel nem kis dolog Skyrimban. Azt meg elárulom, h az ÖSSZES ENB uarra az alapra épül. Sőt, régebbi .dll valszeg még lassabb is. Annyi az eltérés köztük, h milyen funkció van bennük bekapcsolva. Ha itt minden fűszál, fa, tereptárgy minőségi árnyékot használ, + van hozzá DoF, SMAA meg egyéb nyalánkság, abból a 60-ból könnyen lesz 20.

    A BOSS helyett meg ott a LOOT, az az utódja.

  • bugylee

    tag

    válasz CJ4567 #20624 üzenetére

    Az igaz, csak mondjuk a 0.108-ból hiányzik a legtöbb effekt. Most is azt mondom, akinek nincs hozzá hardvere, az ne nagyon erőltesse a butított verziókat, mert soha nem azt látja majd mint a képeken.

  • bugylee

    tag

    válasz neko18 #20623 üzenetére

    Teljesen mindegy, h 20 v 50 fps-t ír ki az akármi, ha szemmel láthatóan nem folyamatos a mozgás. Ha megnézed a videón a vizet láthatod, h gyönyörűen szaggat. És ez nem csak a videón van így, hanem minden olyan configon recegni fog a kép, ami nem bírja. Látható ha fordulsz, v a földet nézed futás közben. A kép receg, pedig 30 feletti fps-t ír ki az ENB.

    Az árnyék meg nem azért van, h minden fűszál vessen árnyékot, de van egy olyan funkció, h ambient occlusion. Ezt v bekapcsolod v nem. Akkor lesz szép árnyék és térérzet v nem lesz. Ehhez tegyük hozzá a HD textura pakkot, az eredmény meg az, h 1G vramnál nagyon necces az egész. Márpedig az 1G vram eléggé általános, az asztali gépemben nekem is ennyi van. A laptopomban 3G vram van a kártyán, ott ilyen problémám nincs. A CTD-k jelentős része is ebből ered, h megtelik a memória. Hol van akkor még egy több résztvevős csata, aminél fontos a sima futás, különben nem lehet pontosan célozni.

  • bugylee

    tag

    válasz neko18 #20629 üzenetére

    Az unoff pecsek nem véletlen kellenek. Bethék elég slendriánul adták ki a játékot, nem véletlen, h az utolsó pecsükben is van dirty edit. A pecseknek menniük kell, sok mod el sem indul nélkülük. Amennyiben fura dolgok történnek olyan modokkal, amik köztudottan stabilak és jók, akkor a load orderben van a hiba. Minél lejjebb van egy .esp, annál inkább ír felül dolgokat. Tehát ha neadjisten van 2 modod, ami uazt a dolgot birizgálja, a load orderben alul levő felül fogja bírálni a másikat.

    Mondjuk van egy armor mod, amiben dupla lesz az armor érték. Ha ezután jön egy mod, amiben uez az armor szerepel de más értékkel, akkor ez lesz a játékban is. Azon meg nem kell csodálkozni, ha x modban mondjuk 3 bandita van a házban y modnál meg van 5. Uez igaz a különböző fényeffektes modokkal is, csak ott a fények változnak. Egyikben van x helyen fáklya, másikban nincs, a harmadiknál meg egy gyertya ég azon a helyen. De ha úgy érzed, h te mindent jól csináltál és mégis hiba van a kezdéskor, akkor javaslom tegyél fel egy alternatív kezdési modot amivel átléped a Helgenes procedúrát.

    Végezetül ha felteszi az ember azt a 20-40 modot ami igazság szerint alap, na kb akkor lesz olyan a játék, mint ahogy meg kellett volna jelennie.

  • bugylee

    tag

    Fél óra alatt ütöttem össze ezt a Breezehome-ot magamnak. Pár láda, bábuk Talos shrine, meg enchant asztalka.

    Bábuk a bejáratnál

    Talos shrine

    Enchant asztalka ládikával

  • bugylee

    tag

    Mynock
    Vagy BOSS v LOOT-tal rendezd. Ha ezek egyike sem segít vmi okból kifolyólag, akkor ne ezt az .esp-t (ami amúgy .esm) próbáld meg mozgatni, hanem a többit rakd alá. Egyszer volt ilyen nálam is, de asszem nem sokkal rá újra tettem a managert.

    Brett001
    video

    [ Szerkesztve ]

  • bugylee

    tag

    minek pöcsölni vendorral, mikor pénzt csítelni is lehet? Nekem ne mondja senki, h az összegyűjtöm-eladom az igazi RPG, mert nem az. Az igazi szerepjáték a csítelés, akármilyen furcsa is. Mielőtt feszegetné vki a témát annak leírom, h miért.

    Tételezzük fel, h találsz a buszon v ahol akarod egy olyan erszényt, amit ha kinyitsz lesz benne egy 20ezres. Ahányszor kinyitod annyiszor újratermelődik a lóvé. Namost, ha venni akarsz egy autót ami 4M forint, akkor évekig fogsz robotolni, h megvehesd, v szépen kinyitod 200x az erszényt? Akkor most mi is a csít és mi az RPG?

  • bugylee

    tag

    válasz woryz #20733 üzenetére

    Így vagyok vele én is, ahogy írod. Sztem az egész aranyhajsza is csak azért van, h ezzel is nyújtsuk a taknyot. Adtak egy nagy bugyrot, gondolták töltse meg a játékos szirrel-szarral, adogassa el apránként, h ezzel is menjen az idő. Húh, belevertem ennyi meg annyi óraszámot a gémbe! Jaja persze. Csak ennek fele az értelmetlen kinek tudom eladni a vackaimat. Ezért mondom azt, h jobban jár aki csítel lóvét és játszik mint az, aki folyamatosan gürizik. Arról nem is szólva, h x idő múlva már úszik az ember az aranyban.

  • bugylee

    tag

    válasz Varlaisaran #20736 üzenetére

    még szép, h kigugliztam. de te biztosan úgy születtél, h egyből tudtad, nem? elképzelem, h örülhettek neked, mikor először szólaltál meg..."additem cumisüveg 1"...

  • bugylee

    tag

    válasz genndy #20738 üzenetére

    Értem én, h mit mondasz, csakhát van aki munka meg család mellett játszik és azt a néhány lopott órát nem kereskedéssel akarja eltölteni. Arra vannak más játékok.

Új hozzászólás Aktív témák